Nàusees

Salut, dubtes i preparatius.
pitiflautiks
:: rateta
Entrades: 161
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:30 pm

Nàusees

EntradaAutor: pitiflautiks » dv. jul. 31, 2015 8:19 am

Hola! No puc més amb les nàusees, he passat d'esmorzar un cafè amb let i dolç, dinar bé, berenar i sopar bé a només per esmorzar un suc de taronja, dinar pasta amb oli i sopar quasi res... Con is ho feu? Tot em fa engunia... Merci
StopFinning
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. jul. 09, 2015 1:24 pm

Re: Nàusees

EntradaAutor: StopFinning » dv. jul. 31, 2015 8:32 am

Bon dia guapa!!

La veritat es que en aquest embaràs, per sort, no n'he tingut encara... :b-))) Però la meva experiència durant el primer, ara ja fa 10 anys, va ser semblant al que descrius. Em van receptar un xarop, crec recordar que es deia primperan, i al ser via oral no em feia efecte :ufs: . Així que vaig optar per anar a urgències i em van punxar un medicament similar al primeran, llavors es va calmar una mica i després, podia pendre el xarop.
Mira de consultar-ho amb la llevadora i a vere que et diu.

Espero que et marxin aviat!!! >.-<: >.-<:
2005 Neix la princesa gran
2006Neix la princesa petita
16/07/2015 Positiu!!! Estem embarassats!!!!
21/09/2015 Ens donen la pitjor notícia de la nostra vida, petitó nostre marxes massa d'hora
17/12/2015 Positiu!!! Estem embarassats!!!!
Imatge
11/01/2016 7+3 eco 13,0mm veiem el teu cor bategar
21/01/2016 8+6 eco 2,5cm tornem a veure el teu cor bategar, que no pari mai!
lmlaura
Entrades: 192
Membre des de: dv. nov. 07, 2014 7:56 am

EntradaAutor: lmlaura » dv. jul. 31, 2015 9:11 am

pitiflautiks ha escrit:Hola! No puc més amb les nàusees, he passat d'esmorzar un cafè amb let i dolç, dinar bé, berenar i sopar bé a només per esmorzar un suc de taronja, dinar pasta amb oli i sopar quasi res... Con is ho feu? Tot em fa engunia... Merci

Hola maca!!

A mi em van donar cariban, et calma molt!

Jo ja estic al segon trimestre i les he deixat de prendre però algun dia al vespre encara tinc malestar i em prenc una.

Són cares, val 20 euros la capsa però val molt la pena, és el que recepten per això...

Jo les he pres fins fa res... i depèn del malestar q tinguis pots arribar a prendre fins i tot 6 al dia...

Jo prenia 3 al dia i m'anava molt bé perquè sinó vomitava.

Sort i espero q ho portis el millor possible pq és molt incòmode! i pensa q en la majoria dels casos en el segon trimestre marxa!

pq jo menjava igual q tu... i ara ja menjo normal llevat al vespre q tinc menys gana!
El nostre lema sempre ha estat... CARPE DIEM
Imatge
Caminem junts cap a un somni...
Imatge
magrana
:: pantera
Entrades: 826
Membre des de: dv. maig 11, 2007 2:17 pm
Contacta:

EntradaAutor: magrana » dv. jul. 31, 2015 9:36 am

Jo Cariban en els dos embarassos i sort en vaig tenir!

Jo també tenia vòmits i me'ls va parar molt, no sé si només per mareig va bé. Consulta-ho amb la llevadora o ginecòleg. A mi em va anar molt bé.
Imatge
truxi
:: tigre
:: tigre
Entrades: 764
Membre des de: dv. des. 04, 2009 7:41 pm
Ubicació: Vila-seca (xò sóc de Reus!!!)

EntradaAutor: truxi » dv. jul. 31, 2015 10:15 am

A mi em va molt bé el Cariban! En el primer embaràs vomitava i em va anar de conya, el vaig prendre tot l'embaràs! En aquest només tenia mareig i nausees i tb m'ha anat de conya! El vaig deixar al segon trimestre però vaig tenir un atac de vertigen i em van dir q m'ho tornés a prendre, i ja no l'he deixat pel q pugui ser!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Vaig néixer el 9 de novembre de 2010 a les 18:02h amb 3,450kg i 50,5cm

Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Vaig néixer el 2 d'agost de 2015 a les 09:20h amb 3,430kg i 49cm
jellwill2
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

EntradaAutor: jellwill2 » dv. jul. 31, 2015 10:34 am

Hola,

doncs jengibre o com es digui en català. En venen a l'herboristeria. El caribban te'l donen si vomites o et mareges molt, crec.

Jo vaig aguantar vigilant què menjava i menjant poc i malament. Conec noies que amb pastilles de gengibre van millorar.

ànims
pitiflautiks
Entrades: 161
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:30 pm

EntradaAutor: pitiflautiks » dv. jul. 31, 2015 4:17 pm

Hola noies! Gràcies a tots per l'ajuda! Al final he anat a la farmàcia i després de llegir-vos he decidit comprar el carivan. Només però una, suposo que demà ja ho veure millor l'efecte. Almenys he dinat una micona i ara he berenar un préssec. Gràcies!
magrana
Entrades: 826
Membre des de: dv. maig 11, 2007 2:17 pm
Contacta:

EntradaAutor: magrana » dv. jul. 31, 2015 6:31 pm

Triga unes hores a fer efecte. Jo me'n prenia tres al dia i la llevadora em va dir que el de les 8 em feia l'efecte a les 4, el de les 4 a les 12 i el de les 12 al matí. Més o menys. O sigui que pots trigar unes hores a notar-ho.

Espero que milloris!
Imatge
hera
Entrades: 193
Membre des de: dj. jul. 04, 2013 9:59 am

EntradaAutor: hera » dv. jul. 31, 2015 7:17 pm

hola

benvinguda al món de les nausees i vomits, és bastant pesat!!

ostres jo també en tinc i moltes, m'he aprimat 1 kg i tot, des de fa 2 setmanes és un parar.

solució CARIBAN!! en el meu cas, me'n prenc 4 al dia, 1-1-2, i mira, fa dos dies que no vomito, ara bé US AGAFA SON? a mi molta, és somnífer? jaja

jo era reacia a prendre res, la veritat.. però un dia de tant vomitar i nausees tant fortes, que vaig començar a perdre de color marró, que es veu que al portar bessons és normal perdre, i clar si fas una contracció abdominal al vomitar, doncs afavoreixes!!

jo te'l recomano!!! i sí, l'efecte és lent, al principi me'n prenia 1 al dia i no em feia res de res!!!
Luthien
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dg. jul. 26, 2015 7:36 am

EntradaAutor: Luthien » dg. ago. 09, 2015 9:05 pm

Ufff... estic ja a la novena setmana, i fins ara anava tenint nàusees que anava trampejant menjant alguna cosa o prenent algun caramel. Però els últims dies em van a pitjor durant el dia, fins que me'n vaig al llit ja morta de fàstic (mai millor dit!).
No he tingut vòmits, però és igualment molt desagradable i m'afecta en el meu dia a dia. Lo raro és que pel matí em trobo quasi perfecte, i al llarg del dia vaig a pitjor...
Demà passat tinc la visita, i li comentaré. A veure si em recomana el Cariban que comenteu per aquí, o el que sigui...
No eren nàusees MATUTINES? Doncs les meves són vespreres.
shyla
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

EntradaAutor: shyla » dg. ago. 09, 2015 11:13 pm

Uf no es pero desanimar pero el cariban sobretot ajuda a evitar els vomits, jo els fastics no me'ls treia amb res...
Imatge Imatge
FloR
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

EntradaAutor: FloR » dg. ago. 09, 2015 11:28 pm

Molts i molts ànims noies.. És mooolt fotut!! Jo n'he tingut moltíssimes setmanes i tot l'embaràs del gran.. És tan desagradable.. Penseu en que tot passa i tot arriba!! Ánims!!
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Flop
Entrades: 150
Membre des de: dl. juny 22, 2015 4:55 pm

EntradaAutor: Flop » dl. ago. 10, 2015 7:45 am

Hola,
Suposo que et donaran cariban. Jo l'he estat prenent (5 al dia!) fins la setmana 20. Tenia moltes nàusees tot el dia i als vespres vomitada cada dia... Ara ja no en prenc, tot i que en algun moment encara tinc cert malestar. A mi m'alleujaven molt els xiclets de menta i menjar cada dues o tres hores i res de líquids ni de coses calentes. Tot sòlid i fred. Vés provant perquè cada persona és un món.
hera

EntradaAutor: hera » dt. ago. 11, 2015 11:18 am

noies, jo segueixo amb el cariban!! i hi ha matins que vomito!!!!

ho tinc comprovat! jo me'l prenc pel mati sempre abans de esmorzar, al cap de mitja hora esmorzo i tot ok! avui no hi he pensat, i me l`he pres després d'esmorzar i patapam!! vomitada al canto!!!

a la nit també em passa!!

fa 5 setmanes que vomito, cada dia no, però sovint. hi ha certes coses que m'afavoreixen el vomit, com olors, algun menjar etc. intento evitar-los quan he acabat de menjar. un nit! després de sopar, vaig treure el gos a passeig, i al ajupir-me per recollir una caca diarreica, vaig començar a vomitar.... no podia parar, no hi havia cap basura, tot el terra ple, les cames esquitxades.... bueno, una barbaritat!

noies que preneu el cariban, m'han dit que fa retenció de liquids!!! s'us inflen les cames?
tilepa
:: lleona
:: lleona
Entrades: 927
Membre des de: dc. feb. 26, 2014 10:54 pm

EntradaAutor: tilepa » dt. ago. 11, 2015 4:51 pm

hera el cariban diuen que fa efecte al cap dunes hores. si tens nausees al matí, millor prendrel a la nit. jo que les tinc més a la tarda, mel prenc al matí.
i de moment funciona! bieeen!!

lo de les olors que dius, a mi em passa moltissim! i abans no notava gens les olors!!

anims a totes!
Tilepa
http://www.fertilityfriend.com/home/4cc99e
Oligo severa, FISH alterat i jo baixa reserva
Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

Imatge
Luthien
Entrades: 88
Membre des de: dg. jul. 26, 2015 7:36 am

EntradaAutor: Luthien » dc. ago. 12, 2015 8:49 am

Ahir vaig anar a la gine, i finalment m'ha receptat el Cariban. Com que jo tinc nàusees sobretot a la tarda i vespre, i m'ha dit que em prengui una pastilla (o dos si cal) al migdia i un altre cop a la tarda, mitja hora abans de menjar. Ahir en vaig prendre dos al vespre, i he dormit millor que mai! De moment m'he llevat millor que altres dies... que normalment estava prou bé, però no perfecte. Funciona!! (això sí, la butxaca quedarà ben escurada si dura gaire! :-o00m ).
Finita29
Entrades: 406
Membre des de: dc. nov. 18, 2009 3:46 pm

EntradaAutor: Finita29 » dj. ago. 13, 2015 4:56 pm

A mi em van dir que proves unes pastilles que es diuen naussia, són de gingebre. La veritat és que no hi creia gaire...però em van anar força bé. A partir de les 13 setmanes, em va marxar tot.
gemmac
:: conillet
:: conillet
Entrades: 369
Membre des de: dl. ago. 13, 2012 2:29 pm

EntradaAutor: gemmac » dl. ago. 17, 2015 8:29 am

Hola noies!

Jo tb estic amb nàusees, i es un rollo. de moment hem prenc Cariban mati i nit, i sembla que ho anem controlant una mica. Però de totes maneres, estic tot el dia com si hagues baixat dun barco en mala mar, o del dragon kan, o algo aixi. Avui com que tinc llevadora, parlaré amb ella a veure que puc fer per disminuirles.
Aixo si, vaig tooot el dia moolt cansada, i amb molta son. Serà pel Cariban?
Imatge
hera

EntradaAutor: hera » dl. ago. 17, 2015 10:42 pm

per cert, l'altre dia em vaig comprar xiclets de gingebre, he estat uns dies sense nausees ni vomits (amb cariban tambe) pero ara, ja torno a estar fatal.

son uns xiclets que piquen moolt, d'un gust curios, mai els havia provat, ah i el paquet val uns 2-4euros

potser us va bé! proveu!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::