Moisès, quin comprar?
- laiayf
- :: papallona

- Entrades: 127
- Membre des de: dv. feb. 05, 2016 9:35 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Contacta:
Moisès, quin comprar?
Bones,
Tot i que em deixen un moisès (m'he n'he enterat fa poc), m'havia estat mirant el de colecho de Chicco Next2me.
Em sembla molt pràctic poder tenir el nadó al seu espai, però quan li hagis de donar el pit només allargar la mà com qui diu i veure'l tota l'estona (i sino, tancar la finestreta).
Què n'opineu? Opinions a favor i en contra?
Laia
Tot i que em deixen un moisès (m'he n'he enterat fa poc), m'havia estat mirant el de colecho de Chicco Next2me.
Em sembla molt pràctic poder tenir el nadó al seu espai, però quan li hagis de donar el pit només allargar la mà com qui diu i veure'l tota l'estona (i sino, tancar la finestreta).
Què n'opineu? Opinions a favor i en contra?
Laia
Una fotògrafa de casaments, nadons i embaràs, ara embarassada!
http://www.laiayllafoto.com
DPP: 19/07/2016
Re: Moisès, quin comprar?
Jo el tinc i va molt be pero per tenirlo fixe a habitacio! El matalas es un pel dur pero el meu nen dorm amb el coixi mimos per corregir postura cap i dorm força be!!! Tot i aixi has d agafar nen per donarli pit perque sino agafes mala postura esquena.
Jo estic contenta! Tinc next2 me a habitacio i un moises al menjador!
HOLA!
jo crec que fer fer colecho amb aquest llitet tant petit no ho trobo pràctic perquè si el nen és de moure's de seguida li quedarà petit. No sé que val, però pots comprar un llit de branes més gran (una cuna) li treus la barana i fa el mateix servei que aquest de chicco. I el trobaràs a molt bon preu a un lloc on ja saps on que venen mobles i tels montes tu... per rexemple. El podràs allargar més temps segurissim..si no, si t'hi cap, pots posar un llit més gran, jo el tenia de 90cm enganxat a la teva part i tocant a la paret i llestos!! Jo aquest gasto el trobo innecessari. Però clar, va a gustos.
jo crec que fer fer colecho amb aquest llitet tant petit no ho trobo pràctic perquè si el nen és de moure's de seguida li quedarà petit. No sé que val, però pots comprar un llit de branes més gran (una cuna) li treus la barana i fa el mateix servei que aquest de chicco. I el trobaràs a molt bon preu a un lloc on ja saps on que venen mobles i tels montes tu... per rexemple. El podràs allargar més temps segurissim..si no, si t'hi cap, pots posar un llit més gran, jo el tenia de 90cm enganxat a la teva part i tocant a la paret i llestos!! Jo aquest gasto el trobo innecessari. Però clar, va a gustos.
El rei de la casa 7anys i mig!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
- laiayf

- Contacta:
Ganga ha escrit:HOLA!
Ganga
La meva idea és per tenir-lo a l'habitació, durant el temps que li tingui, i després poder-lo dur cap al menjador o on jo estigui treballant.
Quin hi posaries tu a l'habitació.
Val 200€, a mi no m'ha semblat car en diferència a tot el que és el món dels nadons xd.
Merci
Laia
- laiayf

- Contacta:
iole ha escrit:Jo el tinc i va molt be pero per tenirlo fixe a habitacio! El matalas es un pel dur pero el meu nen dorm amb el coixi mimos per corregir postura cap i dorm força be!!! Tot i aixi has d agafar nen per donarli pit perque sino agafes mala postura esquena.
Quin moisès tens a al menjador?
M'apunto ho del coixí.
Laia
Babyhome sens dubte!
Moises el babyhome tambe tinc!!
Es poc util posar i treure la next2me no es dificil pero tampoc per fer-ho cada dia! Si que es petiteta pero jo cap als 6 mesos el posare a habitacio amb el germa gran al llit que tinc ja montat!
El coixi ens el va recomanar pediatra perque tenia cap una mica planet pels costats!
Es poc util posar i treure la next2me no es dificil pero tampoc per fer-ho cada dia! Si que es petiteta pero jo cap als 6 mesos el posare a habitacio amb el germa gran al llit que tinc ja montat!
El coixi ens el va recomanar pediatra perque tenia cap una mica planet pels costats!
- laiayf

- Contacta:
iole ha escrit:Moises el babyhome tambe tinc!!
Uhm...doncs em desquadra el que em dius pq jo havia pensat en treure'l i posar-lo. Nit a l'habitació, dia al menjador..No me l'aconselleu?
Merci
Laia
- laiayf

- Contacta:
iole ha escrit:Moises el babyhome tambe tinc!!
iole, et refereixes al babyhome air? Aquest té finestra però no queda obert no?
Laia
Laia Nosaltres ens l'hem comprat (ens el van aconsellar uns amics) al principi el tindrem a la nostra habitació. La nostra intenció era moure'l pero ens han deixat un Moisés de aquests de tota la vida i hem decidit que el de chico es quedará fixe a la habitació i el que ens han deixat el deixarem al menjador, de fet els amics que ens l'han aconsellat ells el mouen a diari... I diuen que fa mandra pel fet de lligar-lo al llit i aixi pero están encantadissims per la resta.

- laiayf

- Contacta:
ardillita ha escrit:Laia Nosaltres ens l'hem comprat (ens el van aconsellar uns amics) al principi el tindrem a la nostra habitació. La nostra intenció era moure'l pero ens han deixat un Moisés de aquests de tota la vida i hem decidit que el de chico es quedará fixe a la habitació i el que ens han deixat el deixarem al menjador, de fet els amics que ens l'han aconsellat ells el mouen a diari... I diuen que fa mandra pel fet de lligar-lo al llit i aixi pero están encantadissims per la resta.
ardillita,
A mi també me'n deixen un extra (podria fer com tu i posar-lo al menjador!).
Això de lligar-lo al llit, ja ho vaig veure, però com jo tinc un canapè, no podré fer-ho...queda prou subjecte si l'enganxes per sota el matalàs?
Quins merders totes aquestes coses xd
Laia
laiayf ha escrit:ardillita ha escrit:Laia Nosaltres ens l'hem comprat (ens el van aconsellar uns amics) al principi el tindrem a la nostra habitació. La nostra intenció era moure'l pero ens han deixat un Moisés de aquests de tota la vida i hem decidit que el de chico es quedará fixe a la habitació i el que ens han deixat el deixarem al menjador, de fet els amics que ens l'han aconsellat ells el mouen a diari... I diuen que fa mandra pel fet de lligar-lo al llit i aixi pero están encantadissims per la resta.
ardillita,
A mi també me'n deixen un extra (podria fer com tu i posar-lo al menjador!).
Això de lligar-lo al llit, ja ho vaig veure, però com jo tinc un canapè, no podré fer-ho...queda prou subjecte si l'enganxes per sota el matalàs?
Quins merders totes aquestes coses xd
Laia
Home... On el vam comprar ens van dir que servía per tot tipus de llit incluso canapés per tan...si ho diuen será que si. Les corretges per lligar-ho son molt llargues, no et ser dir com en un canapé perqué el nostre es normal, pero si que he vist una cuna de ikea "tunejada" per collit i ells van lligar-la amb unes corretges fetes de llençols i van passar la tira per sobre (entre matalas i canapé) i después per sota el canapé (els va costar fer-ho) aixi que imagino que será algo aixi... I si el vols moure la minicuna sería deixar fixe la corretja sempre i desencar les corretges desde la minicuna... Nose si m'explico.
Un peto!

La meva babyhome te les 4 parets iguals de tela... Es velleta...
Jo tinc canape i bastant alt i queda fixat no el lligo.
Si queda una mica alt el matalas respecte la cuna jo vaig posar una tovallola per arreglar ho!
Jo tinc canape i bastant alt i queda fixat no el lligo.
Si queda una mica alt el matalas respecte la cuna jo vaig posar una tovallola per arreglar ho!
Nosaltres tenim l'Inovi Cocoon perquè ens agradava molt.
A casa els meus pares tenim un moisès que ens va deixar la meva tieta. I resulta que amb aquest moisès que té rodes vam descobrir que, movent-lo, la nena s'adormia en un no-res. Com que el nostre llitet no tenia rodes, vam haver de fer un invent per poder-lo moure.
Si m'hagués de comprar un moisès nou, me'n compraria un amb rodes. El meu pare, quan estava embarassada, ja m'havia aconsellat que n'agafés un que es pogués balancejar. Es veu que el moviment és primordial!!!
A casa els meus pares tenim un moisès que ens va deixar la meva tieta. I resulta que amb aquest moisès que té rodes vam descobrir que, movent-lo, la nena s'adormia en un no-res. Com que el nostre llitet no tenia rodes, vam haver de fer un invent per poder-lo moure.
Si m'hagués de comprar un moisès nou, me'n compraria un amb rodes. El meu pare, quan estava embarassada, ja m'havia aconsellat que n'agafés un que es pogués balancejar. Es veu que el moviment és primordial!!!
Hola! Nosaltres tenim el bressol Look at Me de Cotinfanf, amb el nen el vam fer servir moltíssim i si que el movíem de l'habitació al menjador, etc. Queden uns "enganxes" per sota el matalàs i només has de treure una barana i enganxar-lo. Ara per la nena, tenim un llit de baranes d'Ikea en sidecar (era per el nen, xò ell dorm al mig del papa i la mama) i el bressol petit el deixarem per la resta de la casa!
Hola! Nosaltres tenim el next2me i estem encantats! Si q es cert q es practic si no lhas d'estar movent, perquè nosaltres ho feiem i es un rollo! Si pots tenir un altre al menjador millor! Però com a bressol de collit nosaltres super be!!!
Hola! Per si li serveix a algú, en el.seu moment ens van deixar un Moisès que el vam deixar fixe a l'habitació i al menjador tenia la cadireta amb el cuco. Ara que vindrà un segon aprofitaré el bressol de collit d'ikea (no és especialment de collit, però se li treu un lateral i queda a nivell del nostre llit) i al menjador continuaré amb el cuco, per cases petites aconsello no comprar massa "aparatos"
Una abraçada
Una abraçada
- laiayf

- Contacta:
pruneta30 ha escrit:Hola! Nosaltres tenim el next2me i estem encantats! Si q es cert q es practic si no lhas d'estar movent, perquè nosaltres ho feiem i es un rollo! Si pots tenir un altre al menjador millor! Però com a bressol de collit nosaltres super be!!!
pruneta30
M'apunto tenir-ne dos!
Un és deixat i potser l'altre fariem el nextome
Merci
Hola,
Molt interessant aquest post... pero encara tinc dubtes
Jo havia pensat fer collit inicialment i desprès passar a la petita a l'habitació, però veia necessari "algo" per tenir-la per la resta de la casa durant el dia. Llavors la idea era minicuna collit a l'habitació i moises amb rodes per la casa (espero que me'n deixin algun). Pero tinc un dubte... a veure si podeu ajudar-me.
No tinc problemes d'espai perquè la casa es gran, però ni vull tenir trastos pel mig ni llençar diners innecessariament. Si ara compro una minicuna collit amb l'intenció de passar-la deprès a la seva habitació, haig de tenir la MINICUNA i la CUNA no??? perquè la minicuna se li quedarà petita aviat o no? aix quin lio
desprès de la minicuna no en faig res (fins que n'arribi el següent no?
)
Gràcies noies
Molt interessant aquest post... pero encara tinc dubtes
Jo havia pensat fer collit inicialment i desprès passar a la petita a l'habitació, però veia necessari "algo" per tenir-la per la resta de la casa durant el dia. Llavors la idea era minicuna collit a l'habitació i moises amb rodes per la casa (espero que me'n deixin algun). Pero tinc un dubte... a veure si podeu ajudar-me.
No tinc problemes d'espai perquè la casa es gran, però ni vull tenir trastos pel mig ni llençar diners innecessariament. Si ara compro una minicuna collit amb l'intenció de passar-la deprès a la seva habitació, haig de tenir la MINICUNA i la CUNA no??? perquè la minicuna se li quedarà petita aviat o no? aix quin lio
desprès de la minicuna no en faig res (fins que n'arribi el següent no?
)Gràcies noies
09/12/15: Beta +
23/12/15: Eco. Et sentim el cor...ufff!!!
16/01/16: Eco (privat) estàs bé. Ja patia...
27/01/16: Eco 12 setm. Flipant! Fas 6,5 i et bellugues molt. Súper runner!
12/02/16: Eco "regal"... Ets taaan bonic/a. Avui dorms!
22/02/16: ETS UNA NENAAAA!!!
23/12/15: Eco. Et sentim el cor...ufff!!!
16/01/16: Eco (privat) estàs bé. Ja patia...
27/01/16: Eco 12 setm. Flipant! Fas 6,5 i et bellugues molt. Súper runner!
12/02/16: Eco "regal"... Ets taaan bonic/a. Avui dorms!
22/02/16: ETS UNA NENAAAA!!!
Aprenenta, si voleu fer collit en sidecar no cal que combreu un bressolet específic. Un llitet de baranes normal i corrent al que se li pugui treure del tot una de les baranes es pot adaptar fàcilment. Busca a google, que hi ha molts tutorials de com fer-ho amb seguretat (la gent sol fer servir un llitet de baranes de l'IKEA mateix, i després ja els serveix com a llitet per la seva habitació). Crec que aquesta serà la nostra opció, perquè a més tots els amics que han tingut bressolet de collit troben que se'ls ha quedat petit massa aviat, quan els seus bebés encara necessitaven estar a prop seu. I aquest problema desapareix si directament en fas servir un de més gran.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |