Recomanacions ginecolegs dexeus
Recomanacions ginecolegs dexeus
Hola!
Em podríeu recomanar un ginécoleg a la dexeus perquè em porti l embaràs si us plau???
Gràcies!
Em podríeu recomanar un ginécoleg a la dexeus perquè em porti l embaràs si us plau???
Gràcies!
Re: Recomanacions ginecolegs dexeus
A mi em portava la dra Redon i super bé!
Jo et puc recomanar la dra. Sofia Fournier. Em va portar l'anterior embaras i m'esta portant aquest i n'estic encantada.
Here are but the good news. Is available in plenty in the future.
La Maria Suárez!

28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!
El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
A mí em va portar la Dra. Asturgó, Anna.
Jo he demanat hora amb la dra Rombaut, algú la coneix? N'havia llegit bons comentaris...
HOLA
a mi em porta la dra Meler i molt bé.
també m'ha visitat la dra fournier i el rodriguez melcon, i també super bé,,, tots tres porten embarassos de risc també
a mi em porta la dra Meler i molt bé.
també m'ha visitat la dra fournier i el rodriguez melcon, i també super bé,,, tots tres porten embarassos de risc també
- shieldmaiden
- :: papallona

- Entrades: 127
- Membre des de: dj. nov. 12, 2015 4:16 pm
Bon dia maques,
Acabo de demanar la meva primera hora a la Dexeus i m'ha donat pel Dr. Alberto Rodríguez Melcón. Alguna de vosaltres em pot donar alguna referència?
Buffff....encara queda molt i no saber si tot està bé es fa una mica dur.... El dia 1 també tinc hora al CAP però allà encara no em faràn eco ni res..
Acabo de demanar la meva primera hora a la Dexeus i m'ha donat pel Dr. Alberto Rodríguez Melcón. Alguna de vosaltres em pot donar alguna referència?
Buffff....encara queda molt i no saber si tot està bé es fa una mica dur.... El dia 1 també tinc hora al CAP però allà encara no em faràn eco ni res..
Hola. A mi em porta la meler. Pero els cops q no hi es em porta ell. I molt be. En sap molt.
Tot correcte. ell tAmbe porta embarasos d risc!!!
Tot correcte. ell tAmbe porta embarasos d risc!!!
- shieldmaiden

Moltes gràcies guapa! Tinc visita amb ell el dia 15 de desembre...se'm fa llarguissima l'espera 

shielmaiden, ja veuràs, és un bon ginecòleg... sembla que sigui de fora de catalunya, té un castellà molt castís
si he d'afilar prim, quan vam sortir de la consulta, amb el meu marit, els dos vam arribar a la conclusió que és un home atractiu, amb mirada penetrant!!! jajaja
però super bé
si he d'afilar prim, quan vam sortir de la consulta, amb el meu marit, els dos vam arribar a la conclusió que és un home atractiu, amb mirada penetrant!!! jajaja
però super bé
- shieldmaiden

Hola!!
El meu fill te just 3 pesos i va neixer a la Dexeus. l'embaras me'l va portar la dra. Nuria Elias i el dia del part em va atendre la dra. Stefani Redón i va ser la caña!! gracies a ella ho vaig gaudir molt després de 18h de part :)
El meu fill te just 3 pesos i va neixer a la Dexeus. l'embaras me'l va portar la dra. Nuria Elias i el dia del part em va atendre la dra. Stefani Redón i va ser la caña!! gracies a ella ho vaig gaudir molt després de 18h de part :)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |