SOSTENS DE LACTANCIA monos i baratets???
Re: SOSTENS DE LACTANCIA monos i baratets???
Hola noies,
a mi tampoc em convencien els sostens de lactancia de Primark i vaig provar les samaretes-sostens de tirants i vaig de conya. Son suaus, de coto, no apreten i no son cares. les tinc en blanc, gris i negre. Rentar i posar.
a mi tampoc em convencien els sostens de lactancia de Primark i vaig provar les samaretes-sostens de tirants i vaig de conya. Son suaus, de coto, no apreten i no son cares. les tinc en blanc, gris i negre. Rentar i posar.
A mi els del H&M em van fatal, els vaig portar un parell de dies i els vaig aparcar. Els que em van molt bé són els que diu la Twix, els de la col·lecció Maternity de Women'Secret, són amb espuma i molt tovets
em vaig provar els bàsics i no em van agradar gens.
Hola,
Jo que ja tinc la nena i estrm fent LM, porto sostems tipus top del mercat. Son elastics i van molt be per treure el pit, i ja els.portava a l embaras.
Ara, si tens gaire pit no se si van be.
Jo que ja tinc la nena i estrm fent LM, porto sostems tipus top del mercat. Son elastics i van molt be per treure el pit, i ja els.portava a l embaras.
Ara, si tens gaire pit no se si van be.
tineta ha escrit:Hola noies,
Tineta,
les samarretes que dius, les venen al Primark?
- Syneracakes
- :: papallona

- Entrades: 108
- Membre des de: dl. juny 02, 2014 1:24 pm
- Contacta:
Twix ha escrit:Jo vaig provar els d'HM i els vaig haver de tornar, perquè és el que diu la Cositina, al costat no sé què tenen però es claven de mala manera!!!
I també vaig provar els de lactància bàsics de Women Secret, però com que no tenen espuma i són tipus esportiu (es marca el mugró) no em van agradar. Ara he vist que al Women Secret han tret una línia de maternitat (Maternity es diu) i tenen sostens de lactància amb espuma, de color blanc o gris, valen 19,95. Me'ls vaig emprovar però no els vaig comprar perquè vaig estar dubtant amb la talla...
M'ha passat exactament el mateix, tenen com un suport dins una costura del costat que es clava moooolt! Quan només te'ls poses per mirar la talla, no es nota, però al cap de mitja hora de dur-los posats es claven a les costelles que és un martiri!
Al Woman secret, els de maternity, vaig anar-los a mirar i només tenien fins la 90C, o sigui que em van petits T.T
Seguiré buscant, moltes gràcies a totes per les diferents recomanacions en aquesta entrada!
Jo aquest suport l'he tret... per que els sostens em feien falta i no trobava res... amb unes tissoretes li vaig fer uns foradets i a la meeee la cosa aquella de plàstic que fot un mal de mil demonis!!
L'Aran es fa gran

http://www.fertilityfriend.com/home/424654
Panxupacte twins d'abril '13: Laia
i Araneta
Panxupacte DEURES COMPLERT!!
: Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta

http://www.fertilityfriend.com/home/424654
Panxupacte twins d'abril '13: Laia
i Araneta
Panxupacte DEURES COMPLERT!!
: Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta - Syneracakes
- :: papallona

- Entrades: 108
- Membre des de: dl. juny 02, 2014 1:24 pm
- Contacta:
Araneta ha escrit:Jo aquest suport l'he tret... per que els sostens em feien falta i no trobava res... amb unes tissoretes li vaig fer uns foradets i a la meeee la cosa aquella de plàstic que fot un mal de mil demonis!!
Doncs mira, amb els que tinc trets l'etiqueta i ja no puc tornar faré això, no se m'avia acudit!
En tinc uns altres iguals que tornaré, encara amb etiqueta i tot, a veure si em tornen els diners o si em fan quedar alguna altra cosa del mateix import.
Doncs jo vaig comprar els sostenidors (tant d'embaràs com de lactància) a Prenatal. Són més aviat carets, però molt còmodes, i això ja compensa i fa que pagui la pena.
Al h&m tenen un model nou, un pack q venen 2 sostens (un rosa i un blau mari) x 19 euros, molt suaus i no tenen la peça q dieu.
Al primark pack de 2 x 10 euros. No son tan suaus pero pel preu no estan malament
Al primark pack de 2 x 10 euros. No son tan suaus pero pel preu no estan malament
Hola noies!
Del tema sostens, vaig provar els de l'H&M, però em passa el que a la majoria... no em resulten còmodes...
Ma mare... amb tota la bona intenció (jo li vaig fer bronca... i resulta que son comodíssims), em va comprar d'aquests de merceria de "tota la vida"... i la veritat, és que els estic portant des de ja, perquè em resulten molt còmodes!!! Son molt sosos, però molt baratets (no arriben als 10 euros)... de la marca SELENE (modelo pamela lactancia). Només hi ha en tres colors, blanc, negre i color marró. Aixó si, no porten farcit
Quan te'l descordes per donar el pit, fan com un "triangle", per tal que et reculli el pit mentres li dones al teu petit... que m'han dit les marones amb experiència, que va molt be... no puc pujar imatges encara, o sigui que si voleu veure-ho, busqueu al google "SUJETADORES SELENE MODELO PAMELA LACTANCIA", i la primera imatge que surt, pues son aquests!
Jo m'esperaré una mica abans de comprar-ne mes per si no li puc donar el pit (OJALA QUE SI QUE PUGUI!!!!)
A veure si a alguna us serveix d'utilitat!!
Del tema sostens, vaig provar els de l'H&M, però em passa el que a la majoria... no em resulten còmodes...
Ma mare... amb tota la bona intenció (jo li vaig fer bronca... i resulta que son comodíssims), em va comprar d'aquests de merceria de "tota la vida"... i la veritat, és que els estic portant des de ja, perquè em resulten molt còmodes!!! Son molt sosos, però molt baratets (no arriben als 10 euros)... de la marca SELENE (modelo pamela lactancia). Només hi ha en tres colors, blanc, negre i color marró. Aixó si, no porten farcit
Quan te'l descordes per donar el pit, fan com un "triangle", per tal que et reculli el pit mentres li dones al teu petit... que m'han dit les marones amb experiència, que va molt be... no puc pujar imatges encara, o sigui que si voleu veure-ho, busqueu al google "SUJETADORES SELENE MODELO PAMELA LACTANCIA", i la primera imatge que surt, pues son aquests!
Jo m'esperaré una mica abans de comprar-ne mes per si no li puc donar el pit (OJALA QUE SI QUE PUGUI!!!!)
A veure si a alguna us serveix d'utilitat!!
Si algú en troba de lactancia amb aros i que vagin be que m'ho digui!!
Ara ja se de quin plastic parleu quan diueu que els de l'H&M es claven. Però els que jo tinc de lactancia de h&m son de fa prop de 4 anys, amb aros i sense aquesta peça q es clava. I mira per on, per algo que va bé i deixen de tenir-los! I els tres q tinc ja comencen a estar atrotinats despres de 3,5anys de fer-los servir...
Ara ja se de quin plastic parleu quan diueu que els de l'H&M es claven. Però els que jo tinc de lactancia de h&m son de fa prop de 4 anys, amb aros i sense aquesta peça q es clava. I mira per on, per algo que va bé i deixen de tenir-los! I els tres q tinc ja comencen a estar atrotinats despres de 3,5anys de fer-los servir...
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Pel primer fill vaig utilitzar els de la marca Selene, valen uns 15 euros i són suaus i estan bé encara que sé que no son dels baratets.
I després els que fatal fatal els de l'HM. Semblaven ferms i còmodes però un desastre com es clavaven i després per desenganxar el gafet era una odissea.
I després els que fatal fatal els de l'HM. Semblaven ferms i còmodes però un desastre com es clavaven i després per desenganxar el gafet era una odissea.
Hola!
Veig que fa temps que ningú escriu en aquest fil, però tot i així volia deixar el nom d'una botiga que almenys a mi m'ha salvat! A Sabadell hi ha una corseteria que es diu LEDA MODA INTIMA (c/cirera 25, 937273644), que tenen sostenidors de lactància fins a la talla 160. Això per les que tenim pit i amb la lactància encara pugem més de talla és molt complicat de trobar, ja que més enllà d'una 110 merda. A banda que res a veure amb la qualitat i comoditat amb altres sostenidors. És preu de corseteria, sobre uns 50e, però són comodíssims i donen molt bon resultat! A part de que no són de iaia, que amb talles més aviat grans acostuma a passar.
A banda dels sostenidors tenen tot el que puguis necessitar a nivell de corseteria per l'embaràs i el part, en tot tipus de talles (de fet ells fan la seva pròpia roba, així que si et cal una talla més gran de camisola o el que sigui, te la fan expressament). I de debò que és bonic!! Gairebé tot el que hi ha en la meva bossa d'embaràs ha sortit d'allà i hi vaig expressament desde Barcelona.
Així que les que no us pogueu equipar al HyM que sapigueu que almenys en pijames, roba interior, sustenidors, camisoles, faixes, etc... teniu aquesta opció a Sabadell :)
Veig que fa temps que ningú escriu en aquest fil, però tot i així volia deixar el nom d'una botiga que almenys a mi m'ha salvat! A Sabadell hi ha una corseteria que es diu LEDA MODA INTIMA (c/cirera 25, 937273644), que tenen sostenidors de lactància fins a la talla 160. Això per les que tenim pit i amb la lactància encara pugem més de talla és molt complicat de trobar, ja que més enllà d'una 110 merda. A banda que res a veure amb la qualitat i comoditat amb altres sostenidors. És preu de corseteria, sobre uns 50e, però són comodíssims i donen molt bon resultat! A part de que no són de iaia, que amb talles més aviat grans acostuma a passar.
A banda dels sostenidors tenen tot el que puguis necessitar a nivell de corseteria per l'embaràs i el part, en tot tipus de talles (de fet ells fan la seva pròpia roba, així que si et cal una talla més gran de camisola o el que sigui, te la fan expressament). I de debò que és bonic!! Gairebé tot el que hi ha en la meva bossa d'embaràs ha sortit d'allà i hi vaig expressament desde Barcelona.
Així que les que no us pogueu equipar al HyM que sapigueu que almenys en pijames, roba interior, sustenidors, camisoles, faixes, etc... teniu aquesta opció a Sabadell :)
Merci per les vostres recomanacions! Jo estic de quasi 9 setmanes i el pit ja m'ha crescut una mica, m'han recomanat que em compri ja de lactància però no n'estic segura... preguntaré a la merceria del meu poble aviam si tenen aquesta marca de selene que sembla que us va bé i es barateta.
Petons guapes!
Petons guapes!
- carlotayeric
- :: pantera

- Entrades: 893
- Membre des de: dc. març 13, 2013 12:53 pm
En oysho han puesto y son monisimos
Al final me'n vaig comprar al Carrefour 2 blancs per 12€ cadascun, son sense aros i em van genial
A mi els pits no m'han crescut gaire (i ja estic de gairebé 33 setmanes), però a la llista de l'hospital demanen 2 sostens de lactancia. Jo els volia amb una mica (o molt!) "relleno", i només els trobava a El Corte Inglés (però caríssims! ). Casualment, n'he trobat a C&A i estic super contenta!! Son monissims, amb brodats i "relleno". I per 15 euros!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |