Classes prepart i experiències part Clínica Bofill
Classes prepart i experiències part Clínica Bofill
Bon dia noies!!!
Us escric per preguntar-vos si alguna de vosaltres em podria dir els horaris de les classes de preparació al part de la Clínica Bofill.
També m'interessaria molt saber les vostres experiències de part a la Bofill...sobretot amb la dra. Gispert. No he sentit gaires bones crítiques en general de la clínica sobretot pel que fa al tema dels parts naturals. Què en penseu vosaltres?
Moltes gràcies!!!!
Us escric per preguntar-vos si alguna de vosaltres em podria dir els horaris de les classes de preparació al part de la Clínica Bofill.
També m'interessaria molt saber les vostres experiències de part a la Bofill...sobretot amb la dra. Gispert. No he sentit gaires bones crítiques en general de la clínica sobretot pel que fa al tema dels parts naturals. Què en penseu vosaltres?
Moltes gràcies!!!!
- Amapolilla
- :: formigueta

- Entrades: 53
- Membre des de: dt. jul. 07, 2015 4:50 pm
Re: Classes prepart i experiències part Clínica Bofill
hola!
M'interessa molt el tema. Estic de molt poc
i la meva intenció es parir a la bofill. També m'agradaria saber les vostre opinions de la clinica i comparacions amb la clinica Girona.
Merci a totes
M'interessa molt el tema. Estic de molt poc
i la meva intenció es parir a la bofill. També m'agradaria saber les vostre opinions de la clinica i comparacions amb la clinica Girona.Merci a totes

- xirrimirri
- :: rateta

- Entrades: 156
- Membre des de: dc. maig 22, 2013 6:26 am
Hola,
Per si us interessa, hi ha un altre post obert que parla de la Clinica Bofill i la Dra Gispert.
Esta en l'apartat de Part, a la segona pagina i el tema es diu: Part a la Clinica Bofill amb la Dra Gispert. Experiencies?
A veure si alguna experiencia es pot ajudar.
Per si us interessa, hi ha un altre post obert que parla de la Clinica Bofill i la Dra Gispert.
Esta en l'apartat de Part, a la segona pagina i el tema es diu: Part a la Clinica Bofill amb la Dra Gispert. Experiencies?
A veure si alguna experiencia es pot ajudar.

08/05/2015: 7+3 11.6mm
09/06/2015: 11+6 6.09cm
06/07/2015: 15+5 10.27cm
10/08/2015: 20+5 366gr. Tot correcte!!!
01/10/2015: 28+1 35cm i 1,150kg.
02/11/2015: 32+5 44cm i 2,159kg.
- xirrimirri
- :: rateta

- Entrades: 156
- Membre des de: dc. maig 22, 2013 6:26 am
Per el tema d les classes d preparacio al part, jo les vaig fer a la Clinica Bofill, hi han 3 llevadores que son les mateixes de la Clinica Girona. Les 3 son molt trempades. Les classes es comencen quan sols estar a la setmana 30-32 de l'embaras i la dra Gispert em va dir quan començar.
En una de les classes d preparacio, ensenyen les habitacions i la sala d part.
Jo com experiencia de la clinica, que em va tocar una habitacio gran, de les infermeres i de la dra Gispert un 10!!
En una de les classes d preparacio, ensenyen les habitacions i la sala d part.
Jo com experiencia de la clinica, que em va tocar una habitacio gran, de les infermeres i de la dra Gispert un 10!!

08/05/2015: 7+3 11.6mm
09/06/2015: 11+6 6.09cm
06/07/2015: 15+5 10.27cm
10/08/2015: 20+5 366gr. Tot correcte!!!
01/10/2015: 28+1 35cm i 1,150kg.
02/11/2015: 32+5 44cm i 2,159kg.
- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
Jo vaig parir a la Bofill al 2013. Les pre-part tb les vaig fer allà, eren els dilluns a les 17 o a les 19h.
El part va ser amb una altra ginecóloga, i molt bé.
La única cosa que no em va agradar, va ser un cop nascuda la petita... No em van ajudar gaire amb la lactancia, el pediatra que em va tocar els primers dies fatal (10 minutts de cada pit cada certes hores i bibi per complementar etc). Tot i això, i tormaria (ara ja hi tinc experiència jeje)
El part va ser amb una altra ginecóloga, i molt bé.
La única cosa que no em va agradar, va ser un cop nascuda la petita... No em van ajudar gaire amb la lactancia, el pediatra que em va tocar els primers dies fatal (10 minutts de cada pit cada certes hores i bibi per complementar etc). Tot i això, i tormaria (ara ja hi tinc experiència jeje)
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Hola noies, gràcies per les vostres respostes!
En principi no pariré a la Bofill...vam estar parlant amb la Gispert i ens va dir que si volíem un part respectat no anéssim allà..que ella no podia estar amb nosaltres més de 6 hores i que si el part s'allargava m'hauria de posar medicaments i que no m'havia de demanar permís pk ella és la professional...així que crec que optaré per un hospital públic..
Alguna de vosaltres ha tingut un part respectat i natural a la Bofill?
Gràcies!
En principi no pariré a la Bofill...vam estar parlant amb la Gispert i ens va dir que si volíem un part respectat no anéssim allà..que ella no podia estar amb nosaltres més de 6 hores i que si el part s'allargava m'hauria de posar medicaments i que no m'havia de demanar permís pk ella és la professional...així que crec que optaré per un hospital públic..
Alguna de vosaltres ha tingut un part respectat i natural a la Bofill?
Gràcies!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |