Primera eco després de FIV

Salut, dubtes i preparatius.
monsam
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dl. abr. 13, 2015 9:02 pm

Primera eco després de FIV

EntradaAutor: monsam » dl. jul. 27, 2015 12:44 pm

Hola, em vaig fer la meva primera fiv el 6 de juny ( la trànsfer) i el dia 23 vaig tindre el meu positiu. Ara he trucat a l hospital de Sant Pau on m' ho van fer, i m'han donat hora per la primera eco de confirmació el 10 d'agost, q per mi és una eternitat...
Volia saber si vosaltres us vau esperar o vau anar algun gine privat abans per fer la primera Eco. A quants dies després de la trànsfer us vau fer la primera eco??
Es q tinc unes ganes de veure q de veritat estic embarassada q se'm farà llarguíssim fins el 10 d'agost
Sindria14
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dg. març 30, 2014 3:08 pm

Re: Primera eco després de FIV

EntradaAutor: Sindria14 » dl. jul. 27, 2015 1:20 pm

Hola!

Si vas per la SS, la primera eco es sempre a les 12 setmanes.
Si com jo, vas per mútua, la primera eco la solen fer a les 8 setmanes, doncs abans no es veu res. Si te la fas, només et podràn dir si hi ha o no embrió i si l'embaràs tira endavant.
A les 12 setmanes ja poden veure el fetus i si aquest té un desenvolupament normal.

Una abraçada!
G- 5/9/2014 :cnen:
L- 26/9/2016 :cnena:
Test + 2/6/2021
MARIACASOLIVA
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dt. jul. 14, 2015 10:56 am

EntradaAutor: MARIACASOLIVA » dl. jul. 27, 2015 3:30 pm

Bones

Jo vaig per SS tb i em van fer una eco inicial a les 9 i pico per assegura que hi ha fetus en evolució. Com és molt petit la fan vaginal i no a traves panxa i despres a les 12 i pico em van fer la del primer trimestre.
mimi82
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1532
Membre des de: dl. ago. 08, 2011 6:06 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: mimi82 » dl. jul. 27, 2015 5:13 pm

monsam ha escrit:Hola, em vaig fer la meva primera fiv el 6 de juny ( la trànsfer) i el dia 23 vaig tindre el meu positiu. Ara he trucat a l hospital de Sant Pau on m' ho van fer, i m'han donat hora per la primera eco de confirmació el 10 d'agost, q per mi és una eternitat...
Volia saber si vosaltres us vau esperar o vau anar algun gine privat abans per fer la primera Eco. A quants dies després de la trànsfer us vau fer la primera eco??
Es q tinc unes ganes de veure q de veritat estic embarassada q se'm farà llarguíssim fins el 10 d'agost

Hola monsam, primer de tot enhorabona per aquesta panxu!!!! :-()) :-())

Jo em vaig fer una FIV pel privat i al meu centre (Institut Marqués) i crec que a la majoria, et fan la primera eco 15 dies després del TE/beta que acostuma a ser cap a les 6 setmanes, per confirmar que el saquet és a lloc i les mides corresponen, i llavors si tot està bé et tornen a citar 15 dies després (cap a les 8 setmanes) i llavors ja es veu embrió i batec, i si tot segueix bé et donen l'altra del centre de RA i llavors ja portes l'embaràs al teu metge.

En els ginecòlegs normals privats no t'acostumen a donar hora fins les 8 setmanes o així com bé ja t'han comentat, i per la SS fins les 12 setmanes.

Si t'has de quedar més tranquil·la, demana una primera eco pel privat, això si, si vols sentir batec, millor assegurar-te que estiguis de 6 i pico vora 7.

Que vagi molt be!!!! :-()-) :-()-)
Tenim ganes de tu, petit@...Maig 2011
4 IA's :ufs: 2na transfer, 2na FIV desembre 2014 :ok:
12/08/2015 --> Benviguda princesa!!!!
**BessonadaPacte de panxu: crisàlide :-()) ,mimi , isa31**

Imatge
hera
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dj. jul. 04, 2013 9:59 am

EntradaAutor: hera » dl. jul. 27, 2015 6:59 pm

monsam!!! felicitats!!! ja estàs embarassada!!!! has passat una part dificil felicitats!!

jo també vinc d'una fiv, en el meu cas va ser transfer de blastos i als 9 dies vaig tenir la beta! doncs 14 dies després de la beta em van fer la primera eco! calculant les setmanes, estava de 6 stm. i vem tenir la gran sorpresa de que es va sentir el batec! no sé si a dexeus tenen molts bons ecografs o què, però es va sentir perfecte!!!

per saber les setmanes, vaig restar 14 dies al dia de la puncio! però en veritat a la eco jo sabia que eren uns embrionets de 27 dies!!!

moltys anims perquè aqeusts dies costen molt de passar i és inevitable ratllar-te... jo a sobre no vaig tenir símptomes fins 2 dies abans de la eco i la veritat és que em ratllava molt!!! ara no paro de vomitar
hera

EntradaAutor: hera » dl. jul. 27, 2015 7:02 pm

monsam dius que la beta positiva va ser el 23 de juny??? doncs tu estàs de mes setmanes que jo.

ara de quantes setmanes estàs?
monsam
Entrades: 56
Membre des de: dl. abr. 13, 2015 9:02 pm

EntradaAutor: monsam » dl. jul. 27, 2015 7:27 pm

Lo meu no va ser beta (a sant pau, no fan beta). Va ser un test d'embaraç, 18 dies post transfer (el 6 d juliol). Si conto 14 dies abans d la puncio, q va ser el dia 3 d juliol estaria de 5 setmanes, no??
hera

EntradaAutor: hera » dl. jul. 27, 2015 8:26 pm

ah havia entès que el positiu era 23 de juny.

doncs si representa ultima regla 19 de juny si la punció va ser el 3 de juliol, doncs aquesta setmana estaràs de 6 setmanes aprox, i la eco te la volen fer a les 8 (més o menys), tampoc és tant tard. a la ss es fa a la setmana 12.

home, jo de la manera que pateixo sempre, jo em faria una eco abans. si més no per saber que estan col·locats a on toca i el tema del batec (que potser encara no es sent, però potser si)

igualment si tu no has tingut pèrdues segurament que tot està anat bé!!!

anims
Marutxi
Entrades: 5
Membre des de: ds. ago. 08, 2015 1:58 pm

EntradaAutor: Marutxi » ds. ago. 08, 2015 2:14 pm

Hola Monsam!

No em queden clars els teus timings, però t'explico la meva experiència aviam si et serveix...

Jo vaig anar per la privada, CIRH, i el 11/6/15 em van fer la transfe. El dia 22/6/15 anàlisi de sang que va donar positiu d'embaràs. Genial!!
I la primera eco al CIRH va ser el 10 de juliol (un mes després de la transfe i 18 dies després de saber que estava embarassada), quan estava de 6 setmanes i pocs dies. I va ser una eco brutal pq tot i que només es veia un petit cuc (el vam veure!!!) ja li vam sentir el cor!!! Després d'això ja ens van donar l'alta del centre de reproducció assistida.

Espero que t'hagi ajudat!

una abraçada i enhorabona per l'embaràs!!!!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::