★•❀•☼•★ Cercadores d'Octubre 2❀15 ★•❀•☼•★
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Octubre 2❀15 ★•❀•☼•★
Oh my God! Doncs com us quedeu alhora sera ben divertit!! Q guai noies!!
- llunàtica21
- :: puça

- Entrades: 38
- Membre des de: ds. set. 05, 2015 12:37 pm
Bon tarda floretes!
Entro des del mòbil, aixi que sosa total!! intento personalitzar una micona fins a on m'arribi la memòria...
cucurucho! moltes felicitats!!! Doble celebració encara que sigui mig secret jejeje quina iluuu!!
Miyulina, que bé que ja s' hagi acabat aquest sangradet i tornis a estar en desespero! vinga que ja queda poquet!
noies en desespero (ja falla la memòria) molta pepos per aquesta recta final! va, que la corxea s' ha d'acomiadar amb alguna panxu més!
corxea, segur que t'anirà super bé i veureu la llentieta i us quedareu tranquils. quina emoció nena! ja ens explicaràs!!
supermarta! amunt aquesta jefa de novembre! em fet un grup super xulo, no et podràs queixar ehh? ves afinant per cantar panxus!!
i crec que fins aqui he arribat jaja
ara el meu mode ego enfadat: ahir al final no vam poder tenir la visita perque el sr. llunatico no va arribar a temps....tins un cabreig que ja veurem sino passo directament a decembre o gener....ara a esperar de nou! es fa una eternitat! En fi, segueixo en modo cabreo on fire!
i a la feina fatal, mare meva quin estrés.. (confesiones)avui quan he pogut anar al bany he començat a parlar sola..estar així d'angoixada + enfadada no ajuda en res, haig de buscar alguna tecnica de relaxació que m'ajudi en aquests moments. Quan passo per moments aixi sempre penso: "ja m'ha caigut l'ou fecundat!" sempre sol coincidir en ple desesperooo :(
ale sin quererlo parrafada al canto que us he fotut jaja
bueno noies vaig a veure si faig algo de sopar i al llit que vaig directe!
un petunarruu
Entro des del mòbil, aixi que sosa total!! intento personalitzar una micona fins a on m'arribi la memòria...
cucurucho! moltes felicitats!!! Doble celebració encara que sigui mig secret jejeje quina iluuu!!
Miyulina, que bé que ja s' hagi acabat aquest sangradet i tornis a estar en desespero! vinga que ja queda poquet!
noies en desespero (ja falla la memòria) molta pepos per aquesta recta final! va, que la corxea s' ha d'acomiadar amb alguna panxu més!
corxea, segur que t'anirà super bé i veureu la llentieta i us quedareu tranquils. quina emoció nena! ja ens explicaràs!!
supermarta! amunt aquesta jefa de novembre! em fet un grup super xulo, no et podràs queixar ehh? ves afinant per cantar panxus!!
i crec que fins aqui he arribat jaja
ara el meu mode ego enfadat: ahir al final no vam poder tenir la visita perque el sr. llunatico no va arribar a temps....tins un cabreig que ja veurem sino passo directament a decembre o gener....ara a esperar de nou! es fa una eternitat! En fi, segueixo en modo cabreo on fire!
i a la feina fatal, mare meva quin estrés.. (confesiones)avui quan he pogut anar al bany he començat a parlar sola..estar així d'angoixada + enfadada no ajuda en res, haig de buscar alguna tecnica de relaxació que m'ajudi en aquests moments. Quan passo per moments aixi sempre penso: "ja m'ha caigut l'ou fecundat!" sempre sol coincidir en ple desesperooo :(
ale sin quererlo parrafada al canto que us he fotut jaja
bueno noies vaig a veure si faig algo de sopar i al llit que vaig directe!
un petunarruu
- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
uolaaaaaaaaaaaaaaa
CUCURUCHOOOOOO felicitats de nou!!!! super crack!!! esa panchu como mola se merece una olaaaaaa
bé noies, vaig a començar a obrir post pels Novembre perquè serà una feinada hahahah no cla que hi escriviu encara però així ara que tinc un momnt ja ho tinc fet
molts petoooooons
CUCURUCHOOOOOO felicitats de nou!!!! super crack!!! esa panchu como mola se merece una olaaaaaa
bé noies, vaig a començar a obrir post pels Novembre perquè serà una feinada hahahah no cla que hi escriviu encara però així ara que tinc un momnt ja ho tinc fet
molts petoooooons

8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Cuchuuuuuuuu!!!! Felicitatssssssssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!
Ja ho deiem ja que feies una pudor a prenyamenta...Jajajaja!!
Ara a descansa i disfrutar de panxu i casament. Per cert, on aneu de viatge de noces?
Aquesta Carla cada dia em cau més bé. M'encanten elss nens rebels!
llunàtica, perquè va arribar tard? potser per a ell també és tot foça estressant, no t'enfadis dona, vaaaa! Feu un cacauet i així us relaxeu els dos. Però un cacacuet de te voy a dejaar seco, no un d'aquells de venga va que toca hoy eh?
Ànims!!!
I a les altres, pos també, avui tothom a fer cacauets!! Festival! S'ha de celebrar que som capaces de tirar endavant, crear vida, tenir paciència per fer-ho i per aguantar i gaudir dels maromos, perquè som súperwomans i perquè avui hem cantat panxu!!

Ja ho deiem ja que feies una pudor a prenyamenta...Jajajaja!!
Ara a descansa i disfrutar de panxu i casament. Per cert, on aneu de viatge de noces?
Aquesta Carla cada dia em cau més bé. M'encanten elss nens rebels!
llunàtica, perquè va arribar tard? potser per a ell també és tot foça estressant, no t'enfadis dona, vaaaa! Feu un cacauet i així us relaxeu els dos. Però un cacacuet de te voy a dejaar seco, no un d'aquells de venga va que toca hoy eh?
Ànims!!!
I a les altres, pos també, avui tothom a fer cacauets!! Festival! S'ha de celebrar que som capaces de tirar endavant, crear vida, tenir paciència per fer-ho i per aguantar i gaudir dels maromos, perquè som súperwomans i perquè avui hem cantat panxu!!

28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18

1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
Carai amb el vídeo Nayade....Quin fart de plorar ostres!
Una de les coses que em feia més por de tenir fills era això. El què diran. I tot ve de traumatitzar-me sentint les meves amigues criticant-se entre elles.
Que si heu vist com el vesteix, que si heu vist com l'està criant, etc etc
Casum tot! Si vosaltres mateixes sabeu lo dur i difícil que és criar un fill que picarols critiqueu! Sou unes bruixes.
Silencia ala sala i de cop un : Ostres Elantris, tu sempre tant directe, que el vesteixin com vulguin, que el criin com vulguin, tens raó!
Als 5 minuts ja tornaven a criticar però.
Buffff quin mal rollo.
Ara entenc lo que sempre em deia ma mare que les dones són totes unes males pècores! jajajajaja!!
Una de les coses que em feia més por de tenir fills era això. El què diran. I tot ve de traumatitzar-me sentint les meves amigues criticant-se entre elles.
Que si heu vist com el vesteix, que si heu vist com l'està criant, etc etc
Casum tot! Si vosaltres mateixes sabeu lo dur i difícil que és criar un fill que picarols critiqueu! Sou unes bruixes.
Silencia ala sala i de cop un : Ostres Elantris, tu sempre tant directe, que el vesteixin com vulguin, que el criin com vulguin, tens raó!
Als 5 minuts ja tornaven a criticar però.
Buffff quin mal rollo.
Ara entenc lo que sempre em deia ma mare que les dones són totes unes males pècores! jajajajaja!!
28/9/15 Inici
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18
1/6/20 nova cerca!
07/21 FIV -
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18

1/6/20 nova cerca!
07/21 FIV -
- Marta_1986

hahaha Elantris sisi... hi ha molt pesat pel món!
l'ideal és trobar la teva tribu i fer-te pinya amb elles. Jo amb el Roc tb vaig estar n aquest forum, i del grup de mares de gener del 2014 vam fer un grup super guai. ens parlem pel whatsapp, fem trobades, quedem , ens ajuduem molissim!!! I el millor de tot és que unes donem el pit, altre el bibi, unes collit, altres no, unes creuen en unes coses i altres en altres... però totes totes tenim una cosa en comú... SOM MARES. i això ja val el doble.
però en fin, sempre hi ha de tot... jo no ho comprenc, però entenc que existeix
ps: estic creant el grup de Novembre! ehehhe
l'ideal és trobar la teva tribu i fer-te pinya amb elles. Jo amb el Roc tb vaig estar n aquest forum, i del grup de mares de gener del 2014 vam fer un grup super guai. ens parlem pel whatsapp, fem trobades, quedem , ens ajuduem molissim!!! I el millor de tot és que unes donem el pit, altre el bibi, unes collit, altres no, unes creuen en unes coses i altres en altres... però totes totes tenim una cosa en comú... SOM MARES. i això ja val el doble.
però en fin, sempre hi ha de tot... jo no ho comprenc, però entenc que existeix
ps: estic creant el grup de Novembre! ehehhe
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Ostres, tu, a mi també m'ha caigut la llagrimeta amb el vídeo de la Nàyade. Jo tinc unes quantes mamis recents a prop, i he procurat donar-los tot el meu suport tant durant l'embaràs com ara que ja tenen els bebés aquí: intentant entendre les seves postures, sentiments, decisions, i procurant no jutjar, sinó escoltar, abraçar, i oferir ajuda (si la volen). Abans també havia criticat algunes maneres de criar, però ja fa uns anys vaig començar a esforçar-me per posar-me a la pell de l'altre. Al principi costa, perquè som una societat criticona i jutjadora, però després és súper satisfactori per les dues bandes. Penso que entre tots podem fer que les coses canviïn, i lo més important és començar per canviar un mateix (i aleshores mica en mica anar canviant la manera de fer de la gent del nostre entorn proper). Crec que no costa gens dedicar un somriure a una mare apurada (en comptes de fer-li una mirada despectiva), oferir-se per donar un cop de mà, regalar un comentari bonic tipus "com t'admiro" o "que bé que ho estàs fent" o "els teus nens són molt afortunats de tenir-te com a mare"... això tant a mares conegudes, com desconegudes (al tren, al súper, etc). No costa gens ni mica, i el canvi és brutal. Proveu-ho, i seguiu difonent la paraula.
M'ha quedat un rotllo una mica tipus sermó de diumenge, però és un tema al qual fa temps que dono voltes i que em sembla de vital importància. Estem en aquesta aventura juntes, i no pot ser que siguem les primeres a clavar-nos punyals a l'esquena.
Petons, flors! I les que tingueu el maromo despert, feu cas de l'Elantris i cacauet al canto!
Així, perquè sí, perquè ens els mereixem (jo al meu el tinc dormint de fa estona
, però demà l'ataco sí o sí
)
M'ha quedat un rotllo una mica tipus sermó de diumenge, però és un tema al qual fa temps que dono voltes i que em sembla de vital importància. Estem en aquesta aventura juntes, i no pot ser que siguem les primeres a clavar-nos punyals a l'esquena.
Petons, flors! I les que tingueu el maromo despert, feu cas de l'Elantris i cacauet al canto!
Així, perquè sí, perquè ens els mereixem (jo al meu el tinc dormint de fa estona
, però demà l'ataco sí o sí - Marta_1986

Ben dit Siberiana!! Totalment d'acord.
jjo abans de tenir el peque no era de criticar gaire però si que al treballar amb nens lo típic q comentes entre companyes " osti aquest nen això i allò, sesegur q els pares bla bla bla" i ara en canvi djc " q complicat pels pares aquesta situació, com s' ho deuen fer?"...
En fi va, vaig a sobar
jjo abans de tenir el peque no era de criticar gaire però si que al treballar amb nens lo típic q comentes entre companyes " osti aquest nen això i allò, sesegur q els pares bla bla bla" i ara en canvi djc " q complicat pels pares aquesta situació, com s' ho deuen fer?"...
En fi va, vaig a sobar
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Bon dia cercadores!!!!
Com aneu?
Marta super jefa he llegit el post de novembre i genial!!! Q guaiiiii!!! Espero q cantis mltes panxetes pel novembre!!!
Llunatica anims amb l'estres de la feina!!! Jo he estat malament a tants llocs q t'entenc perfectament i no ajuda res l'estres... Prentho amb calma bonica!
Modo ego: segueixo igual a estones penso q mha de baixar la W en qualsevol moment i a estones amb una llum d'esperança! Aix aviam com evoluciona aixo... Avui es el meu dia de NW i com vaig fent els tacadets no se si mha vingut o no... Estic pensant q si swgueixo aixi poder lo millor es anar al gine... Pero de cara a la setmana q ve vaig a deixar temps porque evolucioni el tema... Avui mhe plantejat no rallarme tant... Q ahir em vaig portar el premi al desespero num 1 del dia!
Apa boniques q paseu un bon dia...
Com aneu?
Marta super jefa he llegit el post de novembre i genial!!! Q guaiiiii!!! Espero q cantis mltes panxetes pel novembre!!!
Llunatica anims amb l'estres de la feina!!! Jo he estat malament a tants llocs q t'entenc perfectament i no ajuda res l'estres... Prentho amb calma bonica!
Modo ego: segueixo igual a estones penso q mha de baixar la W en qualsevol moment i a estones amb una llum d'esperança! Aix aviam com evoluciona aixo... Avui es el meu dia de NW i com vaig fent els tacadets no se si mha vingut o no... Estic pensant q si swgueixo aixi poder lo millor es anar al gine... Pero de cara a la setmana q ve vaig a deixar temps porque evolucioni el tema... Avui mhe plantejat no rallarme tant... Q ahir em vaig portar el premi al desespero num 1 del dia!
Apa boniques q paseu un bon dia...
FELICIDADES CUCURUCHO/ARCO IRIS!!!
Quin regal de boda més bonic!!! OOOOHHHH!! Que aquest cop vagi molt i molt bé!!
I molta sort a les que compleixen aquesta setmana!! Creuem dits!!
Quin regal de boda més bonic!!! OOOOHHHH!! Que aquest cop vagi molt i molt bé!!
I molta sort a les que compleixen aquesta setmana!! Creuem dits!!
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als
! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als
! Jo, natural killers altes4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Gràcies a totes pels ànims i la rebuda!
Ahir vaig desmuntar literalment el test d'embaràs, i amb molta llum, tancant una mica els ulls i fent el pinopuente, es veia un POSITIU!! Moooolt fluixet, pero els dos el vam veure! Ara m'espero al cap de setmana i me'n faré un altre a veure si augmenta la hormona!
Així que després de 10 mesos, em puc plantar a mares de juny si tot va be!
Estem molt il.lusionats!
Ahir vaig desmuntar literalment el test d'embaràs, i amb molta llum, tancant una mica els ulls i fent el pinopuente, es veia un POSITIU!! Moooolt fluixet, pero els dos el vam veure! Ara m'espero al cap de setmana i me'n faré un altre a veure si augmenta la hormona!
Estem molt il.lusionats!
pipita ha escrit:Gràcies a totes pels ànims i la rebuda!
Estem molt il.lusionats!
Ostres pipita enhorabona!! Quin test era el que vas desmuntar? I com ho vau fer? Ho dic per si ho he de fer en algun moment xD
Igualment, si heu vist el positiu, segur que si el repeteixes el cap de setmana es marcarà més :D
Si al final la Corxea es farà un fart de cantar panxus ;)
Bon dia a totes!
Entro a felicitar a la Cucurucho!! Quina gran noticia!
Aquests dies us he anat llegint i espero compartir amb vosaltres a cercadores de novembre aquesta etapa d'aconseguir el nostre cigru , amb la nova jefa la Marta.
El 10 d'octubre vaig tinguer un abort quan estava de 13 setmanes, em van tinguer que fer un raspat i tot i que ha set un cop molt dur, només tinc gnes de tornar-hi, em te que venir la warry durant el mes de novembre i després ja ens hi podem posar ( seré la única del grup que voldrà que li vingui la warry) Aixi que el dia 1/2 de nobembre m'apunto a cantar mooooltes panxus i la meva warry amb vosaltres!!
A veure si el què queda de setmana tenim alguna panxolina més!
Entro a felicitar a la Cucurucho!! Quina gran noticia!
Aquests dies us he anat llegint i espero compartir amb vosaltres a cercadores de novembre aquesta etapa d'aconseguir el nostre cigru , amb la nova jefa la Marta.
El 10 d'octubre vaig tinguer un abort quan estava de 13 setmanes, em van tinguer que fer un raspat i tot i que ha set un cop molt dur, només tinc gnes de tornar-hi, em te que venir la warry durant el mes de novembre i després ja ens hi podem posar ( seré la única del grup que voldrà que li vingui la warry) Aixi que el dia 1/2 de nobembre m'apunto a cantar mooooltes panxus i la meva warry amb vosaltres!!
A veure si el què queda de setmana tenim alguna panxolina més!
- Marta_1986

Bon dia precioseeees! !!
Pipita ostres enquan el repeteixis ens avises eh!!! Però si algo vau veureeeee ai ai aiíiii
Martooona quin greu això de l'avort... jo el dia 9 vaig anar a que em poses uns ovuls perajudar a treureel sac ja q tenia un embaras anembrionari... aixi que jo com tu estic esperant la warry amb moooolres ganes!!! Quants cicles has d'esperar tu? A mi em van dir q amb un legrat haurien de ser dos mesos.
Com esteu les demes???
Pipita ostres enquan el repeteixis ens avises eh!!! Però si algo vau veureeeee ai ai aiíiii
Martooona quin greu això de l'avort... jo el dia 9 vaig anar a que em poses uns ovuls perajudar a treureel sac ja q tenia un embaras anembrionari... aixi que jo com tu estic esperant la warry amb moooolres ganes!!! Quants cicles has d'esperar tu? A mi em van dir q amb un legrat haurien de ser dos mesos.
Com esteu les demes???
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Bon dia boniques totes!!
Avui fa un dia precioooooosss!!! Han escoltat la queixa que feia ahir... jjejejejje
Miyulina, molt bé aquest neuròleg! Així ja pots fer tranquil·la del tot. A veure si aquests dolorets ens dónen una alegria...
Nayade, a mi també m'ha agradat mooolt el vídeo. Sí que sempre tendim a criticar als altres. Jo canviaria les classes d'ètica o d'educació cívica (no sé com es diu ara, que jo sóc d'EGB... jajajaj) per educació emocional. La societat funcionaria millor!
Shizue... com bé dieu de la mà de la teva germana. També amb dolorets...
Rosa32, molts àniiiiiimssss!!!!
Molts PEPOS!! Avui vas millor? Aquests dies són horrorosos... A veure què fa aquest tacadet. Fas ben fet, espera uns dies i si no ves al metge a veure què passa amb aquest tacadet. Potser també has fet un pinxitu salvatge... jejejje
Llunàtica ostres, em sap greu! També quina mala sort això que arribés tard! I no us van deixar passar? No pateixis per l'ovulet que els primers dies no se n'adona de res, dona, segur que s'enganxarà amb la mateixa força. Mira, potser amb la mala llet li envies adrenalina i agafa força...
Elantris... m'ha agradat aquesta crida per atacar als maromos. Ahir hi va haver una nit sexi segur!!
[b]Siberiana, sempre tan dolça. Quina supermama...
Pipita, digue'ns què diu l'altre test, eh? que cantarem panxu de final de més!! Aiii quina iluuuu!!!
Martooona, moltes felicitats pel teu retorn a cercadores. Ja veuràs com després d'aquesta terrible experiència aconseguiràs ben aviat la teva panxu i un petit/a preciós.
Marta1986, quines energies! Seràs una jefa fantàsticaaaaa!!!!
Encara tenim uns quants desesperos i podem cantar forces panxus per aquí!!
Lleona, Lagreta, com esteu? Sabem res?
Xoxoneta, Miyulina, Sandysc85, Shizue, Sakura, Miyulina... Som'hi!! Si no hi ha W hi ha esperança!!
Avui fa un dia precioooooosss!!! Han escoltat la queixa que feia ahir... jjejejejje
Miyulina, molt bé aquest neuròleg! Així ja pots fer tranquil·la del tot. A veure si aquests dolorets ens dónen una alegria...
Nayade, a mi també m'ha agradat mooolt el vídeo. Sí que sempre tendim a criticar als altres. Jo canviaria les classes d'ètica o d'educació cívica (no sé com es diu ara, que jo sóc d'EGB... jajajaj) per educació emocional. La societat funcionaria millor!
Shizue... com bé dieu de la mà de la teva germana. També amb dolorets...
Rosa32, molts àniiiiiimssss!!!!
Molts PEPOS!! Avui vas millor? Aquests dies són horrorosos... A veure què fa aquest tacadet. Fas ben fet, espera uns dies i si no ves al metge a veure què passa amb aquest tacadet. Potser també has fet un pinxitu salvatge... jejejjeLlunàtica ostres, em sap greu! També quina mala sort això que arribés tard! I no us van deixar passar? No pateixis per l'ovulet que els primers dies no se n'adona de res, dona, segur que s'enganxarà amb la mateixa força. Mira, potser amb la mala llet li envies adrenalina i agafa força...
Elantris... m'ha agradat aquesta crida per atacar als maromos. Ahir hi va haver una nit sexi segur!!
[b]Siberiana, sempre tan dolça. Quina supermama...
Pipita, digue'ns què diu l'altre test, eh? que cantarem panxu de final de més!! Aiii quina iluuuu!!!
Martooona, moltes felicitats pel teu retorn a cercadores. Ja veuràs com després d'aquesta terrible experiència aconseguiràs ben aviat la teva panxu i un petit/a preciós.
Marta1986, quines energies! Seràs una jefa fantàsticaaaaa!!!!
Encara tenim uns quants desesperos i podem cantar forces panxus per aquí!!
Lleona, Lagreta, com esteu? Sabem res?
Xoxoneta, Miyulina, Sandysc85, Shizue, Sakura, Miyulina... Som'hi!! Si no hi ha W hi ha esperança!!
Aix corxea! a mi la warry em va venir el 22! ja vaig cap a novembre... m'ho vaig prendre fatal però ja estic de millor humor!
llunàtica vosaltres com ho porteu? li podran fer les proves aviat? ha de ser durillo per ell també... a seguir disfrutant sense pensar en les proves que no seria la primera panxa que apareix així! molts ànims bonica!
Pipita a veure si ens confirmes aquesta panxa!!
llunàtica vosaltres com ho porteu? li podran fer les proves aviat? ha de ser durillo per ell també... a seguir disfrutant sense pensar en les proves que no seria la primera panxa que apareix així! molts ànims bonica!
Pipita a veure si ens confirmes aquesta panxa!!
http://www.fertilityfriend.com/home/5fafbd
18/12/2015 TE+
05/01/2016 et veiem el cor com batega i fas 4mm!
22/01/2016 2.4cm i un cor bategant a tot drap.
11/02/2016 5.6cm i no pares de moure't!
10/03/2016 16 setmanes, ets un Pere i estàs perfecte!
18/12/2015 TE+
Marta-1986: a mi em van un raspat el dia 10d'octubre, el gine quan em va fer la eco em va dir que tot havia quedat molt bé i que si volia després de la primera regla ho podia tornar a intentar sense cap problema! Per això de seguida que vingui, aniré a la caça de l'ovulet!! Però si que és cert que hi ha gent que li diuen 2 cicles..
Lagreta bonica, molts pepos!!
Ja pots anar preparant la SW del segle! El Novembre és el teu mes segur!
Ja pots anar preparant la SW del segle! El Novembre és el teu mes segur!Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Octubre 2❀15 ★•❀•☼•★
Hola de nou! Noies aqui una nervi porque aquesta tarda em conprare un TE... Vull sortir de dubtes! No se si mel fare dema o div! Pero aixi ja el timc... Es millor primera h del mati oi???aiiiii quins nervis! Es q si no estic aixi em quedo mes tranquil.la i si estic doncs poder demano h al metge pels tacadets...
Pipila anims ja ens diras q et dona!!!
Jo tb he vist el video de la Nayade i confirmo q jo tb mhe sentit jutjada! Pero bueno lo bo d'un segon embaras es q ya tot te la pela... Pero quan es el primer recomec q jo em vaig agobiar força amb ple de comentatis q et fan etc...
Pipila anims ja ens diras q et dona!!!
Jo tb he vist el video de la Nayade i confirmo q jo tb mhe sentit jutjada! Pero bueno lo bo d'un segon embaras es q ya tot te la pela... Pero quan es el primer recomec q jo em vaig agobiar força amb ple de comentatis q et fan etc...
ai rosa32!!! quan tens la DNW? he estat una mica desconnectada aquests dies!
diuen que el millor és amb el primer pipi del dia, però també he vist noies per aquí que l'han fet a la tarda i ha sortit el positiu. Jo el faria al matí si et pots aguantar!! i de demà! així ens treus de dubtes abans! jejejeje
diuen que el millor és amb el primer pipi del dia, però també he vist noies per aquí que l'han fet a la tarda i ha sortit el positiu. Jo el faria al matí si et pots aguantar!! i de demà! així ens treus de dubtes abans! jejejeje
http://www.fertilityfriend.com/home/5fafbd
18/12/2015 TE+
18/12/2015 TE+
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |