BUSQUEM MOLTS SUPERPOSITIUS D'ABRIL!!
Re: BUSQUEM MOLTS SUPERPOSITIUS D'ABRIL!!
Hola!!
Petit que bonic t'ha quedat l'inici de post. La canço molt maca, i aixo que la Rosario no m'entusiasma, pero aquesta m'ha agradat.
Molta força a totes per encarar les SW
I que hi hagi moltes panxus d'abril, que pel maig tranquiles que ja hi serem la Nayade i jo com a minim.
Bona nit!!
Petit que bonic t'ha quedat l'inici de post. La canço molt maca, i aixo que la Rosario no m'entusiasma, pero aquesta m'ha agradat.
Molta força a totes per encarar les SW
I que hi hagi moltes panxus d'abril, que pel maig tranquiles que ja hi serem la Nayade i jo com a minim.
Bona nit!!

Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Hey!!!la DNWja te la posaré. ... de moment no la vull mirar. Hehehe aixi no m'estresso....el dilluns tinc gine i segurament em farà mirar la DNW , ja la posaré. Sé que sona raro...coses meves.
Apaaa Bona niiiiit
Apaaa Bona niiiiit

8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

- lanina1981
- :: papallona

- Entrades: 133
- Membre des de: dl. juny 29, 2015 2:52 pm
Bon dia nenes i benvingudes a les noves!!!!!
Sabem alguna cosa de la Vanessa???
Jo ja sabeu que demà és el dia D... a veure si entre la jefaXinxa i la jefaPetit podeu cantar la meva panxulineta... quins nervis
Tinc els pits que em rebentaràn encara.. si no hi ha TE+ es podrien quedar així de grosses, no????
Les primeres desesperades sou Petit i Picara, oi???
VA NENES BONIQUES QUE JA ÉS DIVENDREEEEEEEEES!!!!!!

Sabem alguna cosa de la Vanessa???
Jo ja sabeu que demà és el dia D... a veure si entre la jefaXinxa i la jefaPetit podeu cantar la meva panxulineta... quins nervis
Tinc els pits que em rebentaràn encara.. si no hi ha TE+ es podrien quedar així de grosses, no????
Les primeres desesperades sou Petit i Picara, oi???
VA NENES BONIQUES QUE JA ÉS DIVENDREEEEEEEEES!!!!!!

Lanina!!! Ja ens pots dir l'hora en que demà faràs el TE, perque això olora a super positiu!!! Molta sort guapa!
Vanessa, on ets???
Jo segueixo sense veure TO ben marcat, això si, deures fets, que mai se sap!!!
Vanessa, on ets???
Jo segueixo sense veure TO ben marcat, això si, deures fets, que mai se sap!!!
Ai Lanina, quins nervis, seria una manera fantàstica de començar el mes d'abril, oi? que el mes de març va costar destapar la capsa de panxus!! i t'he de dir que t'admiro, aquí aguantant com una campiona!!
Xinxa, aquest mes no compartirem desespero, jo encara ni he començat la SW
Vanessa, com vas?
Marta, t'entenc perfectament, és com una manera de no pensar-hi o no tenir una data fixe, oi?
Cris, Dayna, sísí, aneu passant que ens encanta veure com us trobeu. Ja heu pogut veure el cigru? No ho recordo....
I a les noves, benvingudes!!!!
Modo ego: jo ahir vaig anar al gine pel tema dels dolors d'ovaris i pits, del pal psicosíntomes, però per quedar-me tranquila. Doncs bé, em va dir que era cosa de l'edat
Que era normal. Entre això i que fa res un nen al bus em va dir "senyora"..... vaya tela!! Deu ser el que té estar a prop dels 40!!!
Xinxa, aquest mes no compartirem desespero, jo encara ni he començat la SW
Vanessa, com vas?
Marta, t'entenc perfectament, és com una manera de no pensar-hi o no tenir una data fixe, oi?
Cris, Dayna, sísí, aneu passant que ens encanta veure com us trobeu. Ja heu pogut veure el cigru? No ho recordo....
I a les noves, benvingudes!!!!
Modo ego: jo ahir vaig anar al gine pel tema dels dolors d'ovaris i pits, del pal psicosíntomes, però per quedar-me tranquila. Doncs bé, em va dir que era cosa de l'edat
Laninaaaaaa!!! L'1 d'abril seria una data molt bunica per celebrar un positiu. . Jijijii. .. jo m'ho faria avui.. ahí lo dejo.. jajaa. ..oohhhhmmmmmm...
Jo des-esperant.. . Poc a poc..
Jo des-esperant.. . Poc a poc..
Xinxa ves fent deures!!! Q mai se sap! Jo aquest cicle desde q va marxar la W día si día no.. I el día del super TO positiu pinxito al día següent I l'altre també! !! O sigui q si no cuaja... hem tornaré boja!
Pitxillu si ets joven encaraaa. .aixxx amb els gines de vegades... Anims bunica!
Pitxillu si ets joven encaraaa. .aixxx amb els gines de vegades... Anims bunica!
- lanina1981

Aaaaaaarrrrgggg Pitxilluuuu!!!!!! Això de què em diguin senyora ho porto fatal
.
Bueno, de fet, si mai m'ho diuen em giro, com si no anés amb mi la cosa... "ah, que parlaves amb mi??? Perdona, es que com a senyora no ho tenia clar..."
El gine ho ha vist tot normal, però?
Xinxa el TE me'l faré quan em llevi, amb en Lanino, que no l'he tingut a casa fins avui... a veure, a veure... crec que entre els meus psicosímptomes i els vostres ànims ho tinc tan coll avall que demà em fotré una patacada que veuràs tu... pero bueno.
VANESSAAAAAAAAAAAA!!!!!!! (Aquesta té un TE+ com una casa i està tan emocionada que ni se'n recorda de nosaltres)
Bueno, de fet, si mai m'ho diuen em giro, com si no anés amb mi la cosa... "ah, que parlaves amb mi??? Perdona, es que com a senyora no ho tenia clar..."
El gine ho ha vist tot normal, però?
Xinxa el TE me'l faré quan em llevi, amb en Lanino, que no l'he tingut a casa fins avui... a veure, a veure... crec que entre els meus psicosímptomes i els vostres ànims ho tinc tan coll avall que demà em fotré una patacada que veuràs tu... pero bueno.
VANESSAAAAAAAAAAAA!!!!!!! (Aquesta té un TE+ com una casa i està tan emocionada que ni se'n recorda de nosaltres)

Toma ordres de la jefa! Lanina ja pots espavilar!!!
Pitxillu, aquest gine està fatal, fatal! No ets pas gran! Tu a fer pinxitus i ja veuràs! Llàstima no compartir desespero aquest mes, però ja ens anirem posant al dia!
Petit, segur que cuaja aquest mes! Ja veuràs!!! Nosaltres des de que va marxar la w també hem descansat poc
Pitxillu, aquest gine està fatal, fatal! No ets pas gran! Tu a fer pinxitus i ja veuràs! Llàstima no compartir desespero aquest mes, però ja ens anirem posant al dia!
Petit, segur que cuaja aquest mes! Ja veuràs!!! Nosaltres des de que va marxar la w també hem descansat poc

Ai, petit, una setmaneta.... aquests desesperos són terribles, tu, a mi cada cop s'em fan més llargs. Espero aquest mes estar més despistada, com que no tinc cicles regulars...
Lanina, sí sí, tot normal, per sort. Perquè va ser començar a dir-li síntomes, i ell seguia...i això també... i jo... doncs sí... i em vaig fer cacones. Però va fer exploració i eco, i tot bé.
A veure, no sóc gran, gran...37 camí de 38. Però l'aparell reproductor sí que és gran, està ja entrant a la tercera edat, i això no ho podem perdre de vista. Abans es tenien els fills a principis dels 20, ara jo vaig per finals dels 30....gairebé 20 anys de diferència!! Jo us dic que m'hagués agradat ser mare més jove, que per circumstàncies no va poder ser, entre altres perquè no hi havia pare!!!
Lanina, sí sí, tot normal, per sort. Perquè va ser començar a dir-li síntomes, i ell seguia...i això també... i jo... doncs sí... i em vaig fer cacones. Però va fer exploració i eco, i tot bé.
A veure, no sóc gran, gran...37 camí de 38. Però l'aparell reproductor sí que és gran, està ja entrant a la tercera edat, i això no ho podem perdre de vista. Abans es tenien els fills a principis dels 20, ara jo vaig per finals dels 30....gairebé 20 anys de diferència!! Jo us dic que m'hagués agradat ser mare més jove, que per circumstàncies no va poder ser, entre altres perquè no hi havia pare!!!
Hola cercadores!!
Ja torno a ser per aquí!! No sé si us recordeu de mi, però ja fa més d'un any i mig que busco. I no m'he apuntat aquests darrers mesos pq he hagut d'estar a la banqueta per una operació (endometriosis) i ara ja puc tornar a buscar.
Veig que hi ha forces veteranes amb les que he coincidit en altres post, MOLTA SORT A TOTES!!
Aquí teniu les meves dades i història:
-Nom d'usuària: Dalilala
-Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Gaudir de les classes de dansa
-Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Viva la vida de Coldplay
-Edat dels dos: Ell 34 jo 39!
-Cicle de cerca i durada del cicles: 19é cicle (crec que sóc la més veterana) I tinc uns cicles bastant regulars de 26-30 dies
-Nº Fills: 0
-Data NW (importantíssim!): 26 d'abril
-Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.Quan vaig començar a buscar el ginecòleg em van trobar dos quistes a l'ovari de 8 cm que s'havien d'operar. I em va deixar uns mesos per si m'hi quedava. No m'hi vaig quedar i finalment m'he operat. Després de tant de temps ens hem fet altres proves i tot ens ha sortit perfecte a part de l'endometriosisi i un pòlip. Per ara la doctora ens recomana intentar-ho de nou de forma natural i no anirem a RA (reproducció assistida) fins després de l'estiu. Aquest temps de cerca he buscat alternatives: medicina homeopàtica i acupuntura. També he canviat la meva alimentació per ajudar el tractament homeopatic (no làctics de vaca, no gluten, i més verdura).
-Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Ara faig dieta i acupuntura per augmentar la fertilitat. Sembla que funciona pq les proves hormonals ens han sortit fantàstiques i la reserva ovàrica també. Si us interessa el tema vaig obrir un post sobre alimentació.
Ja torno a ser per aquí!! No sé si us recordeu de mi, però ja fa més d'un any i mig que busco. I no m'he apuntat aquests darrers mesos pq he hagut d'estar a la banqueta per una operació (endometriosis) i ara ja puc tornar a buscar.
Veig que hi ha forces veteranes amb les que he coincidit en altres post, MOLTA SORT A TOTES!!
Aquí teniu les meves dades i història:
-Nom d'usuària: Dalilala
-Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Gaudir de les classes de dansa
-Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Viva la vida de Coldplay
-Edat dels dos: Ell 34 jo 39!
-Cicle de cerca i durada del cicles: 19é cicle (crec que sóc la més veterana) I tinc uns cicles bastant regulars de 26-30 dies
-Nº Fills: 0
-Data NW (importantíssim!): 26 d'abril
-Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.Quan vaig començar a buscar el ginecòleg em van trobar dos quistes a l'ovari de 8 cm que s'havien d'operar. I em va deixar uns mesos per si m'hi quedava. No m'hi vaig quedar i finalment m'he operat. Després de tant de temps ens hem fet altres proves i tot ens ha sortit perfecte a part de l'endometriosisi i un pòlip. Per ara la doctora ens recomana intentar-ho de nou de forma natural i no anirem a RA (reproducció assistida) fins després de l'estiu. Aquest temps de cerca he buscat alternatives: medicina homeopàtica i acupuntura. També he canviat la meva alimentació per ajudar el tractament homeopatic (no làctics de vaca, no gluten, i més verdura).
-Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Ara faig dieta i acupuntura per augmentar la fertilitat. Sembla que funciona pq les proves hormonals ens han sortit fantàstiques i la reserva ovàrica també. Si us interessa el tema vaig obrir un post sobre alimentació.
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als
! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als
! Jo, natural killers altes4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Bon dia noies !!!
ostres he vist que soc la primera en tenir la NW ... quins nervis
per sort comparteixo el nerviosisme amb la super jefa
Ja us vaig dir que nosaltres nomes hem fet un pinxitu pero s'ha de dir que molt ben fet i a les dates que tocaba i fent la CatWoman i ni aixecarme en tota la nit ... quines coses que fem oi? Tot sigui per les nostres panxus i cigronets !
de moment aquest cap de setmana tinc una celebracio i beure cervesa sense alcohol jejejeje
salutacions
ostres he vist que soc la primera en tenir la NW ... quins nervis
per sort comparteixo el nerviosisme amb la super jefa
Ja us vaig dir que nosaltres nomes hem fet un pinxitu pero s'ha de dir que molt ben fet i a les dates que tocaba i fent la CatWoman i ni aixecarme en tota la nit ... quines coses que fem oi? Tot sigui per les nostres panxus i cigronets !
de moment aquest cap de setmana tinc una celebracio i beure cervesa sense alcohol jejejeje
salutacions
5s - saquet i embrio 9s - escoltem cor 12s - plec nucal 1,5cm . Mides: cap a cul 6,8cm + cul a peus 4cm 16s - nena. 28s - pes 1.4kg 31s - pes 2Kg . ja te 19 mesos.
8.4.2016 TE positiu
8.4.2016 TE positiu
Q bona pícara! !!!! Doncs ja veus compartimos día. . I quasi totes les demés s'en van cap a finals. . Sortira boletss d dos en dos??? O d tres en tres?? Jijijiii...
Amb un pinxituuu n'hi ha prou ehh... jo a l'estic passat quan vaig kedar embarassada nomes ho vam fer dos dies seguits ha venta passat l'ovulacio al menys feia dos dies.. Aixi q ja veus!!!
Anims!!!!
Amb un pinxituuu n'hi ha prou ehh... jo a l'estic passat quan vaig kedar embarassada nomes ho vam fer dos dies seguits ha venta passat l'ovulacio al menys feia dos dies.. Aixi q ja veus!!!
Anims!!!!
Hola guapes!!! Demà amb l'ordinador m'apunto a l abril ok? Un petonas a totes!!
- mllebuendia
- :: formigueta

- Entrades: 65
- Membre des de: dj. març 10, 2016 9:37 am
- Ubicació: Sabadell, Barcelona
- Contacta:
GUAPES!!
Aiaiaiaiaiai...
Primer de tot, gràcies per preguntar per mi i per tenir-me en els vostres pensaments.
Encara no mhe fet CB, ho vaig parlar amb en Pere i vam decidir per anar sobre segurs fer-lo demà, avui el comprem!
No sabeu com em costa tenir paciència... Hahaha
Segueixo igual que aquests dies, a veure si demà surt ja el super +!
(Anda que com no surti...)
Aiaiaiaiaiai...
Primer de tot, gràcies per preguntar per mi i per tenir-me en els vostres pensaments.
Encara no mhe fet CB, ho vaig parlar amb en Pere i vam decidir per anar sobre segurs fer-lo demà, avui el comprem!
No sabeu com em costa tenir paciència... Hahaha
Segueixo igual que aquests dies, a veure si demà surt ja el super +!
(Anda que com no surti...)Re: BUSQUEM MOLTS SUPERPOSITIUS D'ABRIL!!
Ostiiiii vaja Dissabte. ..!!!!!.
Dema engego el PC en quan hem llevI per cantar dos super panxusssS! !!!!! Jijijiiii
Dema engego el PC en quan hem llevI per cantar dos super panxusssS! !!!!! Jijijiiii
- lanina1981

Aiaiaiaiaia Vanessa, a veure si la jefaza i la pre-jefa canten les nostres panxus demà!!!! T'imagines??? Va, va que ja queda poquet per demà al matí!!!!!!!!!

Ja us podeu llevar ben d'hora demà Lanina i Vanessa! Estarem totes pendents de vosaltres!!!!
Molta sort demà noies!! Jo recordo que l'embaràs anterior no vaig dormir gairebé res dels nervis de fer-me el TE al matí.
Nosaltres estem en SW i fent deures quan podem. Amb un peque la cosa es complica, vaig molt cansada.
Nosaltres estem en SW i fent deures quan podem. Amb un peque la cosa es complica, vaig molt cansada.
Hola noies!!
Ahir em va baixar la W així que entro oficialment a Cercadores d'abril!!
Petit, enhorabona pel post!!! Quin nivell!!
Espero que tinguis raó "A l'abril panxetes mil!!!
xinxa, ho has fet molt bé com a jefa de març!!
Moltes gràcies!
Us poso les meves dades:
Nom d'usuària: Malibuna
Edat dels dos: 35 ell i 33 jo
Cicle de cerca i durada del cicles: aquest serà el cinquè (ja comencen a pesar). Cicles irregulars entre 23 i 31 dies.
Nº Fills: 0
Data NW (importantíssim!): entre el 23 i el 28 d'abril
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: doncs que ja comencen a pesar els mesos! Volem panxu ja!! El Mali ja es comença a desesperar ...
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: Prenem Yodocefol i Maca Andina els dos. Faig TO i intentem començar la SW 3 o 4 dies abans del TO+ fins un dia després de l'ovul·lació (dia si dia també). Faig cames amunt una bona estona i aquest mes hem incorporat 2 coixins a sota la pelvis per estar més amunt (sexy total, jajajaja). Em sembla que començaré a fer tempes per controlar si la fase lútea és la correcta i volem allargar una mica la SW. Deu i do la de coses que fem!!!
Ahir em va baixar la W així que entro oficialment a Cercadores d'abril!!
Petit, enhorabona pel post!!! Quin nivell!!
Espero que tinguis raó "A l'abril panxetes mil!!!
xinxa, ho has fet molt bé com a jefa de març!!
Moltes gràcies!Us poso les meves dades:
Nom d'usuària: Malibuna
Edat dels dos: 35 ell i 33 jo
Cicle de cerca i durada del cicles: aquest serà el cinquè (ja comencen a pesar). Cicles irregulars entre 23 i 31 dies.
Nº Fills: 0
Data NW (importantíssim!): entre el 23 i el 28 d'abril
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: doncs que ja comencen a pesar els mesos! Volem panxu ja!! El Mali ja es comença a desesperar ...
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: Prenem Yodocefol i Maca Andina els dos. Faig TO i intentem començar la SW 3 o 4 dies abans del TO+ fins un dia després de l'ovul·lació (dia si dia també). Faig cames amunt una bona estona i aquest mes hem incorporat 2 coixins a sota la pelvis per estar més amunt (sexy total, jajajaja). Em sembla que començaré a fer tempes per controlar si la fase lútea és la correcta i volem allargar una mica la SW. Deu i do la de coses que fem!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 112 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |