Ginecòlegs del CAP Manso

Salut, dubtes i preparatius.
ktalana
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dv. jul. 04, 2014 8:45 am
Ubicació: Barcelona

Ginecòlegs del CAP Manso

EntradaAutor: ktalana » dt. nov. 10, 2015 12:59 pm

Bon dia a tot@s! :-)

Estem en procès de buscar el segon peque però aquest cop volem fer el seguiment i el part per la S.S perquè amb la primera ens ho van portar tot a Quirón per Mútua privada i no tinc gaire bon record del part, pel que aquest cop m'agradaria que fos un part respectat. He estat llegint pel fòrum sobre el tema i m'he decidit per anar a SJDD, però clar primer has d'anar al CAP que et toqui i desprès (a partir de la setmana 35?) demanar la derivació. Sent de l'eixample esquerre em van dir que el que em tocava era el CAP de Manso, el tema és que sempre he anat per mútua privada i no se com funciona per SS, si quan truques per demanar hora pots triar ginecòleg o què... m'agradaria que fos una dona ja que em sento més còmode. He llegit que la Nubuis en un altre post http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?t=46211 recomanava l'Elisabet Grau, sabeu si puc demanar directament per ella? me'n recomaneu alguna altra?

Moooltes gràcies per tot!! ;-)))
Imatge
corxea
:: peixet
:: peixet
Entrades: 275
Membre des de: dt. set. 01, 2015 5:48 pm
Contacta:

Re: Ginecòlegs del CAP Manso

EntradaAutor: corxea » dt. nov. 10, 2015 1:43 pm

Hola Ktalana!

Jo no sóc de Barcelona, així que recomanar-te ginecòloga no ho puc fer. Et puc dir com funciona el Seguiment per SS. Tu demanaràs hora sempre a la llevadora, és ella qui et demanarà les visites amb la ginecòloga (en fas molt poques, 3 o 4, tot lo demés ho porta la llevadora). A mi no em van deixar triar però si que em van preguntar si preferia home o dona i quan vaig dir dona m'ho van respectar.

Molta sort en aquesta búsqueda!!
ktalana

EntradaAutor: ktalana » dt. nov. 10, 2015 2:45 pm

corxea ha escrit:Hola Ktalana!

Jo no sóc de Barcelona, així que recomanar-te ginecòloga no ho puc fer. Et puc dir com funciona el Seguiment per SS. Tu demanaràs hora sempre a la llevadora, és ella qui et demanarà les visites amb la ginecòloga (en fas molt poques, 3 o 4, tot lo demés ho porta la llevadora). A mi no em van deixar triar però si que em van preguntar si preferia home o dona i quan vaig dir dona m'ho van respectar.

Molta sort en aquesta búsqueda!!

Moltes gràcies corxea! Així ho farem doncs :-)
Imatge
almon
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dt. ago. 30, 2011 9:30 pm

EntradaAutor: almon » dt. nov. 10, 2015 5:06 pm

Bones,
Jo esti com tu...
El primer part fa cinc anys a la quiron i ara estic de 29 setmanes i vaig per la seguretat social.
A mi em toca l hospital del mar i el seguiment el faig al cap gotic-drassanes.
Tambe canvio perque no vaig quedar contenta del primer part i apart que les esperes eren llargues i molt massificat...
Ara estic encantada amb el tracte que rebo de llevadores, metges...
El primer que has de fer es demanar hora al metge de capçalera que tinguis i d alla et derivara a la llevadora. Si l embaraç va bé, el ginecoleg el veus ben poc. A mi tot el seguiment me l fa la llevadora del cap.
Comenta li al teu metge les teves preferències.
Sort!
ktalana

EntradaAutor: ktalana » dc. nov. 11, 2015 10:22 am

almon ha escrit:Bones,
Jo esti com tu...
El primer part fa cinc anys a la quiron i ara estic de 29 setmanes i vaig per la seguretat social.
A mi em toca l hospital del mar i el seguiment el faig al cap gotic-drassanes.
Tambe canvio perque no vaig quedar contenta del primer part i apart que les esperes eren llargues i molt massificat...
Ara estic encantada amb el tracte que rebo de llevadores, metges...
El primer que has de fer es demanar hora al metge de capçalera que tinguis i d alla et derivara a la llevadora. Si l embaraç va bé, el ginecoleg el veus ben poc. A mi tot el seguiment me l fa la llevadora del cap.
Comenta li al teu metge les teves preferències.
Sort!

Gràcies almon i felicitats per l'embaràs :) Preguntaré primer al metge de capçalera doncs!
Totalment d'acord amb les esperes i la massificació... tant de nom que té i després... el que si que va anar molt bé va ser el tracte de les infermeres de la UCI, totes molt maques i tractaven els petits super bé.
Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::