Quin acid Folic preneu??
Quin acid Folic preneu??
Bona tarda noies;
doncs aixo, quin acid folic preneu...la llevadora m'ha dit que el comenci a prendre pero no m'ha dit cap en concret
Lúltim cop vaig prendre Folidoce, pero d'aixo fa 3 anys i ara no se si n'hi ha algún mes recomenable
Gracies !!
doncs aixo, quin acid folic preneu...la llevadora m'ha dit que el comenci a prendre pero no m'ha dit cap en concret
Lúltim cop vaig prendre Folidoce, pero d'aixo fa 3 anys i ara no se si n'hi ha algún mes recomenable
Gracies !!
Re: Quin acid Folic preneu??
Wola!
Jo he pres i encara prenc (33+3) yodocefol ;)
Jo he pres i encara prenc (33+3) yodocefol ;)
Hola!! jo en 2012 yodocefol i molt bé!
Hola,
Jo fa 2 anyets, al 2013 vaig prendre FMasvit i molt bé. I ara quan estigui embarassada el tornaré a agafar. De fet és el que m'ha receptat el ginecoleg o si no el natalben (no sé com s'escriu). Aquest no l'he provat però alguna amiga si i molt bé també.
Jo fa 2 anyets, al 2013 vaig prendre FMasvit i molt bé. I ara quan estigui embarassada el tornaré a agafar. De fet és el que m'ha receptat el ginecoleg o si no el natalben (no sé com s'escriu). Aquest no l'he provat però alguna amiga si i molt bé també.
A mi la gine em va receptar Folidoce, i el vaig estar prenent des d'abans de començar a cercar fins que va passar el primer trimestre d'embaràs.
A mi la doctora de capçalera m'ha receptat folidoce per la cerca, quan em quedi no sé si m'ho canviaran.

Hola,
a mi em va recomanar la gine ACFOL, que són 5mg. Me les va recomanar pq tinc dos germans amb espina bífida tipus ocult i aquestes porten més àcid fòlic que les altres.
Una abraçada
a mi em va recomanar la gine ACFOL, que són 5mg. Me les va recomanar pq tinc dos germans amb espina bífida tipus ocult i aquestes porten més àcid fòlic que les altres.
Una abraçada
En els dos embarassos yodocefol
- baldufeta05
- :: papallona

- Entrades: 119
- Membre des de: dg. des. 22, 2013 3:30 pm
Hola!!
Les que heu pres o preneu iodocefol ho heu fet sempre abans de quedar-vos embarassades o no?
Jo en el primer embaràs ho vaig fer des de bon principi. Ara estem buscant el segon i no ho he començat a fer.
Què en penseu?
Les que heu pres o preneu iodocefol ho heu fet sempre abans de quedar-vos embarassades o no?
Jo en el primer embaràs ho vaig fer des de bon principi. Ara estem buscant el segon i no ho he començat a fer.
Què en penseu?

En els dos embarassos vaig començar a pendre-ho un pic li vaig dir a la llevadora que voliem buscar un baby
Sempre recomanen com mínim 2 mesos abans d'iniciar la cerca, però hi ha gent que ho fa al començar.

- baldufeta05

Doncs demà mateix l'aniré a comprar 
És que en el primer embaràs les vaig anar a comprar per començar, resulta que estava embarassada i encara no ho sabia

Gràcies!!

És que en el primer embaràs les vaig anar a comprar per començar, resulta que estava embarassada i encara no ho sabia

Gràcies!!
baldufeta05 ha escrit:Hola!!
Què en penseu?
Jo yodocefol abans de començar a buscar!
- baldufeta05

Moltes gràcies!!
El preneu al matí, migdia o nit? No recordo què vaig fer amb el primer

baldufeta05 ha escrit:Moltes gràcies!!
jo el prenia de nit. abans de sopar.
- petit_somni
- :: peixet

- Entrades: 273
- Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm
Jo el prenc al mati aixi no l'oblido a la nit no em senten be els suplements...
TE+ 17 de juliol 2016
21-03-2017 Neix el Marc
un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017
21-03-2017 Neix el Marc
un somni fet realitat!DPP 23 de març 2017

Estic prenent ACFOL i demà tinc hora per canviar-lo. Amb el tema de la LACTOSA, em fa un munt de gasos i panxa inflada.
M'afegeixo a les marones que vam prendre yodocefol i a les que des de la banqueta l'estem prenent de nou!
Cada dia abans de sopar ;)
Cada dia abans de sopar ;)
- baldufeta05

Jo, com vaig dir, a la banqueta de nou també
Però en comptes de la nit ho he passat al matí perquè al vespre m'oblidava de la pastilla
Però en comptes de la nit ho he passat al matí perquè al vespre m'oblidava de la pastilla

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |