Carnet d'embarassada??
Carnet d'embarassada??
Hola!!
A vosaltres us han fet el carnet d'embarassada? És que a mi no, i m'han comentat que te'l fan a la primera visita amb la ginecòloga...
Estic fent tot el seguiment a la Maternitat del Clínic (Barcelona) i no sé si s'han oblidat o és que es fa més endavant (o potser no te'l fan a tot arreu).
Em podeu ajudar a resoldre el dubte??
Gràcies guapes!
Lis14
A vosaltres us han fet el carnet d'embarassada? És que a mi no, i m'han comentat que te'l fan a la primera visita amb la ginecòloga...
Estic fent tot el seguiment a la Maternitat del Clínic (Barcelona) i no sé si s'han oblidat o és que es fa més endavant (o potser no te'l fan a tot arreu).
Em podeu ajudar a resoldre el dubte??
Gràcies guapes!
Lis14
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
Re: Carnet d'embarassada??
Lis enhorabona!!!
A mi en el primer embaràs no me'l van fer, anava per privat
Amb el segon si, anava per SS
A la propera visita demana-ho aviam que et diuen
noviachuky ha escrit:Lis enhorabona!!!
D'acord noviachuky! Preguntaré a veure què em diuen... És que al ser el primer embaràs em feia ilu tenir-lo! Jejeje!
Moltes gràcies!!
Lis14
Jo vaig fer tot el seguiment d'embaràs i part per privat i me'l van fer el primer dia. Demana-ho....
Boniqueta ha escrit:Jo vaig fer tot el seguiment d'embaràs i part per privat i me'l van fer el primer dia. Demana-ho....
Ostres, doncs a mi no me'l van ni mencionar... Sí, sí, preguntaré el proper cop que hi vagi!!
Gràcies Boniqueta! :)
Hola Lis!!
Jo també, tot per privat i des del primer dia la gine me'l va donant! Ella va apuntant totes les coses de cada visita, analitiques etc, imagino que si no te'l donen al principi amb que portis les analitiques/informe del metge sera suficient. Just ahir vem fer visita de la clinica i ens van dir que s'havia de portar o el carnet o un informe del metge, just una de les futures mamis no el tenia i la super de les llevadores va dir que no passava res que el demanes o que li donarien l'informe.
Una abraçada!
Jo també, tot per privat i des del primer dia la gine me'l va donant! Ella va apuntant totes les coses de cada visita, analitiques etc, imagino que si no te'l donen al principi amb que portis les analitiques/informe del metge sera suficient. Just ahir vem fer visita de la clinica i ens van dir que s'havia de portar o el carnet o un informe del metge, just una de les futures mamis no el tenia i la super de les llevadores va dir que no passava res que el demanes o que li donarien l'informe.
Una abraçada!
Hola, jo vaig per la SS i no m'han fet el carnet, sino que m'ho donen en paper. Suposo que depen del CAP.
Hola Lis,
A mi me'l van fer en el primer embaràs (anava per privada)
I en el segon embaràs (inicialment tambè per privat) vaig tenir-ne els 3 primers mesos, després per un problema que van veure al fetus (que per sort ja està tot solventat), em van derivar a la Maternitat, a partir de llavors ja no m'el van empleanr més, ja que anava per expedient i amb informes (i la info del llibre és com més estàndard). Ara que ja m'han donat "l'alta" segueixo a la maternitat, però ja em seguiment normal, i no m'han tornar a parlar del llibre. Clar que ells tenen un historial enorme de les meves ecos a l'ordinador i jo un carpessano enorme d'informes...
Tu vas a la maternitat per alguna cosa en concret?
I en el segon embaràs (inicialment tambè per privat) vaig tenir-ne els 3 primers mesos, després per un problema que van veure al fetus (que per sort ja està tot solventat), em van derivar a la Maternitat, a partir de llavors ja no m'el van empleanr més, ja que anava per expedient i amb informes (i la info del llibre és com més estàndard). Ara que ja m'han donat "l'alta" segueixo a la maternitat, però ja em seguiment normal, i no m'han tornar a parlar del llibre. Clar que ells tenen un historial enorme de les meves ecos a l'ordinador i jo un carpessano enorme d'informes...
Lis,
A mi tb em fan seguiment a la Maternitat i tampoc m'han fet el carnet d'embarassada ni tan sols m'han enviat a la matrona, nomès gine. A veure si me'n recordo i ho pregunto a la seguent visita.
A mi tb em fan seguiment a la Maternitat i tampoc m'han fet el carnet d'embarassada ni tan sols m'han enviat a la matrona, nomès gine. A veure si me'n recordo i ho pregunto a la seguent visita.
Crec que degut a les retallades ja no donen el carnet
Potser tambe depen del Cap.
Hola boniques,
Gràcies a totes per les vostres respostes... veig que depèn d'on vagis te'l fan o no.
Quan hi vagi al maig preguntaré, tot i que si l'he de tenir però no l'han d'omplir... doncs potser no val la pena.
Ara bé, quan hi vaig, em donen informe detallat de tots els resultats.
Lis14
Gràcies a totes per les vostres respostes... veig que depèn d'on vagis te'l fan o no.
Quan hi vagi al maig preguntaré, tot i que si l'he de tenir però no l'han d'omplir... doncs potser no val la pena.
Ara bé, quan hi vaig, em donen informe detallat de tots els resultats.
Lis14
Essuca ha escrit:Hola Lis,
Exacte, Essuca, a mi a la Maternitat també em donen els informes de tot i tenen arxivat tot l'historial (fins i tot de quan em feia visites ginecològiques sense estar embarassada per tractar el tema del SOP).
Hi vaig allà per diversos motius: 1) Estava a punt d'iniciar un tractament FIV a la part privada del Clínic i em vaig quedar embarassada de manera espontània abans de començar res; des del FIV Clínic em van dir que des de la Mater m'ho portarien tot.
2) Ens sembla un hospital de referència quant a neonatologia, prematurs, UCI infantil, etc... i 3) tot i que tampoc ha estat un motiu fonamental, la meva mare treballa al Clínic (en un altre departament), i em donava més seguretat.Una abraçada!
ikebana ha escrit:Crec que degut a les retallades ja no donen el carnet
Ostres!!!! Doncs si és per les retallades...!!
Miyulina ha escrit:Lis,
Ah no, Miyulina?? Què estrany! Jo quan hi vaig anar a fer la eco del 1r trimestre em van fer: eco + visita a la llevadora (que em va dir els resultats del triple screening, allò del risc de sindrome de down, preclàmpsia, etc.) + visita a la ginecòloga.
Ara no estic segura, però diria que per la eco del 2n trimestre (a principis de maig) només faré eco + visita gine.
Anem xerrant! :)
Lis14
Lis14,
si, a la llevadora pels resultats del triple screening i res 5 min, cap cosa més i no tinc cap més visita amb ella ni m'han dit que hi hagi de tornar...
si, a la llevadora pels resultats del triple screening i res 5 min, cap cosa més i no tinc cap més visita amb ella ni m'han dit que hi hagi de tornar...
Hola!
Jo vaig per privada i no m'han fet el carnet. L'altre dia vaig haver d'anar a l'hospital d'Igualada per unes pèrdues i allà me'l van demanar. Com que no el tenia em van aconsellar que demanés hora a la llevadora del meu cap perquè me'l fes i que si la meva gine del privat em pogués apuntar les coses també allà, seria fantàstic. Si mai he de tornar d'urgències a qualsevol hospital amb e carnet els facilito la feina perquè tenen tota la info important ràpidament.
Encara no he anat al CAP, però ho tinc pendent. Entenc que la Llevadora me'l pot fer, no? o només ho fa la Gine?
Jo vaig per privada i no m'han fet el carnet. L'altre dia vaig haver d'anar a l'hospital d'Igualada per unes pèrdues i allà me'l van demanar. Com que no el tenia em van aconsellar que demanés hora a la llevadora del meu cap perquè me'l fes i que si la meva gine del privat em pogués apuntar les coses també allà, seria fantàstic. Si mai he de tornar d'urgències a qualsevol hospital amb e carnet els facilito la feina perquè tenen tota la info important ràpidament.
Encara no he anat al CAP, però ho tinc pendent. Entenc que la Llevadora me'l pot fer, no? o només ho fa la Gine?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |