primer embaraç
primer embaraç
Hola noies!
Després d'un temps buscant i un llarg desespero..avui m'he fet el te i ESTIC EMBARASSADA!!!!, mare meva no m'ho crec encara, és una sensació tan estranya..es el primer embaraç i ara em venen molts de dubtes, pors de que tot estigui be, aix no se..
Segons els meus càlculs estic de 7 setmanes i un dia, i si tot va bé em toca "parir" al gener..
Demà tenim hora a la llevadora i suposo que m'explicarà quins passos hem de seguir a partir d'ara..algun consell??
Gràcies per endavant!
Després d'un temps buscant i un llarg desespero..avui m'he fet el te i ESTIC EMBARASSADA!!!!, mare meva no m'ho crec encara, és una sensació tan estranya..es el primer embaraç i ara em venen molts de dubtes, pors de que tot estigui be, aix no se..
Segons els meus càlculs estic de 7 setmanes i un dia, i si tot va bé em toca "parir" al gener..
Demà tenim hora a la llevadora i suposo que m'explicarà quins passos hem de seguir a partir d'ara..algun consell??
Gràcies per endavant!
Re: primer embaraç
Moltes felicitats!!!! T'he llegit a altres fils i m'alegro molt per tu.
Consells, relaxa't i disfruta de l'embaràs.
Consells, relaxa't i disfruta de l'embaràs.
Gracies jellwill!, intentare seguir el teu consell jeje. Ara les punxades em tenen una mica preocupada, m'han dit que es normal al primer trimestre..a veure si es veritat jeje
Xoxoneta tu i jo aviam coincidit a cercadores i quan he vist el teu post he dit està prenyi i efectivament
Quina alegria reina estic molt contenta per tu
seràs una super mami
t'aniré seguint juju
Felicitats papis 
seràs una super mami
t'aniré seguint juju
Felicitats papis 
TUBI* ha escrit:Xoxoneta tu i jo aviam coincidit a cercadores i quan he vist el teu post he dit està prenyi i efectivament![]()
![]()
![]()
![]()
seràs una super mami
![]()
t'aniré seguint juju
Felicitats papis
Ei tubi!!, moltissimes gràcies!!!, la veritat estem molt contents jeje i s'em venen tot tipus de preguntes, com sera, que serà... aix sort que els noms ja els tenim mes que pensats, a no ser que cambien de idea, pero vaja.. Tu com estas?
Jaja és ben normal tot això. Doncs jo bé de 28 setmanes i pico esperant a la meva princesa Clàudia. He passat un primer i segon trimestre amb molts vòmits no t'ho desitjo
però ja veuràs que ara sempre diràs és per una bona causa. Això de les punxades no et preocupis és normal a mi també em va passar. A si i ja es poden saber els noms ?¿? quina il·lusio
Jo cada cop ho tinc més a prop però no m'ho crec encara sort de la panxa i les patades jaja
Jo cada cop ho tinc més a prop però no m'ho crec encara sort de la panxa i les patades jajaRe: primer embaraç
TUBI* ha escrit:Jaja és ben normal tot això. Doncs jo bé de 28 setmanes i pico esperant a la meva princesa Clàudia. He passat un primer i segon trimestre amb molts vòmits no t'ho desitjoperò ja veuràs que ara sempre diràs és per una bona causa. Això de les punxades no et preocupis és normal a mi també em va passar. A si i ja es poden saber els noms ?¿? quina il·lusio
Jo cada cop ho tinc més a prop però no m'ho crec encara sort de la panxa i les patades jaja
Jo crec que fins que no vegi la eco i vegi que tot esta bé.. ara calculo que estic de 7setmanes mes un dia, demà tenim la primera visita a la llevadora, a veure que ens diu..
28 setmanes deunido,jeje ja queda menys per tenir la teva reina jeje me n'alegro moltissim!!
segur que sera maquisima!Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 89 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |