4 mesos i sensacions?

Salut, dubtes i preparatius.
Blan13
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dg. des. 09, 2012 9:45 am

4 mesos i sensacions?

EntradaAutor: Blan13 » dg. gen. 17, 2016 9:37 am

Bon dia noies,
Avui m'he aixecat una mica ratllada ... A veure si alguna se sent com jo ... Estic de 4 mesets (algun dia més), fins ara tenia vòmits i molt malestar, com si tingués menjar tot el dia a la gola, però ara q ja m'ha marxat aquesta sensació, ó almenys ja no és habitual, tinc una sensació com si no notés res, jo no sento encara cap moviment del bebé i és el meu segon embaràs, però potser com q porto uns kilets de més i no sé ... A vegades dubto q estigui bé pq no sé, si no fós pq sé q estic embarassada no noto massa cosa ... Us passa?
JuditG
:: peixet
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dt. abr. 07, 2015 9:12 pm

Re: 4 mesos i sensacions?

EntradaAutor: JuditG » dg. gen. 17, 2016 9:44 am

Bon dia Blan13!

És normal! No et preocupis! A mi el gine l'altre em va dir que fins la setmana 20-22 no es noten els petits. Jo vaig passar molt mal priemr trimestre i ara estic bastanr millor, si no fos per panxa q ja creix i q se que estic embarassada...

No pateixis!!

Apuntat al grup de mares i pares dw juny 2016, que sempre comentem cosetes!
Mirinda_Taronja
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dl. nov. 23, 2015 2:15 pm

Re: 4 mesos i sensacions?

EntradaAutor: Mirinda_Taronja » dg. gen. 17, 2016 10:54 pm

Hola!
A mi em passa exactament igual, com que em trobo millor em smbla que alguna cosa no va bé... Per mi és el primer i tot és nou, a més tinc 42 anys i em sento com si fos impossible que tot anés bé. Només estic tranquila l'estona que m'estan fent una eco i veig que el nen belluga i li sento el cor. La pròxima em toca a finals de mes i ja en tinc unes ganeees...
Per cert! Alguna vegada he intentat escriure a "mares al juny" però no he pogut. Com es fa per tenir-hi accés?

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::