Fisio sol pèlvic + perineu
Fisio sol pèlvic + perineu
Hola noies!
Estic embarassada del segon (21) i m'agradaria treballar una mica el sol pèlvic + el perineu abans del part. Amb el primer vaig tenir un estrip molt gran i esguinç de grau 3 i vaig passar un post-part horrible que no voldria repetir. Em va quedar un perineu mooooolt petit i em fa pànic el segon part. Vaig fer rehabilitació més tractament de la cicatriu a BCN i em va anar prou bé, però ara m'he mudat a St Cugat i no trobo res. Alguna és de per allà i em pot recomanar un fisio? O creieu que fent el massatge perineal normal ja tiraria?
Gràcies boniques!
Estic embarassada del segon (21) i m'agradaria treballar una mica el sol pèlvic + el perineu abans del part. Amb el primer vaig tenir un estrip molt gran i esguinç de grau 3 i vaig passar un post-part horrible que no voldria repetir. Em va quedar un perineu mooooolt petit i em fa pànic el segon part. Vaig fer rehabilitació més tractament de la cicatriu a BCN i em va anar prou bé, però ara m'he mudat a St Cugat i no trobo res. Alguna és de per allà i em pot recomanar un fisio? O creieu que fent el massatge perineal normal ja tiraria?
Gràcies boniques!
Re: Fisio sol pèlvic + perineu
Hola Laneta,
Si eno et fa res desplaçar-te a Sabadell, hi ha una fisio molt bona que es diu Mireia Valls, jo tinc una empresa q es dedica a fer classes de pre-part, post part i nadons a Sabadell i Sant Cugat i sempre enviem les mamis amb ella i totes suuuper contentes!
És un amor i molt bona professional
Si eno et fa res desplaçar-te a Sabadell, hi ha una fisio molt bona que es diu Mireia Valls, jo tinc una empresa q es dedica a fer classes de pre-part, post part i nadons a Sabadell i Sant Cugat i sempre enviem les mamis amb ella i totes suuuper contentes!
És un amor i molt bona professional
Hola JuditG, doncs sí, li trucaré, moltes gràcies!!!
ardillita, a Barcelona jo també en conec una però em feia pal baixar-hi!
Moltes gràcies!!!!
ardillita, a Barcelona jo també en conec una però em feia pal baixar-hi!
Moltes gràcies!!!!
Si vols li pots dir que vas de part de la Judit de kupu-kupu. És un sol ja veuràs, totes les mamis parlen super bé d'ella i mira q jo no la conex personalment, la meva sòcia si.
Jo tb hi aniré més endavant pq em valori.
Ja em diràs que tal!
Jo tb hi aniré més endavant pq em valori.
Ja em diràs que tal!
De Kupu- Kupu? Ostres! Doncs tinc pendent mirar-me les activitats aquàtiques que feu a St. Cugat
Ja t'explicaré!!!
Ja t'explicaré!!!
Si, kupu-kupu jejje.
Doncs quan vulguis ens pots trucar o enviar mail.
Espero que vagi bé!
Doncs quan vulguis ens pots trucar o enviar mail.
Espero que vagi bé!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |