Homeopatia durant el part

Experiències i pors del moment més desitjat.

Jomateixa82
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Homeopatia durant el part

EntradaAutor: Jomateixa82 » dt. juny 09, 2015 3:58 pm

Hola!

Estic utilitzant homeopatia per a la retenció de líquids i edemes amb el coneixement i consentiment de la meva llevadora. La veritat és que tot i prendre menys dosi de la recomanada he notat millora.
Durant les classes prepart ens ha comentat que també hi ha un "protocol" d'homeopatia per al part. Ho he anat a preguntar a la farmàcia (on atén una noia homeòpata que et fa seguiment), i me l'ha ensenyat /explicat perquè pugui pensar si m'interessa seguir-lo.

En principi s'hauria d'iniciar cap al 8é mes d'embaràs (jo estic de 32 setmanes) i fins al moment del part. De fet durant el part només es pren un dels tipus de grànuls amb dosis més elevades i "continues" que afavoreixen a que les contraccions siguin més efectives i per tant disminueixis el temps de part (se suposa que també atenuen el dolor, peró com l'homeòpata mateixa m'ha comentat el tema del dolor és molt subjectiu i es difícil assegurar que sigui realment efectiu en aquest aspecte). El que comenta és que les noies que ho han provat li han dit un cop passat el part que consideraven que els havia anat bé (he entés que en general).

Sé que hi ha gent que creu que l'homeopatia no té efectes reals, que és com un "placebo".... Bé, mentre no em perjudiquin ni a mi ni a la meva filla ja em conformo... I en el plà de naixement de l'Hospital Santa Caterina et donen la opció de prendre homeopatia durant el part si ho desitges i te la portes tu (així que dolent no deu ser) el que voldria saber és si alguna de vosaltres ho ha provat, com li ha anat, què en penseu, etc.

Gràcies!
shibi
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 04, 2013 10:23 am

Re: Homeopatia durant el part

EntradaAutor: shibi » dc. juny 10, 2015 9:11 am

Hola!
Pel que fa a mi...crec en la homeopatia i vaig prendre'n durant l'embaràs de la meva filla :ok:

Pensa que com tu dius...perjudicar no et perjudicarà. Al contrari, et pot ajudar en moltes coses. Crec que la homeopatia que es dona en l'embaràs/part és per alleugerir el dolor, ajudar a dilatar...
Jo m'ho vaig prendre a partir del 8è mes d'embaràs fins al part. Tema dolor... no et diré que no vaig notar gens de dolor...perquè les contraccions feien mal i jo no sabia gestionar bé el dolor jeje el que si que et puc dir és que vaig dilatar bé i no em van fer quasi cap punt.
Mai sabré si va ser gràcies a la homeopatia o què. Però torno a estar embarassada i en tornaré a prendre :ok:
Imatge

Imatge
illeta25
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 10:36 am

EntradaAutor: illeta25 » dc. juny 10, 2015 9:56 am

Hola

A les classe pre part del CAP on anava ens van passar la pauta a seguir d’homeopatia i quant vaig anar a la meva homeòpata li vaig ensenyar i em va dir que personalment segons estava la meva situació m’anava millor començar amb flors de Bach que em va preparar i el moment que em poses de part començar amb les boletes d’homeopatia i unes altres flors de Bach. Amb això vull dir que cada cos es diferent i millor que vagis amb un professional que et dirà exactament el que necessites, la pauta es general i no totes les dones soms iguals.

No se si em va funcionar o no però jo vaig arribar l’hospital amb les boletes i les flors de Bach i dilatada de 8!!! Va ser arribar i parir <:-<

Edito: Ara e llegit el missatge i sembla que faci miracles la homeopatia, quant e escrit que va ser arribar i parir , també et tinc que dir que vaig fer a casa treball amb pilota i que el mal de les contraccions no te les treu res :r) Entenc que em va ajudar a estar més tranquil•la hi ha dilatar més ràpid.
Imatge
Jomateixa82

EntradaAutor: Jomateixa82 » dc. juny 10, 2015 6:52 pm

Hola guapes!

Bé, és el que pensava, que un miracle no serà... jejej peró mentre no faci mal i si ajuda a dilatar bé o millor i més ràpid ja serà molt!! En principi tinc la intenció de provar-ho i amb les vostres opinions doncs em reafirmeu el que penso, que no hi perdo res.

Si ho acabo prenen ja compartiré l'experiència!
Cucurucho80
:: tortuga
Entrades: 305
Membre des de: dv. oct. 17, 2014 7:34 pm

EntradaAutor: Cucurucho80 » dc. jul. 15, 2015 12:00 pm

>.-<: >.-<: >.-<:

me quedaré por aquí jejejeje que me interesa eso de dilatar mejor :P
http://www.fertilityfriend.com/home/542781
Imatge
Imatge
4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
16.07.2015 >> 1ª Eco : vemos el saquito bien colocado...y dicen que se empieza a intuir la vesícula
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido....Algo no iba bien y no evolucionó.... Nunca te olvidaré
Mum15
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

EntradaAutor: Mum15 » dc. jul. 15, 2015 2:15 pm

Ei guapes aqui una mami molt recent. Vaig començar a prendre homeopatia x dilatar rapid i relaxarme a la setmana 37. El meu petit va neixer a la 37+6.. tot i q va acabar en cessaria pq el nen no baixava x les voltes de cordo... jo vaig tenir el proces de part normal.m vaog trencar aigües... a la una començaven les contraccions fortetes i a les 5 estava dilatada completa... no se si la homeopatia va ajudar... qui sap jeje
Imatge
Cucurucho80
Entrades: 305
Membre des de: dv. oct. 17, 2014 7:34 pm

EntradaAutor: Cucurucho80 » dc. jul. 15, 2015 5:16 pm

¿Y quién os dio la pauta de homeopatía? ¿en la farmacia directamente, la comadrona?
http://www.fertilityfriend.com/home/542781
Imatge
Imatge
4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
16.07.2015 >> 1ª Eco : vemos el saquito bien colocado...y dicen que se empieza a intuir la vesícula
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido....Algo no iba bien y no evolucionó.... Nunca te olvidaré
shibi
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 04, 2013 10:23 am

EntradaAutor: shibi » dj. jul. 16, 2015 9:52 am

A mi me dieron la pauta en las clases de preparto
Imatge

Imatge
Mum15
Entrades: 352
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

EntradaAutor: Mum15 » dj. jul. 16, 2015 10:11 am

En la farmacia! Son unas pastillitas de laboratorios boiron
Imatge
Jomateixa82

EntradaAutor: Jomateixa82 » dj. jul. 16, 2015 11:21 am

A mi també a la farmàcia! Suposo que t'ho sabrien dir a qualsevol que vengui homeopatia.

Jo començaré la setmana vinent! He volgut esperar a la setmana 38, doncs fins ara no tinc molèsties ni angoixa. Ja us explicaré com m'ha anat quan hagi parit!

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::