Banyera de nadons pel plat de dutxa
Banyera de nadons pel plat de dutxa
Hola marones,
Quina banyera em recomaneu????
Vaig comprar la Jané i la trobo molt poc segura...

Gràcies!
Quina banyera em recomaneu????
Vaig comprar la Jané i la trobo molt poc segura...

Gràcies!

Re: Banyera de nadons pel plat de dutxa
Sense dubte banyera de les tota la vida, de plàstic. La de l'IKEA a nosaltres és la que ens ha anat millor i mira que n'hem provat varies (casa avis, segona residència). La meva filla que té 5 anys encara s'hi posa en remull.
Per mi la flexi bath!!
Ideal per plat de dutxa , per llocs amb poc espai, per anar de viatge... bueno per tot!!
De moment no i tinc cap inconvenient
Ideal per plat de dutxa , per llocs amb poc espai, per anar de viatge... bueno per tot!!
De moment no i tinc cap inconvenient
Flexibath ideal! Sens dubte!
Nosaltres tenim una banyera amb potes de la marca Bebé Jou i ens va genial. El disseny és modern, el plàstic és robust, porta un reductor que es pot treure i posar, té un penjador per la tovallola. També té incorporat un termòmetre per l'aigua i dos dosificadors de sabó i xampú (sembla una "pijada", però és molt pràctic). La posem al plat de dutxa i per buidar-la fem servir un tub de plàstic que envia directament l'aigua al plat de dutxa. És molt alta, per tant no ens hi deixem l'esquena. Te la recomano!
Gràcies a totes!
La Bebe Jou s'assembla a la que tenim des de que era mooolt bebè de la marca CAMM crec q és.. però ja s'intenta posar dreta i em poso una mica nerviosa...
I la Flexibath la trobo molt petita... és a dir, poc profitosa! Quants anys tenen els vostres babies?
Amb la Jane de la foto, m'he banyat jo dintre de la dutxa mentre ella està allà jugant... però clar, a la que es posa "dreta" com és rollo piscina d'estiu cedeix i em fa por que es foti de morros....
Ay..., no trobo solució!
La Bebe Jou s'assembla a la que tenim des de que era mooolt bebè de la marca CAMM crec q és.. però ja s'intenta posar dreta i em poso una mica nerviosa...
I la Flexibath la trobo molt petita... és a dir, poc profitosa! Quants anys tenen els vostres babies?
Amb la Jane de la foto, m'he banyat jo dintre de la dutxa mentre ella està allà jugant... però clar, a la que es posa "dreta" com és rollo piscina d'estiu cedeix i em fa por que es foti de morros....
Ay..., no trobo solució!

La d'IKEA, 6 eurets
La LATTSAM, plena d'aigua no la tomba ni la meva filla de 5 anys, porta un forat per posar un cordill i penjar-la a la paret i la forma es molt adequada pel meu gust. Mira-la per internet que hi ha imatges amb nens banyant-se. A Més si no us aneu bé al provar-la només "perdeu" 7 euros
Menudeta ha escrit:La LATTSAM, plena d'aigua no la tomba ni la meva filla de 5 anys, porta un forat per posar un cordill i penjar-la a la paret i la forma es molt adequada pel meu gust. Mira-la per internet que hi ha imatges amb nens banyant-se. A Més si no us aneu bé al provar-la només "perdeu" 7 euros
La veritat és que està molt bé... , però m'ha dit ma cosina que és molt petita... el que m'agrada d'aquesta és que sembla estable, no??
No sé si fins als 5 anys es quedarà petita... no?

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |