Risc Alt Down
Risc Alt Down
Hola !
Estic molt preocupada ja que m'han fet triple scrin i m'ha sortit sindrome Down risc alt 1/156 el día 21/01 en Fan la amniocentesis.
Algu en pot acosnsellar o explicar la seva experiencia??
Estic molt preocupada ja que m'han fet triple scrin i m'ha sortit sindrome Down risc alt 1/156 el día 21/01 en Fan la amniocentesis.
Algu en pot acosnsellar o explicar la seva experiencia??
Re: Risc Alt Down
Bonica, a mi em va donar 1/6 i malauradament ens va sortir positiu. crec que tens un valor que tot i considerat alt, tens molts números que tot et surti bé. Et desitjo molta molta sort!
- tuijoserem4
- :: granota

- Entrades: 236
- Membre des de: dc. set. 21, 2011 7:31 pm
Bonica...
el meu cas no va ser ben bé aixi, jo tin una traslocació i el meu risc és d'un 10%,m' he fet biopsies corials i annios...
Si pateixes per la prova, sàpigues que és molt ràpida i com més endavant menys riscos, menys fins i tot que una bopsia...
Com diu l'Arwen teniu moltes possibiltats que tot vagi bé, entenc el teu patiment i l'espera no ajuda..espero que puguis ben avait gauir de l' embaràs com tota dona mereix....abraçada!!!
el meu cas no va ser ben bé aixi, jo tin una traslocació i el meu risc és d'un 10%,m' he fet biopsies corials i annios...
Si pateixes per la prova, sàpigues que és molt ràpida i com més endavant menys riscos, menys fins i tot que una bopsia...
Com diu l'Arwen teniu moltes possibiltats que tot vagi bé, entenc el teu patiment i l'espera no ajuda..espero que puguis ben avait gauir de l' embaràs com tota dona mereix....abraçada!!!
Hola,
entenc el patiment. Nosaltres al primer vam fer amnio per què ho volíem saber i per què ens va sortir una mica alt. I va sortir bé. Pel segon, per l'edat jo patia, i vam fer biopsia de corion. I també molt bé. L'amnio és una punxadeta i dos dies de repòs. I la biopsia diria que també dos dies.
La veritat és que la triple screwing, per més que estigui molt estudiada i tal, no deixa de ser una probabilitat. Això vol dir que pots comprar moltíssims números de loteria i, per tant tenir molta probabilitat que et toqui, i que no et facis rica. I al revés. És dur estar al teu lloc, però prnsa que és una probabilitat i que hi ha casos de tot tipus. Ànims i paciéncia, jo patiria per què pateixo per tot. No és bo ser com jo.
entenc el patiment. Nosaltres al primer vam fer amnio per què ho volíem saber i per què ens va sortir una mica alt. I va sortir bé. Pel segon, per l'edat jo patia, i vam fer biopsia de corion. I també molt bé. L'amnio és una punxadeta i dos dies de repòs. I la biopsia diria que també dos dies.
La veritat és que la triple screwing, per més que estigui molt estudiada i tal, no deixa de ser una probabilitat. Això vol dir que pots comprar moltíssims números de loteria i, per tant tenir molta probabilitat que et toqui, i que no et facis rica. I al revés. És dur estar al teu lloc, però prnsa que és una probabilitat i que hi ha casos de tot tipus. Ànims i paciéncia, jo patiria per què pateixo per tot. No és bo ser com jo.
Hla Totes!
Molt es gracies a totes la veritat que sapiguer que hi ha gent tan maca la que t'ajuda perque estiguis tranquila es molt agrait.
Avui Estic mes nerviosa i supuso que durante los dies vagin passant será pitjor intentó ser positiva pero la poor hi es!
Os dono mil gracies a totes x el vostre suport. Petons
Molt es gracies a totes la veritat que sapiguer que hi ha gent tan maca la que t'ajuda perque estiguis tranquila es molt agrait.
Avui Estic mes nerviosa i supuso que durante los dies vagin passant será pitjor intentó ser positiva pero la poor hi es!
Os dono mil gracies a totes x el vostre suport. Petons
Molts anims a totes les que ens trobem amb un risc alt de síndrome de down. Però penseu que és una estadística. Jo em vaig fer el test no invasiu de sang i van sortir tots els resultats perfectes.
Bona tarda,
jo vaig sotmetre'm a dues amnios voluntàries i amb la tercera vaig fer analítica.Tot va anar bé.Per mi ,la tranquil·litat que dóna durant tooot l'embaràs que venen "sans" no té preu. Però clar això és molt personal. Tants caps tantes opinions...
ÀNIMS a totes les que esteu en ello!!
jo vaig sotmetre'm a dues amnios voluntàries i amb la tercera vaig fer analítica.Tot va anar bé.Per mi ,la tranquil·litat que dóna durant tooot l'embaràs que venen "sans" no té preu. Però clar això és molt personal. Tants caps tantes opinions...
ÀNIMS a totes les que esteu en ello!!

El rei de la casa 7anys i mig!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
Noies jo avui he tingut la eco de les 12 setmanes i ha sortit alterat el valor del plec nucal a 3,4mm quan el màxim es 3mm- M'han explicat que hi ha la possibilitat del Síndrome de Dawn i ja no han contrastat res amb l'analítica de sang que em van fer fa un parell de setmanes. M'han citat la setmana que ve suposo que per dir-me les proves que hi ha i decidir però estic bastant neguitosa i aquesta incertidumbre és lo pitjor...
Alguna sap d'aquestes alteracions de plec nucal?? aquestes proves tipus amniocentesis o biopsia de corion confirmen casi al 100% el risc del peque de patir alguna malformació o malaltia??
Alguna sap d'aquestes alteracions de plec nucal?? aquestes proves tipus amniocentesis o biopsia de corion confirmen casi al 100% el risc del peque de patir alguna malformació o malaltia??
Hola maca!!
Primer de tot, no t'espantis. Hi han plecs nucals massa grans que després queden en un susto. El més probable es que et facin amniocentesis. Sé que aquesta paraula fa por, però conec a moltes noies que se l'han feta i sense problemes, sense dolor. Seràn uns dies d'angoixa, però quan tinguis el resultats podràs respirar (pq tot estarà molt i molt bé ja veuràs). L'amnio diria que et dona el 99% de fiabilitat, o sigui que el que surti en aquesta prova serà pràcticament 100% fiable. Un parell de dies de repòs i a respirar.
Et desitjo tota la sort del món i esperem que aquest petit/a sigui un bebè ben sanot i fort!!

Primer de tot, no t'espantis. Hi han plecs nucals massa grans que després queden en un susto. El més probable es que et facin amniocentesis. Sé que aquesta paraula fa por, però conec a moltes noies que se l'han feta i sense problemes, sense dolor. Seràn uns dies d'angoixa, però quan tinguis el resultats podràs respirar (pq tot estarà molt i molt bé ja veuràs). L'amnio diria que et dona el 99% de fiabilitat, o sigui que el que surti en aquesta prova serà pràcticament 100% fiable. Un parell de dies de repòs i a respirar.
Et desitjo tota la sort del món i esperem que aquest petit/a sigui un bebè ben sanot i fort!!

El meu risc era mig, 1/250, em va sortir alterat a la eco de les 12 setmanes plec nucal 3,4mm, la resta de valors, tot bé. Aquest dilluns em vaig repetir la eco i em va sortir plec 2,8, en una setmana havia disminuit però encara així i per protocol, em van oferir les distintes proves. Com no era risc alt, em vaig decantar per la prova aquesta de sang no invasiva que detecta amb fiabilitat els cromosomes del S.Down i les trisomies 13 i 18, crec.
Quines 'malalties' detecta per exemple la amnio amb aquesta prova? ara dubto....tinc temps per decidir-me però si aquesta prova de la sang surt negativa potser el peque portaria una altra malaltia que no detecti aquesta prova? solament el plec nucal alerta del S.Down??
Quines 'malalties' detecta per exemple la amnio amb aquesta prova? ara dubto....tinc temps per decidir-me però si aquesta prova de la sang surt negativa potser el peque portaria una altra malaltia que no detecti aquesta prova? solament el plec nucal alerta del S.Down??
noyja ha escrit:El meu risc era mig, 1/250, em va sortir alterat a la eco de les 12 setmanes plec nucal 3,4mm, la resta de valors, tot bé. Aquest dilluns em vaig repetir la eco i em va sortir plec 2,8, en una setmana havia disminuit però encara així i per protocol, em van oferir les distintes proves. Com no era risc alt, em vaig decantar per la prova aquesta de sang no invasiva que detecta amb fiabilitat els cromosomes del S.Down i les trisomies 13 i 18, crec.
Tinc entès que una amnio normal pot detectar el mateix que la prova de sang no invasiva, s.down, edwards i patau. Després el metge a la amnio pot demanar cultius i més valors per si sospiten de sindromes més raros, sino lo bàsic son aquestes 3 trisomies.
Si pots fer la prova de sang millor que millor, més que res per el "risc" de l'amnio, però clar es una prova cara. El % de fiabilitat crec que de les dues era d'un 99% aprox, així que si tenen el mateix, millor no arriscar-s'hi!!
Moltíssima sort guapa, esperem bones notícies aviat

Noies! em van trucar la setmana passada dient que estigués tranquila, que havia sortit bé la prova i que enviarien resultats a casa. Encara així sembla que no estic del tot convençuda. Això de que ja desde primeres sortís aquesta alteració no em mola, però bueno, pas a pas segur que tot es queda en un ensurt.
Divendres tinc una ecocardiografia per acabar de descartar possibles cardiopaties, però ja em van dir que aparentment la última vegada estava tot bé...aiiix quin patir!!
Divendres tinc una ecocardiografia per acabar de descartar possibles cardiopaties, però ja em van dir que aparentment la última vegada estava tot bé...aiiix quin patir!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |