TIROIDES

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
neuseta30
:: poltre
Entrades: 612
Membre des de: dl. oct. 11, 2010 5:40 pm

Re: TIROIDES

EntradaAutor: neuseta30 » dt. nov. 09, 2010 7:29 pm

nivaira ha escrit:hehe, es el que em prenia fins ara. Però me l'han canviat... ai, són rarets!

com es aixo? jo ara nena m he de buscar un gine de la ss perke el que tenia avans era de la mutua i com la mutua era de la empresa i m han fotut fora dons m han donat de baixa, que els hi aprofiti. que els bombin, jo ara estic molt trankileta. el que passa que si a la ss si tens una urgencia no se si tarden en donarte dia i hora pero en fin tocara buscarmen un
Imatge[url=http://glitter-graphics.com/myspace/text_generator.php]

ImatgeImatgeImatgeImatge
nivaira
:: zebra
Entrades: 1667
Membre des de: dj. oct. 07, 2010 10:05 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: nivaira » dc. nov. 10, 2010 10:22 am

me l'han canviat per aquest del iode que diu que m'ajudarà amb la tiroides... no sé.
Ostres, a la SS si tens una urgència costa. Jo he anat al de capçalera d'urgències i m'han enviat a Sant pau on m'han atès molt bé...
Ostres, em sap greu això de la feina!
Imatge
Prometem que creixerà lliure en una terra lliure!

Imatge

Panxupacte al 100 %!!!!: Madrona, Brunadenit, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Pimpam, Mama2010, Anoa, Brownie i Martavila!
neuseta30

EntradaAutor: neuseta30 » dc. nov. 10, 2010 2:53 pm

nivaira ha escrit:me l'han canviat per aquest del iode que diu que m'ajudarà amb la tiroides... no sé.
Ostres, a la SS si tens una urgència costa. Jo he anat al de capçalera d'urgències i m'han enviat a Sant pau on m'han atès molt bé...
Ostres, em sap greu això de la feina!

no passa res cuca¡¡¡¡¡¡¡¡¡ ja estic be, superat, ara toca estudiar que em vull presentar a oposicions per auxiliar administrativa per ajuntaments.

nena, que dius que tarden molt en donarte dia i hora per la ss estan embarassada?

ImatgeImatgeImatgeImatge
nivaira

EntradaAutor: nivaira » dc. nov. 10, 2010 4:13 pm

Jo no em puc queixar perquè la meva metgessa de capcelera "em cola". A veure, a mi em van donar hora per la llevadora la setmana següent d'anar al metge però gine no en tenia fins el 17 de novembre... però era primera visita. Quan vaig tenir el problema, vaig anar directament a Sant Pau d'urgències.
Imatge

Imatge

Panxupacte al 100 %!!!!: Madrona, Brunadenit, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Pimpam, Mama2010, Anoa, Brownie i Martavila!
neuseta30

EntradaAutor: neuseta30 » dc. nov. 10, 2010 5:51 pm

nivaira ha escrit:Jo no em puc queixar perquè la meva metgessa de capcelera "em cola". A veure, a mi em van donar hora per la llevadora la setmana següent d'anar al metge però gine no en tenia fins el 17 de novembre... però era primera visita. Quan vaig tenir el problema, vaig anar directament a Sant Pau d'urgències.

dons vaja tela no? osti tu. jo no se com hu fare, dema si puc m acostare al centre de planificacio familiar a veure si alla em poden asignar a un gine i explicarli la situacio

ImatgeImatgeImatgeImatge
nivaira

EntradaAutor: nivaira » ds. nov. 13, 2010 8:33 am

Neuseta, ja em diràs què et diuen!
Imatge

Imatge

capseta
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

EntradaAutor: capseta » dv. abr. 01, 2016 6:48 pm

Hola noies!!!

He estat llegint els diferents missatges i per la meva situació concreta, necessito explicar-vos i que a partir d'aquí em digueu, perquè he anat llegint i no és que us contradiueu, però si que he vist que hi ha diferents criteris mèdics i jo estic en un punt una mica intermig.

Us poso en antecedents:

Fa dos anys (febrer 2014) a l'analitica del ginecoleg em va sortir la TSH a 7'03, com que tinc antecedents de malalties greus de tiroides em va recomanar anar a l'endocrí i que em fes seguiment. Així ho vaig fer.

A partir d'aqui vaig anar fent analitiques periòdiques:
Març del 2014 estava a 4,61
Juny 2014 estava a 5,03
Febrer de 2015 estava a 6,81
Al març vaig tenir la visita. Com que tenia molts símptomes i la TSH anava pujant va decidir medicar-me. Vaig començar a prendre Eutirox de 50.

Abril de 2015 estava a 2'59
Setembre de 2015 estava a 3,16
Li vaig comentar el tema de l'embaras aquest any i em va dir que aquest any ja ens n'encarregariem, que per un embaras millor tenir-ho a meñys de 2'5 perquè el bebé podria tenir problemes intel.lectuals.

Al gener del 2016 ho tenia a 4,42
En la visita no va donar-li més importancia a aquesta pujada i va dir que la propera visita al juny.

D'altra banda el metge de capçalera de la SS (hi vaig anar al febrer), li vaig comentar el tema i em va dir que no calia aumentar la dosi.

I al ginecòleg hi vaig anar al març i no va dir que ara hagués d'aumentar la dosi però sí em va dir que a la que sàpiga que estic embarassada em començi a prendre eutirox de 75 (pujar de 50 a 75). I després anar fent controls amb anàlisi.

Ara m'he tornat a fer analítica (la setmana passada), avui he rebut els resultats i estic a 2,63.

Pel que us he anat llegint n'hi ha que dieu que millor que ho tingui mes baix i que fins que no estigui totalment controlat no intenti cercar i altres que diuen que tampoc cal ser tant extrem.
I a sobre veig que els meus metges cadascun diu una cosa diferent pero tots li treuen importància.

Si ho puc evitar vull evitar problemes de fertilitat així com possibles avortaments o que el meu fill pugui tenir cap problema, però no sé si realment he d'estar preocupada o no. A més a més no vull retrassar la cerca.

Us comento que dimarts vinent tinc metge de capcalera (per una altra cosa pero li parlare del tema, hi confio molt), divendres amb l'endocrí i el dimarts següent amb el ginecoleg perquè es miri els resultats de l'analítica i agafar la citologia.

El que necessito es que em doneu la vostra opinió, com ho veieu, si cal que em preocupi o no. Més que res que m'apodereu una mica per encarar bé les visites. Sobretot a l'endocrí, que és un home molt sec i m'intimida una mica.

Per cert, sempre m'he fet les anàlisis al mateix centre, que les diferencies de tsh potser us fan dubtar!!

Agrairé molt els vostres comentaris, perquè així com els temes de controlar temperatures i coses d'aquestes ho faig per gust, m'agrada per anar-me controlant i no em suposa una preocupació, això de les tiroides és algo en el que anava pensant i porto un parell de setmanes molt angoixada pensant-hi, concertant visites, buscant a internet....
Fins i tot se m'havia passat pel cap de pujar-me la dosi jo sola sense supervisió medica, a més a més tinc una autoritzacio per fer analítica que em va sobrar lultima vegada (men can fer endocri i ginecoleg i amb una ja en feia prou) i pensava: et mediques tu sola i et podras controlar amb analítica i tot!!
Evidentment no ho he fet.

Moltes gràcies per llegir-me i ho sento molt per rotllo llarguíssim que he escrit, però calia veure bé la progressió.
:-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
shyla
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

EntradaAutor: shyla » dv. abr. 01, 2016 7:08 pm

Home lo d'automedicar-se millor que no, a mes la tens be ara. A mi en van trobar la tsh alta al primer embaras i vam començar llavors a medicar. A la que vam voler anar pel segon en vaig quedar a la primera i despres vam pujar la dosis i vam tornar a fer analítica. A l'embaras van controlant igual que al postpart, on vam tornar a baixar la dosis. Fins que no es regula es habitual que hi hagi pujades i baixades, a vegades fins i tot pots pasar de hipertiroidisme a hipotiroidisme i aanr fent...
Imatge Imatge
capseta

EntradaAutor: capseta » dv. abr. 01, 2016 7:21 pm

Si shyla segons els metges vaig bé, pero l'endocrí ja em va dir l'any passat que per un embaras ho havia de tenir a menys d 2'5 i per aqui les companyes diuen que si és cap a 1 millor.
Per això ara estic preocupada.
Petit36
:: tortuga
Entrades: 323
Membre des de: dl. des. 21, 2015 9:09 pm

EntradaAutor: Petit36 » dv. abr. 01, 2016 8:25 pm

Hola caseta jo tinc hipotiroidisme desde fa molts anys... I he tingut un nen precios.. hem va costar poc regular, I a l'embaras va ser quan millor el tenia. Lo bó es q et controlen super bé I aixo es un punt a favor. Mai m'han dit q dongui problemes d'infertitilitat.. jo prenc la pastilla cada día I arreando.
A mi m'han dit q han d'estar a cap valor.. lo important es q estigui controlat dintre els barems q están establerts.

Anims wapi.. si ho tens control.lat. . No has d tenir problemes. Pepos!!!
capseta

EntradaAutor: capseta » dv. abr. 01, 2016 8:33 pm

Gràcies Petit!!

M'has tranquilitzat una mica amb el teu missatge. :-()-)
la1ri
:: peixet
Entrades: 251
Membre des de: dg. abr. 21, 2013 3:14 pm

EntradaAutor: la1ri » ds. abr. 02, 2016 8:07 am

Hola capseta! Quin embolic que t'estan fent pobre! T'explico una mica... Jo tinc hipotiroidisme de fa força anys, quan me la van trobar tenia el TSH a 140 (imagina't). La veritat que a mi no m'ha donat mai símptomes... Va ser força fàcil de controlar i em vaig quedar embarassada del meu fill. En aquell moment no em van dir mai que havia d'estar a ments de 2,5, que nentre estigués controlat ja n'hi havia prou. La meva gine de llavors em va dir que només de saber que estava embarassada m'autopugés la dosi i així ho vaig fer. Durant tot l'embaràs mho van controlar i no vaig tenir cap problema.

Al mes d'octubre passat em van fer uns anàlisis i la tenia a 7 i pico (vaig estar uns dies oblidant-me de prendre la pastilla, prenc eutirox 100). Vaig dir al meu metge que tenia ganes de quedar embarassada i em va dir que ni de conya amb la TSH així, q millor si estava per sota de 2,5. Però... massa tard, ja ho estava. Com et pots imaginar em vaig ben espantar i vaig trucar al meu gine a l'acte (un de diferent de l'altra vegada i amb qui hi tinc confiança 100%). Em va tranquilitzar i em va dir que hi havia molta gent q tenia problemes de tiroides i ho descobrien amb l'embaràs, i que no per això tenien problemes. Lo perillós és tenir-ho alterat durant TOT l'embaràs sense tractar-ho. Em va dir que lo del 2,5 era una xifra nova d'ara i que no en fes ni cas, que mentre ho tingués dins els paràmetres nhi havia suficient.

Em va fer uns nous anàlisis al cap d'un mes i ja estava perfecte, a 3,5 crec. Des de llavors ho he tingut controlat i tot genial, però crec que sempre he rondat els 3. Tothom amb qui he anat mha dit que estava fantàstic.

Perdona pel rotllo, però amb això et vull dir que no pateixis GENS amb els teus valors! Hi tinc certa experiència i els trobo genials, ho tens controladíssim! No et capfiquis amb el 2,5 (que per cert tampoc te n'allunyes tan). El gine em va dir que deien aquest valor perquè amb l'embaràs tendeix a augmentar la TSH i així ja parteixes d'un numero baixet, x donar marge, però q amb les revisions mensuals es controla perfectament. I de cap de les maneres t'automediquis! Pel que dius de la infertilitat... aquesta es pot produit si ho tens alterat, i tu estàs controlada! Mira q jo em vaig quedar embarassada a més de 7...

Ostres perdona el rotllo!!! T'ho volia explicar bé per tranquilitzar-te, pq de debó crec q no has de patir (tot i que és molt fàcil dir i difícil de fer). Un petonet bonica, espero llegir ben aviat que ja tens la teva panxolina!
capseta

EntradaAutor: capseta » ds. abr. 02, 2016 9:09 am

La1ri no ha sigut cap rotllo, tot al contrari!!! Moltes gràcies per explicar-me la teva experiència. M'agrada sentir que ho tinc controladíssim. Tot i que els metges em vagin dient que estic bé i ma mare també (ella també té problemes de tiroides però ha estat molt greu amb malalties secundaries).

Estic molt més tranquila... Veieu? Només necessitava que més gent m'ho digués, ara no aniré tant histrica als metges. :-o00m

Per cert, una altra cosa que m'havia oblidat de preguntar. Bé, i ara veient els meus resultats suposo que no afecta però per assegurar-me.
Ara prenc el zolico que només és acid fòlic i el mes vinent començaré a prendre el natalben que porta més coses. Diu al prospecte que es prengui al matí, çer tant cada dia prenc les dues pastilletes alhora. No hi ha cap interferència, no? Cap metge me n'ha dit res però tampoc els he preguntat directament.

Petonets!!!
la1ri

EntradaAutor: la1ri » ds. abr. 02, 2016 9:24 am

Que bé que estiguis més tranquil•la! Jo també prenc les dues pastilles juntes al matí, juntament amb el ferro (un bon còctel vaja jiji). Em van dir que cap problema!
capseta

EntradaAutor: capseta » ds. abr. 02, 2016 9:40 am

Ferro?? ostres tu!! Quants coses :ufs:
Si que fa poc vaig llegir pel forum que moltes dones durant l'embaras han de frendre ferro, i es una cosa que no havia sentit mai!

Doncs que bé, ja em suposava que no passava res, pero davant el dubte aquí està ple d'expertes a base d'experiència propia. >.-<:
Petit36

EntradaAutor: Petit36 » ds. abr. 02, 2016 9:44 am

Caseta wapa si tens hipo jo et recomana yodocefol q porta iode I va molt be per acelerar la tiroides! !! Jo ho prenc I va d conya! !

Per cert, a mi tb se m'obliden les pastilles d'eutirox molts dies.. quin desastre!!.. pero esta super regulada!! Jajaa
shyla

EntradaAutor: shyla » ds. abr. 02, 2016 9:51 am

Capseta jo vaig haver de canviar d'endocri i els 2 em deien aixo, que jo no había de patir perqué tots aquests problemas que pots llegir a internet ( no ho facis!!) que por tenir el fetus per problemes de tiroides nomes es si está descontrolat i no es el teu cas.
Pel que fa a les pastilles, jo sempre em prenia primer eutirox i llavors les altres. Perqué cola canviar a natalben? El que es molt important es l'acid folic i tot el demes es complementari a mes de carissim. Demana-ho igualment a l'endocri perqué a vegades tambe porten iode i pot ser contraproduent. Anims!
Imatge Imatge
la1ri

EntradaAutor: la1ri » ds. abr. 02, 2016 9:54 am

Ostres petit36, cada gine diu la seva. A l'inici de l'embaràs em van fer prendre un complement sense iode pq em va dir que em podria passar sinó. A partir del 2n trimestre sí q em van receptar yodocefol. Al principi prenia folidoce
Petit36

EntradaAutor: Petit36 » ds. abr. 02, 2016 9:56 am

Hola! ara mirada l'analítica q vaig fer a l'octubre quan estava d'unes 10 setmanes.. per desgracia va acabar malament..Doncs la tirotropina la tenia a 1.3. I ficar q la recomanació desde agosto 2014 era inferior a 2.5.
Pero vaja q jo no hem preocuparía gens si la tens controladeta. El valor máxim recomanable es d 4.8 així q trankila!!!!!

La1ri ara et llegia! Si tens hipo el iode va fantástic!! Pq acelera la tiroides.. es contraproducent sI tens hiper! ! Fins I tot hem van dir q pregues sal iodada!!
shyla

EntradaAutor: shyla » ds. abr. 02, 2016 9:57 am

la1ri ha escrit:Ostres petit36, cada gine diu la seva. A l'inici de l'embaràs em van fer prendre un complement sense iode pq em va dir que em podria passar sinó. A partir del 2n trimestre sí q em van receptar yodocefol. Al principi prenia folidoce

Si, a mi tambe m'ho va dir la meva endocrina, per aixo li he comentat lo del iode
Imatge Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 51 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::