Alguna embarazada en Sant Cugat?
Alguna embarazada en Sant Cugat?
Hola! Tengo 37 años y soy primeriza. Después de un tiempo por fin he conseguido quedarme embarazada y estoy muy feliz!! Estoy de 20+5 y es una niña. Hace muy poco q me he mudado a Sant Cugat y ninguna de mis amigas ha tenido hijos aún así que me gustaría poder conocer a chicas q quieran compartir este momento y salir a hacer las compritas, ir a tomar algo...pues eso! Que mis amigas tienen otras prioridades ahora y querría hacer cosas de mamis. Así que ya sabéis las que OS encontréis solas o querais ampliar amistad aquí estoy!!!! Un abrazo!!!
Re: Alguna embarazada en Sant Cugat?
Hola benvinguda a Sant cugat!!! Si tens facebook busca mamifit, fan classes al Parc Central a Sant Cugat. Dimarts i dijous a les 10:30 fan classes postpart però se que en fan tmb d'embarassades. Passa't per allà i parla amb la monitora. Hi ha un bon grup i gent molt maca
Ostres gracies per la recomanació!! ARA ho miro!!!
Tot i aixi, si hi ha alguna interessada a ampliar amistats aquí hi soc!!!
Tot i aixi, si hi ha alguna interessada a ampliar amistats aquí hi soc!!!

Hola!
Jo també sóc de Sant Cugat, tinc 37 anys i serà el primer fill, si tot va be, pel gener.
Gràcies per la info de mamifit i ja sabeu que també estic per aquí!
Petons!
Jo també sóc de Sant Cugat, tinc 37 anys i serà el primer fill, si tot va be, pel gener.
Gràcies per la info de mamifit i ja sabeu que també estic per aquí!
Petons!
Febrer 2014: 1ª FIV amb ICSI + MACS + DGP. Beta Negativa.
Juny 2014. FIV cancel·lada a dia 5 d'estimulació per baixa resposta.
Gener 2015. FIV resultat dos blastos,que congelem.
Març 2015. Transfer de l'unic blasto que queda viu. Beta Negativa
Abril 2015. Nova FIV .5 ovuls,2 madurs i 1 sol fecundat. Transfer a dia +2
Maig 2015. Positiu!!!
Juny 2014. FIV cancel·lada a dia 5 d'estimulació per baixa resposta.
Gener 2015. FIV resultat dos blastos,que congelem.
Març 2015. Transfer de l'unic blasto que queda viu. Beta Negativa
Abril 2015. Nova FIV .5 ovuls,2 madurs i 1 sol fecundat. Transfer a dia +2
Maig 2015. Positiu!!!
Hola Àngels! Jo espero la nena per la primera setmana de desembre. Ens portem unes setmanetes d'embaraç!! T'apuntaras al mamifit?
aquí una altra de Sant Cugat
si teniu intenció de donar el pit us recomano que passeu pel grup de lactància d'Abraçades, abans de tenir a la criatura, ajuda molt veure a altres mares alletar i anar parlant dels possibles problemes que poden sorgir i com sol.lucionar-los. A més som un grupet molt maco hehe, jo espero per principis de novembre
si teniu intenció de donar el pit us recomano que passeu pel grup de lactància d'Abraçades, abans de tenir a la criatura, ajuda molt veure a altres mares alletar i anar parlant dels possibles problemes que poden sorgir i com sol.lucionar-los. A més som un grupet molt maco hehe, jo espero per principis de novembre

Hola Bie!! Estaría interessada en aquestes sessions!!! On us reuniu? Com funciona ? Has de ser soci? Quan us reuniu? Jajaja quantes preguntes!! Qué bé! Quanta informació!
Ens reunim al xalet negre, els dijous de 11 a 13h, aquest any ens queda un dia al juliol, perquè a l'agost tanquen, i tornarem al setembre hehe
És possible que a l'agost fem el grup al parc central però no ho hem acabat de decidir, depèn de la disponibilitat de les assessores. Busca a Facebook Abraçades Sant Cugat i allà anirem publicant les novetats i els canvis que hi puguin haver.
No has de ser soci per venir, pot venir qui vulgui, mares, embarassades, pares, avis...
És possible que a l'agost fem el grup al parc central però no ho hem acabat de decidir, depèn de la disponibilitat de les assessores. Busca a Facebook Abraçades Sant Cugat i allà anirem publicant les novetats i els canvis que hi puguin haver.
No has de ser soci per venir, pot venir qui vulgui, mares, embarassades, pares, avis...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |