primer embaraç

Salut, dubtes i preparatius.
xoxoneta
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:21 pm

primer embaraç

EntradaAutor: xoxoneta » dj. maig 19, 2016 2:33 pm

Hola noies!
Després d'un temps buscant i un llarg desespero..avui m'he fet el te i ESTIC EMBARASSADA!!!!, mare meva no m'ho crec encara, és una sensació tan estranya..es el primer embaraç i ara em venen molts de dubtes, pors de que tot estigui be, aix no se..
Segons els meus càlculs estic de 7 setmanes i un dia, i si tot va bé em toca "parir" al gener..
Demà tenim hora a la llevadora i suposo que m'explicarà quins passos hem de seguir a partir d'ara..algun consell??
Gràcies per endavant!
jellwill2
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

Re: primer embaraç

EntradaAutor: jellwill2 » dj. maig 19, 2016 4:56 pm

Moltes felicitats!!!! T'he llegit a altres fils i m'alegro molt per tu.

Consells, relaxa't i disfruta de l'embaràs.
xoxoneta

EntradaAutor: xoxoneta » dj. maig 19, 2016 5:18 pm

Gracies jellwill!, intentare seguir el teu consell jeje. Ara les punxades em tenen una mica preocupada, m'han dit que es normal al primer trimestre..a veure si es veritat jeje
TUBI*
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: dv. set. 05, 2014 5:03 pm

EntradaAutor: TUBI* » dj. maig 19, 2016 5:20 pm

Xoxoneta tu i jo aviam coincidit a cercadores i quan he vist el teu post he dit està prenyi i efectivament :b-))) :b-))) >.-<: >.-<: Quina alegria reina estic molt contenta per tu :-()) :-()) seràs una super mami :-()-) :-()-) t'aniré seguint juju >.-<: Felicitats papis >.-<:
xoxoneta

EntradaAutor: xoxoneta » dj. maig 19, 2016 5:29 pm

TUBI* ha escrit:Xoxoneta tu i jo aviam coincidit a cercadores i quan he vist el teu post he dit està prenyi i efectivament :b-))) :b-))) >.-<: >.-<: Quina alegria reina estic molt contenta per tu :-()) :-()) seràs una super mami :-()-) :-()-) t'aniré seguint juju >.-<: Felicitats papis >.-<:

Ei tubi!!, moltissimes gràcies!!!, la veritat estem molt contents jeje i s'em venen tot tipus de preguntes, com sera, que serà... aix sort que els noms ja els tenim mes que pensats, a no ser que cambien de idea, pero vaja.. Tu com estas?
TUBI*
Entrades: 153
Membre des de: dv. set. 05, 2014 5:03 pm

EntradaAutor: TUBI* » dj. maig 19, 2016 5:32 pm

Jaja és ben normal tot això. Doncs jo bé de 28 setmanes i pico esperant a la meva princesa Clàudia. He passat un primer i segon trimestre amb molts vòmits no t'ho desitjo :ufs: però ja veuràs que ara sempre diràs és per una bona causa. Això de les punxades no et preocupis és normal a mi també em va passar. A si i ja es poden saber els noms ?¿? quina il·lusio :love: Jo cada cop ho tinc més a prop però no m'ho crec encara sort de la panxa i les patades jaja
xoxoneta

EntradaAutor: xoxoneta » dj. maig 19, 2016 5:38 pm

TUBI* ha escrit:Jaja és ben normal tot això. Doncs jo bé de 28 setmanes i pico esperant a la meva princesa Clàudia. He passat un primer i segon trimestre amb molts vòmits no t'ho desitjo :ufs: però ja veuràs que ara sempre diràs és per una bona causa. Això de les punxades no et preocupis és normal a mi també em va passar. A si i ja es poden saber els noms ?¿? quina il·lusio :love: Jo cada cop ho tinc més a prop però no m'ho crec encara sort de la panxa i les patades jaja

Jo crec que fins que no vegi la eco i vegi que tot esta bé.. ara calculo que estic de 7setmanes mes un dia, demà tenim la primera visita a la llevadora, a veure que ens diu..
28 setmanes deunido,jeje ja queda menys per tenir la teva reina jeje me n'alegro moltissim!! :p-) :p-) :p-) :p-) segur que sera maquisima!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 89 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::