CLASSES EMBARASSADES A L'AIGUA SABADELL O VOLTANTS
CLASSES EMBARASSADES A L'AIGUA SABADELL O VOLTANTS
Estic embarassada de 10 setmanes i m'agradaria començar classes d'embaràs a l'aigua però no sè on anar ni preus ni res, al meu gimnàs no n'ofereixen i no em veig anant a la piscina i no sàpiguer que puc i que no puc fer i quins exercicis son els mès adeqüats.
Alguna m'aconsella algún lloc que facin classes per embarassades a l'aigua que coneixeu o que aneu per Sabadell o voltants amb horaris flexibles??, sòc del Vallès Occidental i com que he d'gafar cotxe ja mès igual per la zona un lloc que l'altre, pensava Sabadell porque em queda a 10 min.de casa amb cotxe.
Mil gràcies, per classes a sala pensava Mamifit que tenen bastanta oferta de llocs i m'en han parlat molt bé però crec que no toquen aigua.
Petons a totes!! panxulines i mamis!!
Alguna m'aconsella algún lloc que facin classes per embarassades a l'aigua que coneixeu o que aneu per Sabadell o voltants amb horaris flexibles??, sòc del Vallès Occidental i com que he d'gafar cotxe ja mès igual per la zona un lloc que l'altre, pensava Sabadell porque em queda a 10 min.de casa amb cotxe.
Mil gràcies, per classes a sala pensava Mamifit que tenen bastanta oferta de llocs i m'en han parlat molt bé però crec que no toquen aigua.
Petons a totes!! panxulines i mamis!!

37 anys Baixa reserva-antimulleriana 0.20
Maig 2015-1aFIV 2 embrions B i C.Beta Negativa
Juliol -Agost 2015-2aFIV 1 embrió A. Beta Negativa
Desembre 2015-3a FIV-1aOVO, 2 embrions qualitat B+.
Gener 2016 -Transfer congelat cicle natural a dia +4-9 FEB.BETA+70. 12 FEB:2A BETA 272
Febrer 2016- 24 Febrer 1a eco 6+1, l'hi sentim el cor.
Gener 2016 -Transfer congelat cicle natural a dia +4-9 FEB.BETA+70. 12 FEB:2A BETA 272
Re: CLASSES EMBARASSADES A L'AIGUA SABADELL O VOLTANTS
Hola wapa!
A Sabadell nosaltres fem classe d'embarassades a l'aigua amb la meva empresa: kupu-kupu, de dilluns a dijous en dos centres diferents.
Si t'interessa ens pots enviar un mail a kupukupu.info@gmail.com o contactar pel facebook :)!
Jo ara estic de 26 setmanes i sóc alumna a les classes dels dimarts jejeje! En dos setmanes agafo la baixa i aniré els dimarts i dijous, l'aigua va molt bé :)
A Sabadell nosaltres fem classe d'embarassades a l'aigua amb la meva empresa: kupu-kupu, de dilluns a dijous en dos centres diferents.
Si t'interessa ens pots enviar un mail a kupukupu.info@gmail.com o contactar pel facebook :)!
Jo ara estic de 26 setmanes i sóc alumna a les classes dels dimarts jejeje! En dos setmanes agafo la baixa i aniré els dimarts i dijous, l'aigua va molt bé :)
Merci Judith, apuntat, Felicitats pel teu embaràs també! Miraré doncs horaris i preus a veure si m'encaixa, tinc moltes ganes de començar!!
Mil gràcies Maca!
Mil gràcies Maca!
37 anys Baixa reserva-antimulleriana 0.20
- matronataciomares
- Entrades: 1
- Membre des de: dl. març 21, 2016 9:31 pm
Bona tarda,
Si esteu interessades en realitzar cursos de matronatació impartits per LLEVADORES podeu sol·licitar informació a través de info@matronataciomares.cat i respondrem a qualsevol dels vostres dubtes.
El mètode utilitzat per MA.MA és un mètode de condicionament pèlvic per tal de preparar els músculs, lligaments i tendons que intervenen en els moviments i posicions que faciliten el part.
Els cursos s'imparteixen a Q-Wellness Sabadell (carretera de Terrassa nº 265) i Duet Sports Tiana (C/Eduard Fonserè s/n).
Si voleu més informació podeu accedir a la web www.matronataciomares.cat
Us esperem!!
Si esteu interessades en realitzar cursos de matronatació impartits per LLEVADORES podeu sol·licitar informació a través de info@matronataciomares.cat i respondrem a qualsevol dels vostres dubtes.
El mètode utilitzat per MA.MA és un mètode de condicionament pèlvic per tal de preparar els músculs, lligaments i tendons que intervenen en els moviments i posicions que faciliten el part.
Els cursos s'imparteixen a Q-Wellness Sabadell (carretera de Terrassa nº 265) i Duet Sports Tiana (C/Eduard Fonserè s/n).
Si voleu més informació podeu accedir a la web www.matronataciomares.cat
Us esperem!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |