Recomanacio fotograf Barcelona
Recomanacio fotograf Barcelona
Hola!al fil de que he vist que en un altre post demanen fotograf per una altre zona jo tambe estic buscant fotograf pero per barcelona per fer el reportatge embaraç-post embaraç amb el bebe. Veig molts pero no tinc referencies de primera ma de cap m'agradaria si coneixeu algun em pogueu informar si us plau. Gracies!!
09/04/15 - FELIÇ AMB LA NOSTRA PRINCESETA!!
- picdeladona
- :: poltre

- Entrades: 660
- Membre des de: dt. gen. 26, 2010 7:19 am
Re: Recomanacio fotograf Barcelona
Jo et recomano aquest:
http://www.petitsretrats.com/es/
Vam contractar una sessió i va ser una experiència molt xula
http://www.petitsretrats.com/es/
Vam contractar una sessió i va ser una experiència molt xula
Et recomano Eva Sanz. M'ha fet els 2embarassos. Encantadora!
- putxinellis
- :: puça

- Entrades: 44
- Membre des de: dv. oct. 21, 2011 4:52 pm
Jo et recomano Marc Rovira. La seva web de nadons és http://www.instantspetits.cat/ i la de feines en general (i embarassos ho té aquí http://lomarc.com/marcrovira.cat .
Gracies noies m'els aniré mirant amb tranquilitat a veure què. Alguna proposta mes?
09/04/15 - FELIÇ AMB LA NOSTRA PRINCESETA!!
Jo et recomano la Laia Ylla, li vaig fer un regal de embaraç i bebe a ma cosina i ella ha quedat encantada!
A més, jo a la laia la conec del foro de guianupcial perque vam casar-nos el mateix any i a més vaig participar en una de les sessions de grup de nuvies que vam fer.
La seva web: http://www.laiayllafoto.com
A més, jo a la laia la conec del foro de guianupcial perque vam casar-nos el mateix any i a més vaig participar en una de les sessions de grup de nuvies que vam fer.
La seva web: http://www.laiayllafoto.com
sergem l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 05, 2015 4:25 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Jo et recomano moltissim la Cristina Mejuto, està pel Facebook i fa unes coses moníssimes amb les embarassades i els nadons!! No ho he provat però si conec gent que s' ha fet reportatges amb ella i estan molt contents :)
www.cristinamejutofoto.es
En portafolio et fiques a nadons i premama i surten coses taaaam boniques ♡
Sort!!! ;)
www.cristinamejutofoto.es
En portafolio et fiques a nadons i premama i surten coses taaaam boniques ♡
Sort!!! ;)

- Petitalinx
- :: papallona

- Entrades: 131
- Membre des de: dj. des. 26, 2013 7:54 pm
Jo et recomano JDaudiovisuals by Jordi Mora, el Jordi es un gran fotograf. Et pot fer la sessió a l'estudi (com estic fent jo) o a l'exterior. El seu blog es http://jdaudiovisuals.wordpress.com/ i per contactar amb ell ho pots fer per telf al 937273101 o per mail a info@jdaudiovisuals.com. Fa embarassos, seguiments de nadons, comunions, casaments i estudis de familia. 100% recomanable, un tracte molt pròxim i que et fa sentir molt còmode, sobretot per les que no estem molt aconstumades a estar davant la càmara.
Jo us recomano a la Laura Chacon o a la Norma Grau, treballo sovint amb elles per la Meva feina i son genials!!
Jo recomano incondicionalment la Claudia Gereit a Barcelona (Les Corts) http://www.claudiagereit.com
Ella és alemanya, però parla català perfectament. Les sessions les fa en un àtic amb llum natural. Fa unes fotos espectaculars, però a nosaltres ens va enamorar el tracte personal tan càlid i alhora superprofessional. Ja us dic, encantats.
Ella és alemanya, però parla català perfectament. Les sessions les fa en un àtic amb llum natural. Fa unes fotos espectaculars, però a nosaltres ens va enamorar el tracte personal tan càlid i alhora superprofessional. Ja us dic, encantats.
Doncs jo et recomano la companya del socpetit la retalls!!!!!
A mi mha fet 2 reportatges i increïbles els dos i a un preu molt recomanable!!!
A mi mha fet 2 reportatges i increïbles els dos i a un preu molt recomanable!!!
Jo tbé sóc molt fan de petitsretrats! Ens van venir a fer una sessió a casa i fantastic!!!
També seria interessant una orientació dels preus...Va per hores, per fotos?...
Catilina ha escrit:També seria interessant una orientació dels preus...Va per hores, per fotos?...
La laiaylla ho fa personalitzat pero us puc dir que a mi em va costar sessió prenaixement+sessió naixement uns 200€ (si no recordó malament) i em sembla que tb entraven 4 fotos de copia de 15x20 a escollir.
Hola a totes!!
A nosaltres ens té el cor robat les fotos que fan de nadons les noies de Lullaby ( www.lullaby.cat ), la cosa és que ens agradaria fer tres reportatges diferents, m'explico....
Primer ens agradaria fer un reportatge durant l'embaràs, però no d'estudi, sinó d'aquest que es fan a l'exterior amb fotos a contrallum, natura...
Després ens agradaria tenir fotos del moment del part, penso que és un moment molt especial. Però el problema d'aquest reportatge és què ho ha de fer una persona ràpida, durant el part no es pot posar, ha de fer la seva feina sense que es noti que esta allà i amb bon gust a l'hora de fer les fotos, ja que poden arribar a ser escatològiques!!
I per últim les fotos del nadó als pocs dies de nèixer, com ja he dit abans ens agraden les de l'estil de Lullaby.
La cosa és que potser si encarreguem els tres reportatge a la mateixa persona ens surten més econòmics, però no trobem a ningú que encaixi en els tres. Teniu alguna idea??
I
A nosaltres ens té el cor robat les fotos que fan de nadons les noies de Lullaby ( www.lullaby.cat ), la cosa és que ens agradaria fer tres reportatges diferents, m'explico....
Primer ens agradaria fer un reportatge durant l'embaràs, però no d'estudi, sinó d'aquest que es fan a l'exterior amb fotos a contrallum, natura...
Després ens agradaria tenir fotos del moment del part, penso que és un moment molt especial. Però el problema d'aquest reportatge és què ho ha de fer una persona ràpida, durant el part no es pot posar, ha de fer la seva feina sense que es noti que esta allà i amb bon gust a l'hora de fer les fotos, ja que poden arribar a ser escatològiques!!
I per últim les fotos del nadó als pocs dies de nèixer, com ja he dit abans ens agraden les de l'estil de Lullaby.
La cosa és que potser si encarreguem els tres reportatge a la mateixa persona ens surten més econòmics, però no trobem a ningú que encaixi en els tres. Teniu alguna idea??
I
- CarlaHernandez
- :: puça

- Entrades: 7
- Membre des de: dc. set. 23, 2015 12:59 pm
Hola noies,
Ara he vist aquest fil.
Encara no ho estic però en quant em quedi embarassada em vull fer un reportatge d'embaràs.
Coneixeu Laia Ylla Foto? http://www.laiayllafoto.com Fa temps que segueixo la seva feina i la veritat que m'encanta.
Alguna de vosaltres veig que ja la coneix, la resta?
Carla
Ara he vist aquest fil.
Encara no ho estic però en quant em quedi embarassada em vull fer un reportatge d'embaràs.
Coneixeu Laia Ylla Foto? http://www.laiayllafoto.com Fa temps que segueixo la seva feina i la veritat que m'encanta.
Alguna de vosaltres veig que ja la coneix, la resta?
Carla
Bon dia!!!
Jo he estat mirant moltes opcions i finalment em decanto per Cristina Mejuto, qualitat preu i el resultat és genial i preciós. Mireu el seu facebook.
Conec 4 noies que ha fet amb ella embaràs i després new born i m'agrada molt, queden maquíssimes.
LaiaYllafoto també però que sortia més car si volies fer-ho exterior el reportatge de l'embaràs.
També m'agrada força Lara López, de preus també està prou bé.
Preus que ronden, de 100-150 euros embaràs i new born uns 200 euros... podeu trobar cosetes per menys però per mi el resultat no és el mateix...com tot, les coses maques i de qualitat s'ha de pagar!
Jo quan tingui resultats si m'enrecordo penjo alguna...
Salutacions!
Jo he estat mirant moltes opcions i finalment em decanto per Cristina Mejuto, qualitat preu i el resultat és genial i preciós. Mireu el seu facebook.
Conec 4 noies que ha fet amb ella embaràs i després new born i m'agrada molt, queden maquíssimes.
LaiaYllafoto també però que sortia més car si volies fer-ho exterior el reportatge de l'embaràs.
Preus que ronden, de 100-150 euros embaràs i new born uns 200 euros... podeu trobar cosetes per menys però per mi el resultat no és el mateix...com tot, les coses maques i de qualitat s'ha de pagar!
Salutacions!
hola noies!!!
jo tambe estic buscant fotograf per panxa i per nadó. n'he vist molts (webs) i el lulaby de terrassa també és un dels que m'agrada.
aroha, existeix un fotograf que pugui entrar amb tu al part per fer fotos? la idea es bona, però poden entrar? i les cesàries?
noies jo estic buscant algún fotograf que et pinti la panxa i et faci fotos, tot al mateix lloc!!!
i ja per arrissar el rizo! algun fotograf que faci fotos aqüatiques? en una piscina?
jo tambe estic buscant fotograf per panxa i per nadó. n'he vist molts (webs) i el lulaby de terrassa també és un dels que m'agrada.
aroha, existeix un fotograf que pugui entrar amb tu al part per fer fotos? la idea es bona, però poden entrar? i les cesàries?
noies jo estic buscant algún fotograf que et pinti la panxa i et faci fotos, tot al mateix lloc!!!
i ja per arrissar el rizo! algun fotograf que faci fotos aqüatiques? en una piscina?
hera l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 08, 2016 12:39 am, en total s’ha editat 1 vegada.
lmlaura ha escrit:Bon dia!!!
Salutacions!
Me nalegro que hagis agafat a la Mejuto, a mi m'encanta i això que no la conec personalment. Crec que es una molt bona opció!!!
Espero que et vagi genial!

Hola!!
Hera doncs tinc entés que a les clíniques privades és més fàcil que et deixin, a les públiques és més complicat!!
A les cessaries no crec que deixin.
Hera doncs tinc entés que a les clíniques privades és més fàcil que et deixin, a les públiques és més complicat!!
A les cessaries no crec que deixin.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |