CERCADORES DE DESEMBRE

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
_ArcoIris_
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 343
Membre des de: dc. oct. 21, 2015 10:04 am

Re: CERCADORES DE DESEMBRE

EntradaAutor: _ArcoIris_ » dv. des. 04, 2015 2:48 pm

¡¡Gracias a todas!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

¡Lo conseguiremos! ojalá vayamos todas juntitas de la mano, y no haya nadie para llevar el post de enero jajajajajaja

:b-))) :b-))) :b-)))
http://www.fertilityfriend.com/home/542781" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Imatge
Imatge
4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido
27.10.2015. TE + :) ..11.11.2015 Te fuiste :'(
29.11.2015 ¡Volvemos a estar embarazados! 6/9/16 Llegaste Emma!
Elantris
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

EntradaAutor: Elantris » dv. des. 04, 2015 4:54 pm

Holaaaaaaaaaaaa!!!

A veure Tanit, no et vull veure plorar més. Has d'agafar el toro per les banyes, serenar-te, deixar-te de drmaons i tenir una xerradeta tranquil·la i sincera amb el maromo. Explica-li com va la cosa, demana-li com es sent i que sigui sincer i després li expliques com et sents tu i li deixes tot ben claret. Com t'han dit, un soparet i una ampolla de vi pel mig no faran mal.
Recorda que parlant la gent s'enten :) Molts ànims guapíssima. Tu pots SuperWoman! :-()-)

Cuchuuuuu hola!!! Rebenvinguda!!

Rosa els dies de pont i escapades, amb nen o sense, acostumen a ser molt i molt productives! Recorda demanar una ampolla de cava, a modo sorpresa, per quan ja estigueu al llitet :):):)

Tubi, m'alegro que hi hagi més bones notícies amb lo de ta mare!! Muasskk!!

Marta_1986 relaaaaxxxxxxx!! Si vas molt debòlit has de fer el mateix, ampolla de rosadet i a fondu!

Lagreta ets la mestra number one! Tu ets profe o algu??? Guapaaa!

Fininga em sembla que ja t'ho havia dit, però t'admiro tant anant ja a pel tercer. Jo en vull mínim 5!! jajajajja!!

Sibbbiiiiii jo també vull tetorreeessss!! Que facin mal no, però per una vegada a la vida vull tenir almenys una 95. si us plau si us plau si us plauuu!!! jajajajajajjaja!!!!! Que macu el Sibiiiuuuu :love:

Nicoia, a mi l'Elantriu també m'ho fa això i al final li vaig haver de dir que parés, que em feia agafar il·lusions i després quan em venia la regla era un xooooof tremendo. Parla-ho amb ell, perquè ells t'ho diuen per animar-te, però al final s'ho acaben creient, tu també, i si és que no, és una patacada brutal per als dos.

Jo segueixo amb TOs negatius, no sé que passa perquè avui ja hauria d'estar súper marcat!! De fet, segons totes les apps mòbils que faig servir el diumenge és el meu últim dia fèrtil, però si encara no he ovulat collonsessss!!! I l'Elantriu està mig encostipat i vol fer pinxitu tant si com no per si de cas l'òvul marxa cap a una dimensió exterior i no el tornem a veure mai més. Ja em veig canviant la data NW al 22 de desembre :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: Això de buscar panxu és molt estreant ehhhh? Sort que vaig a Ioga jajajajaj!!

Recomenació global del dia per a aconseguir panxu : Ampolla de vi/cava/vi espumós/lambrusco/gintònic. Absenit-se mariconades varies. Cacauets a manta i no els de fruit sec. :sex-|: :sex-|: :sex-|:
GUAPISSSIMESSSS!!
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Mariona12
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 2:25 pm

EntradaAutor: Mariona12 » dv. des. 04, 2015 5:20 pm

Hellow boniques!!!entro rapid per actualitzar, però no puc passar per aqui sense dir res aixi que faré un modo soso ràpid :P
Se huele el cap de setmana! bieeen!
Stopfinning i Arcoiris benvingudes!!!! ja esteu apuntades!!!
Tubi t'has fet el TE???? Ja ens explicaràs!!!!
Tanit estas millor? Espero que si, em sento molt identificada amb el que et passa i sé lo frustant, desesperant i el mal que fan aquestes situacions.... Positivisme a tope, ja ens explicaràs! Una abraçda!

Per la semana que bé tenim dos NW! Aviam si puc cantar panxulines!!!
Del 7 de Desembre al 13 de Desembre:
-Nicoia: 07/12
-Sandy: 10/12

Que tingueu totes un bonic, magnific i ple de pinxitus cap de setmana :b-))) :b-))) :b-)))
*Dos angelets al cel*
Lagreta
:: gosset
Entrades: 462
Membre des de: dt. set. 22, 2015 12:53 pm

EntradaAutor: Lagreta » dv. des. 04, 2015 5:41 pm

jajaj Elantris sí! sóc profe! i tu una mena de bruixa no?? ;)

som un bon grup ja! i amb moltes mares de cor que m'encanta veure l'energia i les ganes que hi poseu, és admirable! Mariona si tenim dues DNW la setmana que ve ja pots començar a afinar la gola i a prendre propolis o el que sigui que hauràs de cantar i ben fort! això espero!!

Va noies que ara ve el pont i moltes ens coincideix amb SW així que a no desaprofitar (encara que hi hagi nens pel mig Rosa jeje) i si no és SW a arrambar-se al maromo perquè sí, perquè ens els estimem molt! :miko:

i seguint els consells de l'Elantris totes a atacar les liquoreries que ni en els nostres bons temps de botellón jajaja (n'he fet dos cops a la vida crec xD).

Estem totes pendents de la Tubi!!!!
http://www.fertilityfriend.com/home/5fafbd

18/12/2015 TE+
05/01/2016 et veiem el cor com batega i fas 4mm!
22/01/2016 2.4cm i un cor bategant a tot drap.
11/02/2016 5.6cm i no pares de moure't!
10/03/2016 16 setmanes, ets un Pere i estàs perfecte!
Elantris

EntradaAutor: Elantris » dv. des. 04, 2015 5:49 pm

Lagreta se te nota en la mirada que et dediques a la docència jajajja!!

Només has fet dos cops a la vida botellón???
Noies, deixeu els maromos apaarcats, quedem a la plaça cutre que em digueu d'aquí dues hores i porteu mam que la Lagreta és quasi verge!!! :-D :-D :-D

Per cert, heu vist l'emoticono de la MamaNoel sexy?? Ques mona xxkiss::
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
14/5/17 TE+ 9DPO
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
Lagreta

EntradaAutor: Lagreta » dv. des. 04, 2015 5:57 pm

JAJAJAJAA així en plan al carrer sí, dos o tres vegades. Nena jo sóc de casa bona i em preparo els còctels a casa jajaja :lfantrose:
no em portis ara pel camí! que encara preferiré un botellón a tenir un fill i m'hauràs liat tu! m'estic fent la maleta que demà marxem de pont! yuhuuu!!

(MamaNoelSexi pintada una mica com una porta eh!!)

18/12/2015 TE+
Martooona
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. maig 06, 2015 2:05 pm

EntradaAutor: Martooona » dv. des. 04, 2015 6:19 pm

Aquesta mare noel sexy S'ha pintat després del botellon!! Hihihihi

Bon cap de setmana!!!
Terrallum
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Terrallum » dv. des. 04, 2015 6:32 pm

he sentit botellón???? Som'hi que a la plaça cutre hi falta gent!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Jo m'hi apunto de ple! jaja Elantris m'encanten les teves suggerencies!!! :b-)))

Bueno només entro per desitjar-vos bon cap de setmana a totes, molts pinxitus i demà volem un TE positiu!! :-()) Tubiiii vaaa que em tens nerviosa jaaa
Imatge

Imatge
Marta_1986
:: tigre
Entrades: 794
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

EntradaAutor: Marta_1986 » dv. des. 04, 2015 7:22 pm

Vamoooooos que ja ha arribat el pont :p-)
El marto i jo tenim festa però el peque dilluns té guardeeeeee >.-<: així que el dilluns el passarem en parella :ok: arreglant coses decasa :ufs: però anirem a dinar por ahi :sopant: :ok: heheheheh

Venga ese botellon bueno hahahaha :lfantrose: (però sense q ens pilli la poli hahah) jo no bebia mai fins q vaig anar d'Erasmus haha allà vaig beure tot el que havia de beure a la meva vida hahahahi ara porto des de q em vaig quedar prenyi del Roc (Març de 2013) sense beure (encara li dono el pit) :***:

Aiahnha avui estic fatal tio.. em marejo i tot... ja pel migdia m'he pres algo pel mal de cap. En fin, espero estar bé, que en res comença la meva SW.

Tubi demà fas TE?

Arcoiris venga a topeeeeeeee que las mamis de cor al final acabaremos todas pariendo en setiembre heheh

Lagreta jo també sóc profe hehehe però en una acadèmia

Rosa32 a tope a caçar l'ovulet!!!! Quan el nen dormi polvo ninja com fem tots els q tenim fills hahahaah :inthebed:

Stopfinning vamoooooooooos :: orrr::

Miyulina com vas tu? I les nàusees? A veure si un dia us conec a tu i la Shizue!!!! A laShizue crec que la tinc fitxada hahaah però no m'atreveixo a dirli res x si no és ellahahah

Apa us deixo q necessito descansar :love: :love: :love:
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + >.-<:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! >.-<:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
8-11-17 Neix la Bruna :love:
1-11-24 TE + >.-<:
Lagreta

EntradaAutor: Lagreta » dv. des. 04, 2015 7:26 pm

quina gràcia Marta! (de fet em sona haver-ho llegit ja per algun lloc que ho deies). jo també en una acadèmia! però bueno, som profes igual no?? >.-<:

a aprofitar el dilluns doncs!!!! ..::··

18/12/2015 TE+
Elantris

EntradaAutor: Elantris » dv. des. 04, 2015 9:15 pm

Nenes com que no heu vingut al botellón he anat amb l'Elantriu a fer un mos, m'he zampat dos birres i ara estic emocionadíssima mirant vídeos de les blind auditions de la Voice. Aixxx quina plorera...Visca les Hormones!!! uuueeeehhh!!!

La mare que em va parir, ploro amb els programes més xorres de la història de la humannitat jajajaja!!
És que són taaant monos!
https://www.youtube.com/watch?v=XeuTZEtDjAg
28/9/15 Inici
14/5/17 TE+ 9DPO
1/6/20 nova cerca!
07/21 FIV -
Marta_1986

EntradaAutor: Marta_1986 » ds. des. 05, 2015 7:10 am

TUBI notícies? ????

LAGRETA a si? Tb academia? Hahaha oleee que vas anar a les conferències de Cambridge fa un parell de setmanes per un casual? Hahaha

Bé bon dia noieeees. Avui anem a la fira de nadal de Canyelles i després muntarem arbre de Nadal hiugi i demà a buscar el Tió a la muntanya

Ahir el meu fill em deia bebè bebè i em mirava la panxa.. i jo vinga a plorar dientli q no hi erera, però que aviat la mama tindria un bebe. I el marto alaallà emocionat també hehehe a aaaaishhhh
1-9-15 TE + >.-<:
1-11-24 TE + >.-<:
Lagreta

EntradaAutor: Lagreta » ds. des. 05, 2015 7:30 am

aaaiii Marta que maco el Roc!! segur que ben aviat tindrà un germanet o germaneta!!

jajaja no no hi vaig anar! estic a una acadèmia però no d'anglès (sóc de llengua catalana i castellana i de todo lo que me echen de l'àmbit de les ciències humanes/socials).

18/12/2015 TE+
TUBI*
:: rateta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: dv. set. 05, 2014 5:03 pm

EntradaAutor: TUBI* » ds. des. 05, 2015 8:53 am

Bon dia noies,

Dubte existencial ahir no em va donar temps de anar a la farmàcia... hi aniré ara a la tarda. Puc fer el te al vespre o millor espero dema al matí? Sabeu que tinc una mami i un futur marit esplèndid entre els dos s ho han montat perquè pugi marxar una nit del pont. Ho necessito perquè entre els nervis que porto i tot avui he dormit tres hores.

Gràcies a totes pels ànims amb la mami. Ara la vaig a buscar i vindrà a casa.

Benvingudes a les noves incorporacions que pensareu que sóc una mala educada no us he dit res, però he anat de cul. Us desitjo una cerca curteta.

Miyu, arcoiris, mossa i totes les que venia d una mala experiència ànims i endavant que els reis us portarà un gran regal. Despreneu una valentia impressionant i us mereixen el millor.

A la meva nova jefa i a l' anterior gràcies per tot i per portar les regnes d aquest grup tant maco.

Les que esteu en modo ataque a fondo jaja exprimiu a tope els maromos.

Les que teniu algun problema de comunicació amb el maromo. Parleu amb ell sense enfardar-vos calmadament; diuen que les dones som complicades però ells a vegades ho són més.

Com veureu ja us he llegit però com personalitzo des de el mòbil no em volia deixar cap nom... he posat els que recordava.

I jo doncs continuo amb molt mal de tetes i molta set. Ja veurem tinc pànic a veure el negatiu, perquè alguna cosa dins meu creu que aquest ha sigut el més. Que després de tantes coses no gaire bones em mereixo alguna cosa positiva.

Petons flors
Terrallum
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Terrallum » ds. des. 05, 2015 9:35 am

Tubi bonicaaaaaa

Doncs en principi si ja fa dies k ja y'havia d 'haver baixat ho pots fer a la tarda, aixo si, aguantat el pipi 3 o 4 hores abans d ferlu i no beguis gaire aigua akelles hores (sé que has dit k tens set però t'hauràs d'aguantar que és x una bona causa!!) Vaaa eh i donans una alegria que jo ja tinc ganes de cridar (o millor it escriure)PANXUuUUUUUUUUu!! :-())

Edito x dirli a l Elantris que a mi em passa el mateix em poso a veure videos al youtube i vaig sempre de bebes i gossets i acabo no se de quina manera misteriosa veient the voice i plorant com una tonta jajajjaja
Imatge

Imatge
Mariona12
Entrades: 103
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 2:25 pm

EntradaAutor: Mariona12 » ds. des. 05, 2015 9:44 am

Hola Tubi! que bé tenir noticies teves. Diuen que els TE es millor fer-los amb el pipi del matí, tot i que jo a l'octubre quan em vaig quedar me'n vaig comprar dos, un mel vaig fer a la mateixa tarda i l'altre l'endemà al matí. El de la tarda va sortir ja positiu pero amb la linia molt fluixeta (per molt fluixa k sigui la linia, si hi ha linia es positiu! que jo vaig anar a la farmacia i tot a que m'ho confirmessin! jeje), i el del matí ja va sortir més marcat. Si no et vols esperar compra'n dos i fes un aquesta tarda i l'altre demà al matí! jo es el que faria! si vols ser més prudent doncs feslo directament al matí! com vegis! jo m'ho vaig fer el mateix dia de la NW i ja va sortir.
Ja ens vas informat vale bonica! i aprofita aquesta nit per descansar que ho necesites!

Amb el tema botellón plaça cutre em vau animar molt ahir! jaja tan que me'n vaig anar a fer copetes de cava amb les amigues (amb 3 copes ja portava una taja brutal! estic perdent habilitats d'aguante...) feia des que em vaig quedar que no bebia res, i després de labort tampoc, era el meu primer de dia després de 3 mesos i mare meva! una mica més i em puju a la barra del bar!jeje Quin mal de cap que tinc avui!

Marta! que vaig molt be el finde por ahi!!!

Elantris et volem disfressada de mare noel sexy warry!!! jejeje xxkiss:: xxkiss:: xxkiss::
*Dos angelets al cel*
Miyulina
Entrades: 290
Membre des de: ds. oct. 10, 2015 11:04 am

EntradaAutor: Miyulina » ds. des. 05, 2015 10:10 am

Tinc molta envejaaaaa, dels 4 dies de pont en treballo 3 :ufs: i avui i demà de tarda en una planta que està molt saturada i porto més malalts dels que pertoquen... porto desde que m'he aixecat al mati dient: no vull anar no vull anar no vull anar, ajo y agua que es diu!

Tubi, volem TE!!! intentaré mirar el foro si tinc temps d'anar al wc! volem sabeeeeeeeeeer!!!

Marta_1986, si has vist a la Shizue m'has vist a mi!!! som idèntiques!! pero diga-li algooo!!

Elantris, estic com tu! ahir un fart de plorar amb dos sèries... mare meva, em queien uns lagrimones...

Sento no personalitzar més, no tinc el dia... nomès de saber la tarda que m'espera avui i demà.. aaaaiiisssshhh.

Modo ego: ja he acabat SW... a veure que passa..
siberiana
Entrades: 465
Membre des de: ds. maig 30, 2015 11:01 pm

EntradaAutor: siberiana » ds. des. 05, 2015 11:34 am

Entro només un moment ràpid per dir-li a la Tubi que s'animi a fer el test ja! Nosaltres el vam fer el matí de la falta, i positiu immediat, i al vespre vaig repetir perquè encara no m'ho acabava de creure, i marcadíssim també de seguida i la ratlla molt molt forta. O sigui que a tu que ja passes de la falta crec que també t'hauria de funcionar. Aguanta el pipí un parell o tres d'hores, i ja està. I lo de l'insomni es veu que és molt comú, jo em desperto a les 5 o així, i em costa molt adormir-me un altre cop. Clar que després, si puc, foto unes migdiades de por :content:

Entro més tard per comentar a la resta, que ara em toca portar el siberiano a l'aeroport... se'n va 10 dies fora! :ufs: Normalment no sóc una persona que s'enyori gaire, però aquesta vegada és una mica diferent.
Marta_1986

EntradaAutor: Marta_1986 » ds. des. 05, 2015 12:54 pm

TUBI jo els dos cops q he fet TE positiu era per la tarda. Així qqque ja saps hihi
1-9-15 TE + >.-<:
1-11-24 TE + >.-<:
siberiana
Entrades: 465
Membre des de: ds. maig 30, 2015 11:01 pm

EntradaAutor: siberiana » ds. des. 05, 2015 2:21 pm

Ara sí que tinc una estoneta... ja he deixat el siberiano a l'aeroport, i fins d'aquí a deu dies no torna. Buaaaaaaah! De moment ho porto bé i espero seguir així. Abans d'anar a l'aeroport ens ha vingut a veure l'amic-company de feina-bruixot, i l'hi hem dit. És molt aviat encara, però entre que ens veiem cada dia i que ja fa dies que se n'havia adonat (diu que ha heretat el do de la seva àvia :-D ), doncs hem preferit confirmar les seves sospites. A més, si a mi em passés res amb el maromo fora, preferim que com a mínim algú ho sàpiga i em pugui "cuidar" una mica. En fi, fa bastanta impressió dir-ho en veu alta, i una mica de respecte per si les coses es torcen, però també molta il·lusió.

Mossa77, Arcoiris i Miyulina, que bé que estigueu ja per aquí disposades a atacar un altre cop :: orrr:: Segur que aquesta vegada va bé, i aviat podeu celebrar que teniu uns cigronets forts i valents. Com diu l'Arcoiris, no volem ningú a cercadores de gener :content: Tan de bo moltes passeu a mares d'agost (que encara ningú s'ha animat a obrir... ehem!) i la resta a mares de setembre. Aquest estiu totes a lluir un súper bombo a la platja!

Rosa, aprofiteu el pont al màxim, serà complicat amb el nen per allí, però els canvis d'escenari sempre encenen les passions :sopant: :inthebed: :sex-|:

Elantris, si vols tetorres jo te les puc deixar, eh! El meu problema és que jo ja partia d'unes peres més que considerables, no em feia pas falta que em creixessin més ;-))) Encara no he trobat el moment d'anar-me a comprar sostenidors nous, però crec que hauré d'agafar-me una 100 copa D, perquè a la copa C ja no m'hi caben. El siberiano va loco el pobre :lfantrose: I tu passa dels TO si t'estressen, aneu fent i ja encertareu! Pot ser que d'un ovari ovulis abans i de l'altre més tard, en principi el que no varia és la fase lútea, o sigui que l'ovul potser encara no ha tret el caparró i per això et surten els TO negatius... Paciència :-o00m i molts pinxitos per si les mosques >.-<:

Lagreta i Marta1986, veig que som unes quantes al grup de profes :content: A l'atac totes dues, companyes, que teniu les SW a sobre i no val a badar! I ostres, Marta, que mono el Roc o-o:) Entenc que et posessis una mica tristona, però que bonic que el teu fill sigui tan tendret! :love: Serà un germà gran fantàstic

Mariona12, molt bé aquest petit desmelene amb les amigues! Clar que sí, s'ha d'aprofitar mentre es pugui! :ok:

Miyu, aquesta SW haurà anat rebé, ja ho veuràs! Amb les ganes que hi heu posat no l'ovulet s'haurà deixat conquerir ..::·· :love: I ànims amb la feina durant el pont... jo no treballo tots els dies, però sí dilluns, i sé que jo aniré a classe però molts dels estudiants se n'hauran anat de cap de setmana llarg i no podré avançar temari, i serà un dia mig perdut :ufs: Però bé, ja tenim les vacances de Nadal a tocar >.-<: >.-<: >.-<:

Cristineta86, com vas? Ho heu anat assimilant ja? I tu, Shizue? Què tal les vomiteres, han anat a menys? També en tocaria parir a l'agost, oi? A veure si la Tubi s'uneix al club JA i alguna de les agosteres s'anima a obrir post :***:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::