Afegir Lilypie

Salut, dubtes i preparatius.
OTRA32
:: conillet
Entrades: 354
Membre des de: dg. maig 03, 2015 8:59 pm

Afegir Lilypie

EntradaAutor: OTRA32 » dc. des. 30, 2015 6:38 pm

Hola noies,

Estic intentant afegir aquesta aplicación a la meva asignatura i no sé com es fa.... em podeu ajudar??? Em quedo amb el code... no sé on posar-lo ni quin code agafar...

M'ajudeu? gràcies!
[color=#FF40BF]12/07/15 Inici 1a FIV.
Ets un neeeeeen!!!!
En busca del germanet/a.
Març 2019. Transfer. TE ++++
Bioquímic…
Abril 2019. Tranfer de 2 blastos +6 B i C.
Beta +++++ 250
[/Vcolor]
Imatge
Anna Maria
:: girafa
Entrades: 2145
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Afegir Lilypie

EntradaAutor: Anna Maria » dj. des. 31, 2015 7:43 am

Bones!
et faig un copia i pega del que vaig preparar l'any passat, son tots els passos, no et puc fer la tria... espero que no hagi canviat des de l'any passat i que et siguin d'utilitat.

Bones!
La pàgina web que jo utilitzo (crec que n’hi ha alguna altra, però només sé com funciona aquesta) és www.lilypie.com
Pots anar al següent enllaç, hi ha trossos dels passos a seguir que te'ls diu en català al ser el traductor de google, però ja t’aviso que no tot, en fi...
http://translate.google.es/translate?hl ... rev=search
Ara no et pensis que ho sé de memòria, estic fent els passos per explicar-t’ho millor. Si no vaig equivocada, en tots els apartats disponibles (parella, amistat, embarassos, etc) el primer que et fa triar és l'opció del "miniticker" o el "Ticker de mida completa". Els que tinc jo posats són de la segona opció, el de la dreta. Has de clicar a la casella de "next"
El següent que et surt és la tria del dibuix, ja siguin flors, papallones, un arc de sant martí... moltes vegades hi ha més d’una pàgina d’opcions, clicant a “more opcions” les podràs anar veient. Quan hagis decidit, clica damunt del dibuix en qüestió, i al quadradet del costat veuràs la “preview”, la vista prèvia. Tornes a clicar damunt de “next”.
El següent és la tria de la parella, del bebè que creix, del nen que ha de fer l’aniversari... Doncs altre cop el mateix, tria el que vulguis, cliques damunt, i a la vista prèvia et sortirà el triat. Un altre cop, cliques a “next”
El següent, en el cas de la parella, és dues opcions, o el temps que fa que esteu junts o els dies que falten pel proper aniversari. Tries un altre cop, i cliques a “next”. Aquí hauràs de posar el dia oficial que vau començar a estar junts. Quan ho hagis posat, el següent que et demana és triar el color de fons del tiquer. Tries, i cliques a “next”.
En el cas d’embaràs, et fa posar primer la DPP (la data prevista del part), després el primer dia de l’última regla que vas tenir. També veuràs un lloc on hi diu “Enter your personal text...”. Aquí hi pots posar el missatge que vulguis: sempre junts, esperant-te amb il•lusió, etc. També et fa triar, òbviament, el color de fons del tiquer. Tries, i cliques a “next”
La següent pàgina ja t’ensenya el tiquer tal i com el veuràs a SP, i totes les possibles URL que necessitis perquè es pengi a tots els tipus de webs i xarxes socials existents avui en dia. Això és el que més em va costar de saber, anava clicant opcions i no hi havia manera que es carregués correctament, i això era perquè no triava la correcta. En el cas que ens ocupa, has d’anar a l’apartat on hi diu “Forum signatures”, i clicar damunt d’on hi diu “PseudoHTML, UBBCode amb BBCode”. Després d’uns segons, dins d’un requadre blau, veuràs un codi que comença per: [url=
Hi cliques a damunt, et quedarà tota l’ordre seleccionada. Cliques el botó de la dreta del ratolí i a la pantalleta que et sortirà cliques a “Copiar”.
Ara només et queda col•locar-ho a la signatura del SP. Com es fa? Si has arribat fins aquí després del rotllo que t’he pegat, això ja no et costarà, jeje
A la pàgina on et trobes, cap a la part de dalt, has de clicar damunt de “tauler de control de l’usuari”, aquí és on hi ha el teu perfil, la possibilitat d’enviar i rebre correus privats d’altres usuaris de l’SP, gestionar-los, etc. Bé, en aquest cas, has de clicar damunt de “perfil”. Després, has de clicar damunt de “edició de la signatura”. Al requadre en blanc que veuràs a continuació, has de clicar amb el botó de la dreta del teu ratolí i “enganxar” o “pegar” (depèn de si tens el windows en castellà o en català). Cliques a “Tramet”, i ja està, finalment!!!
Pot semblar llarg, però perquè et dóna moltes opcions de tria. Espero haver-te ajudat, a mi m’ha servit per distreure’m!
Una abraçada,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
OTRA32
Entrades: 354
Membre des de: dg. maig 03, 2015 8:59 pm

EntradaAutor: OTRA32 » dt. gen. 12, 2016 4:55 pm

Mooooooltissimes gràcies AnA Maria!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Per fi tinc el meu stiker!!! gràcies!!!! :p-) :p-) >.-<: >.-<:
[color=#FF40BF]12/07/15 Inici 1a FIV.
Ets un neeeeeen!!!!
En busca del germanet/a.
Març 2019. Transfer. TE ++++
Bioquímic…
Abril 2019. Tranfer de 2 blastos +6 B i C.
Beta +++++ 250
[/Vcolor]
Imatge
Anna Maria
Entrades: 2145
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Anna Maria » dt. gen. 12, 2016 5:48 pm

no es mereixen, un dia seràs tu qui em solucionarà un dubte, això es lo guai :ok:
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
shieldmaiden
:: papallona
:: papallona
Entrades: 127
Membre des de: dj. nov. 12, 2015 4:16 pm

EntradaAutor: shieldmaiden » dt. gen. 12, 2016 5:53 pm

Wooow moltes gràcies, jo també me n'he aprofitat!!! Molt ben explicat!! :ok:
Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 6 visitants