Mides i pes del bebe a la panxa

Salut, dubtes i preparatius.
Ari_RG
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

Mides i pes del bebe a la panxa

EntradaAutor: Ari_RG » dt. març 29, 2016 4:43 pm

Hola noies!!

Volia una mica preguntar per les vostres experiències amb les mides i el pes dels vostres bebés quan estavena al panxa perquè tinc experiències de tot, des d'alguns que encerten molt i altres que estan a años luz.

A la ultima visita la gine ens va dir que la nena era molt llarga (setmana 32+2 i mida del femur com si fos de 34+6), de pes estava dins del normal segons la gine, 2,1 kg (cosa que a mi em sembla molt ajajajjaja). Per tant preveu una nena gran, però quan d'acurada es aquesta previsió?? I quan pes agafen els petits en les ultimes setmanes perque si segueix a kg per mes... XD

Encara em queden uns dies per la visita però volia saber una mica quina havia estat la vostra experiencia!

Gràcies!!!
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Mides i pes del bebe a la panxa

EntradaAutor: Essuca » dt. març 29, 2016 6:28 pm

Hola,

Jo tinc una nena CIR (és a dir, molt petitoneta) em controlen per la Maternitat i vaig a revisió cada 15 dies. Mai m'havia plantejat tant això dels números i els percentils. El primer consell, és que només són números, que l'important és que vinguin sans, que relativitzis tot el que et diuen en relació a mides i pes.

Després d'això, dir-te que he après una mica com va el tema de medir a un fetus neujor:-) dir-te que per internet hi ha moltes pàgines web que et diuen a quin percentil estàs exactament en relació a les dades que et donen a la proòpia eco o informe (pes, perimetre cefàlic, perimetre abdominal i llargada del femur ), així et pots fer una idea de si estàs a la mitjana, per sobre per sota... però ja et dic només són números... Alhora pots saber que si quan et diuen ve gran, estan parlant de percentil 60 (gran però tampoc tant i exageren), o al percentil 99 i per tant realment ve gran. Tambè et pots fer una idea, per exemple si tens un percentil de 65, si tot seguis igual, podries tenir un pes estimat a la setmana 40, mirant el pes de la setmana 40 en percentil 65 (una estimació! que mai se sap al final a quin ritme creixent).

Respecte a la fiabilitat, el metge que tinc pel control del CIR sempre m'ha dit que no hi ha una bàscula dins la panxa, que són estimacions i que el marge d'error és de +-10%, com més petit més error, ja que ve mílimetre pot indicar un canvi molt gran i com més avançat l'embaràs està més acurat.

Si tens més preguntes endavant. En aquest segon embaràs he fet un màster de pes i mides fetals :content:
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

EntradaAutor: garota » dt. març 29, 2016 8:49 pm

Fua.. això del pes...!! Primer de tot felicitats pel teu embaràs! Bé, felicitats a les dues, tot anirà genial!
A mi, a les 34 setmanes em van dir que el meu petit pesava 2.209g, i que probablement pesaria uns 3kg 100 aprox al néixer. Sabeu què va pesar el dia que va néixer? 2kg 585g. I 50 cm. Així que molt llarg però amb el pes no la van pas encertar. I al dir-ho allà a l'hospital em van dir i tant, aquests 500g amunt i avall tor sovint passa. 500g en nens de 3kg és moltíssim!!! Però vaja que ben sa que va néixer. A una amiga meva 3 dies abans de parir li van dir que el nen venia gran i faria uns 3kg 900. Va pesar 4kg 550. Així que ja veieu... no me'n refio massa..jeje
kabbisa
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

EntradaAutor: kabbisa » dt. març 29, 2016 9:15 pm

El meu també havia de venir gran i finalment 3,185... No massa gran, no... Més aviat petit! :-D
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
shyla
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

EntradaAutor: shyla » dt. març 29, 2016 10:02 pm

El meu fill gran tambe li controlaven pes perqué no creixia gaire pero un problema al cordo. Doncs a la 37 va ser la ultima eco perqué ja tenia un pes normal, 2900. Doncs va neixer 3 setmanes mes tard amb 2,600.
El petit a les 32 setmanes pesava segons eco 2600 i en neixer va fer 3700.
Jo no m'ho prenia gaire en serio, ja que he vista que varía molt d'una maquina a una altra i d'una persona a una altra tambe.
Imatge Imatge
Ari_RG

EntradaAutor: Ari_RG » dc. març 30, 2016 9:12 am

Gràcies noies!

Essuca, ojiplática estoy!!! Ets tota una experta mare meva mai m'havien explicat els percentils tan be!!! Ara tafanejare això que em dius i mirare a ver quin em surt! El meu home es gran i jo tampoc soc petita pero bé, a veure com surt la peque!!

Quan trobi el percentil us informo!

Mercii
Gantils23
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dv. març 20, 2015 11:15 am

EntradaAutor: Gantils23 » dv. abr. 01, 2016 9:40 am

Hola Ari,

Mira al nostre a la setmana 34 van estimar un pes de 2,380kg, i va néixer a la 40,2 amb 3,780kg. També va sortir llarg, 52cm, i sempre havia sortit amb un fèmur llarg crec. Però vaja jo vaig mirar taules i per l'estimació del pes a les 34 setmanes hauria d'haver nascut amb uns 3,4kg, així que va sortir més gran del previst, però no per gordinflon sinó per llargarut.
Abril 2015 --> 1a IAD
Maig 2015 --> 2a IAD
Juny 2015 --> 3a IAD
13 de juliol --> pipitest +!!!
18/03/16 --> Neix el rei de la casa!

Imatge
Ari_RG

EntradaAutor: Ari_RG » dv. abr. 01, 2016 12:00 pm

Hola!!

Em podeu ajudar a trobar un lloc on mirar-ho... Perque no m'en surto... (i em sento lerdi jajajajjaja tanto hormona em deixa KO...)

A nosaltres a la setmana 32 ens van estimar un pes de 2.100 kg i jo amb ulls com plats jajajaja pensant pos a veure si surt una geganteta : lasito :

En tot cas si em deixeu alguna pagina on ho pogui mirar, per tafanejar us ho agreixo!!
Gantils23

EntradaAutor: Gantils23 » dl. abr. 04, 2016 12:10 pm

Mira Ari a mi aquesta web em va semblar interessant, poses el pes i la setmana i et fa una corva amb l'estimació del pes a cada setmana amb els percentils i tal. A veure si t'ajuda!

http://www.fetaltest.com/cgi-bin/ecopesofetal.cgi
Abril 2015 --> 1a IAD
Maig 2015 --> 2a IAD
Juny 2015 --> 3a IAD

Imatge
Gantils23

EntradaAutor: Gantils23 » dl. abr. 04, 2016 12:14 pm

PD: Només cal que posis les dades dels últims quadres (dpp, pes, sexe..., no cal emplenar la resta!). I aleshores et surt al costat el percentil i cada setmana quin pes. A mi m'ho va clavar bastant, així que te'n pots fer una idea.
Abril 2015 --> 1a IAD
Maig 2015 --> 2a IAD
Juny 2015 --> 3a IAD

Imatge
Ari_RG

EntradaAutor: Ari_RG » dt. abr. 05, 2016 9:52 am

Holaaa!!

He provat la pagina que m'has passat Gantils23, em diu percentil 93% i pes estimat a la setmana 40 3,743 kg... Això vol dir que es gran oi? Si encerta vaja XD!

Igualment no crec que em deixin arribar a la 40 però es molt util aquesta pagina!!! Gràcies noies!!!!!!
baldufa88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dc. maig 13, 2015 11:59 pm

EntradaAutor: baldufa88 » dt. abr. 05, 2016 11:37 am

En teoria del que diuen hi ha un marge d'entre 500 gr amunt o avall. A mi a la setmana 33 em van dir 2400 i q arribaria sobre uns 3.200 màxim i va nèixer a la setmana 39 amb 3.850...
Imatge

Imatge
Ari_RG

EntradaAutor: Ari_RG » dt. abr. 05, 2016 12:04 pm

Ostres baldufa que allunyat de la previsio!!!

Contare amb aquest 500 gr arriba o abajo... I a veure com surt la petitona! Hem fet una porra amb el meu marit, ens hem jugat una nit sencera de llevar-se qui perdi... XD
emfer
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dc. des. 09, 2015 4:28 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: emfer » dv. feb. 03, 2017 6:30 pm

Hola noies!
moltes gràcies per aquest post i per l'enllaç.
A mi a la setmana 28 ja em van dir que venia gran, una gine em va dir que percentil 100 (així tota escandalitzada, per transmetre tranquil·litat...) i el del privat percentil 93 i que relativitzant, tenint en compte que tant jo com el meu home som grandets.
Ara estic a dieta per controlar el meu pes i de retruc el del nen, però fins d'aquí dues setmanes no em toca revisió.
Omplint les dades de la taula em surt que el pes estimat a la setmana 40 seria de 4088 gr., o sigui grandet, espero que en el meu cas l'estimació porti un error a l'alça i no passi d'aquí :-o00m :-o00m

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::