Noms de nena. Idees?!
Noms de nena. Idees?!
Hola a totes!
Segur que hi ha algun post sobre el tema, però és que no ens en sortim amb la tria de noms! Necessitem noms de nena que no siguin estranys, preferim que siguin noms més "normals" i que siguin catalans. Tenim preferència pels noms amb moltes vocals, ens sembla que sonen més dolços☺️.
Si teniu idees, seran molt benvingudes!
Gràcies!
Segur que hi ha algun post sobre el tema, però és que no ens en sortim amb la tria de noms! Necessitem noms de nena que no siguin estranys, preferim que siguin noms més "normals" i que siguin catalans. Tenim preferència pels noms amb moltes vocals, ens sembla que sonen més dolços☺️.
Si teniu idees, seran molt benvingudes!
Gràcies!
Re: Noms de nena. Idees?!
Ariadna, Claudia, Mireia...
Dúnia, Aina
Laia, Alona, Èlia, Àlia, Isaura, Elisa...
G- 5/9/2014
L- 26/9/2016
Test + 2/6/2021
L- 26/9/2016
Test + 2/6/2021
- carlotad2323
- :: peixet

- Entrades: 254
- Membre des de: dj. oct. 16, 2014 5:29 pm
- petitoneta
- :: puça

- Entrades: 49
- Membre des de: dl. set. 17, 2012 8:33 pm
Les nostres filles es diuen Carla i Laia.
La meva nena es diu Gal.la
Alba, Martina, Abril, Mariona, Ada, Emma, Gisela, Naia.
A veure si al final en trobeu un que us encaixi!
A veure si al final en trobeu un que us encaixi!
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
Els meus favorits: Ona i Vinyet
Aquestes vacances hem conegut una nena que es diu Ainor, trobo que és molt maco també.
Aquestes vacances hem conegut una nena que es diu Ainor, trobo que és molt maco també.
- sasha_vikos
- :: rateta

- Entrades: 186
- Membre des de: dj. ago. 29, 2013 2:11 pm
- Ubicació: Barcelona
Les meves son Diana i Èrica. Voliem noms normals i que es diguessin igual en castellà i català.
La meva es diu Martina. Altres noms... Daniela, Valentina, Valeria, Adriana...tot son noms llargs, amb molta força però a l'hora dolços. Molta sort en la recercs del nom.
La meva es diu Judit i la que ve en camí es dirà Arlet.
Gràcies, noies!
A veure si ens decidim. Hi ha gent que ho té molt clar, però nosaltres trobem que és molt difícil!
Flop
A veure si ens decidim. Hi ha gent que ho té molt clar, però nosaltres trobem que és molt difícil!
Flop
Hola!
Jo ho tenia clar des dels 13 anys... Dafne.
Ara sempre li dic al meu home que si no hagués estat Dafne en ment, Minerva o Emma m'haurien agradat.
Però l'altre dia vaig llegir un mite sobre una sirena (éssers mitològics que m'encanten) i el seu nom era Evadne. Se'm va clavar al cor.
Sempre dic q em planto amb una només,però si tingués una altre nena es diria així. Dafne i Evadne sonen tant bé :)
Jo ho tenia clar des dels 13 anys... Dafne.
Ara sempre li dic al meu home que si no hagués estat Dafne en ment, Minerva o Emma m'haurien agradat.
Però l'altre dia vaig llegir un mite sobre una sirena (éssers mitològics que m'encanten) i el seu nom era Evadne. Se'm va clavar al cor.
Sempre dic q em planto amb una només,però si tingués una altre nena es diria així. Dafne i Evadne sonen tant bé :)

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |