Aniversaris a l'agost

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Nineta22
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 328
Membre des de: dt. set. 03, 2013 2:39 pm

Aniversaris a l'agost

EntradaAutor: Nineta22 » dc. abr. 20, 2016 8:31 am

Hola a tothom,

Suposo que hi haurà gent que estarà en la mateixa situacio que jo i em podrà donar idees.

La meva filla és nascuda a l'agost, aixo vol dir que ni festes d'aniversari a l'escola i normalment dificil organitzar-ne una a casa perquè els seus amics són de vacances amb els seus pares i no són a prop. Em sap greu per ella! Ara que encara va a la llar d'infants fem que l'últim dia d'escola li facin una festeta amb la seva corona i el pastís, però i a partir d'ara? Com ho feu amb els vostres fills?

Havia pensat buscar alternatives diferents per fer amb ella (tipus viatge, dia especial amb activitat per ella...), però entenc que quan ets petit et fa Il·lusió celebrar-ho amb els teus amics a l'escola o fer una festeta...

Moltes gràcies!!!
SET
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dj. oct. 15, 2009 3:13 pm

Re: Aniversaris a l'agost

EntradaAutor: SET » dc. abr. 20, 2016 8:35 am

Bon dia Nineta 22,

estem igual doncs! A més jo tinc un fill més gran, també de l'estiu però del 2 de juliol, que sí que fa festa amb amics, i la nena del 6 d'agost, ja està somiant amb la seva... i no sé com fer-ho!

La meva opció crec que serà celebrar la festa amb els amics la setmana abans, l'última de juliol. I el dia en qüestió farem un dinar amb la família i algun amic d'aquests que sabem que no marxen.

A l'escola, el nen porta la coca l'última setmana i amb la nena farem el mateix. Tots 2 igual. Perquè pel setembre ja ni es recordarà que ha fet anys!

No sé si t'he ajudat massa, si teniu idees també m'aniran bé!
Imatge

Imatge
pirene1979
:: rateta
:: rateta
Entrades: 155
Membre des de: dt. feb. 16, 2010 5:58 pm

Re: Aniversaris a l'agost

EntradaAutor: pirene1979 » dc. abr. 20, 2016 9:08 am

La nostra filla gran, que aquest any farà 6 anys, va nèixer el 31 d'agost. Normalment mirem de celebrar-ho el mateix dia aprofitant que acostuma a ser el nostre últim dia de vacances. Segons com cau hi ha gent que no pot venir perquè encara son fora, però en general aconseguim reunir un bon grupet, i a més és una manera maca d'acomiadar l'estiu i retrobar-nos després de les vacances. Hi convidem parents i amics, aquests no només companys de l'escola, també amics nostres que tenen fills. De fet, que faci els anys a l'agost ens ajuda a defugir la pressió per convidar tota la classe en bloc... Ho veiem com un avantatge! Quan s'apropa la data, preguntem a la nena qui vol convidar, i acostuma a anomenar uns quants nens i nenes que té especialment presents, encara que no els hagi vist les darreres setmanes.

A l'escola, els últims dies de curs, reserven un dia per celebrar els aniversaris del juliol i un altre pels de l'agost. A ella ja li agrada perquè li recorda que, després de totes les emocions de l'estiu, arribarà el seu aniversari.

No sé quin dia fa els anys la teva filla... Si és més enmig del mes d'agost, potser podeu deixar la festeta per final de mes, quan la gent ja vagi tornant... I el dia en qüestió celebrar-ho en petit comitè, no en format festa sinó amb alguna activitat que li agradi.
Avatar de l’usuari
dolly
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

Re: Aniversaris a l'agost

EntradaAutor: dolly » dc. abr. 20, 2016 11:09 am

Hola!

No tinc nanus, pero soc nascuda a finals de Juliol, i el meu germa a meitat d'agost...
Quan erem petits era dificil celebrar la festa d'aniversari amb els companys d clase, alguna vegada la meva mare havia preparat un berenar amb els amiguets del casal d'estiu o l'esplai i cap problema.
Pero recordo amb especial carinyo una festa d'aniversari (conjunta amb mon germa) que me mare va preparar al mes de MAIG perque aixi tota la classe podia venir!!
Si celebreu una mini-festeta l'ultim dia d classe tambe es maco :)

Fer alguna excursio o activitat especial pel aniversari tambe es molt bona idea, nosaltres ho vam fer alguna vegada quan no teniem festa d'aniversari.
Feiem servir les entrades gratuites o descomptes que t'envia el club super3 quan feies anys! Aixo no se si ho fan ara mateix jejeje
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Aniversaris a l'agost

EntradaAutor: charito » dj. abr. 21, 2016 9:14 am

Hola, doncs normalment a l-escola celebren els aniversaris del tercer trimestre tots junts abans acabi el curs. O potser els fan en varios dies, ja depen del que pacteu amb la tutora i si son molts/pocs nens.
Avatar de l’usuari
euterpe
:: granota
:: granota
Entrades: 242
Membre des de: dv. ago. 10, 2012 3:02 pm

Re: Aniversaris a l'agost

EntradaAutor: euterpe » dj. abr. 21, 2016 9:29 am

Jo sóc mestra, i els meus alumnes nascuts al juliol ho celebren l'última setmana de curs. Els d'agost, depèn. Alguns l'última setmana de curs i altres la primera (si són molt de finals de mes...). Una altra opció amb què també m'he trobat és celebrar-ho pel sant.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Lis14
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:38 pm

Re: Aniversaris a l'agost

EntradaAutor: Lis14 » dj. abr. 21, 2016 2:19 pm

Hola!
A la llar d'infants on durem la nostra filla ens van estar explicant que no celebren cap aniversari precisament perquè hi ha nenes i nens que han nascut a l'estiu i no ho poden fer. En comptes d'això, fan una cosa que ens va semblar també molt maca. Fan "el dia de l'Anna" (per exemple). Aquell dia, és el seu dia (no té a veure amb quan ha nascut, ho fan sempre durant el 3r trimestre), i es prepara un mural de fotos amb tota la seva història, se li posa una corona, els pares i mares del nen/a poden venir a explicar coses d'ell/a, i fan com una festeta en honor a l'infant que celebri el seu dia... No sé, a nosaltres ens va semblar molt bona idea. : lasito :
Imatge
Avatar de l’usuari
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

Re: Aniversaris a l'agost

EntradaAutor: Fuzztoon » dl. abr. 25, 2016 12:15 pm

Doncs jo tinc un fill nascut el 2 d'agost i una filla nascuda el 14 d'agost. Tant a la guarde com al cole ho celebren l'ultim dia de curs. El dia del seu cumple en si, ho celebrem només els 4 de la familia, i ells trien tot el que volen fer aquell dia, on volen anar, dinar.... amb els amics ho celebrem, amb el nen pel juliol i per la nena al setembre. No he vist mai que els molesti no fer-ho el dia del seu cumple en si, al contrari. Els encanta celebrar tantes vegades i dies diferents els seu cumple.

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::