Matalàs per bressol

Salut, dubtes i preparatius.
jujolina
:: peixet
Entrades: 294
Membre des de: dc. juny 01, 2011 9:04 am

Matalàs per bressol

EntradaAutor: jujolina » dt. nov. 15, 2011 4:03 pm

Hola, no sé si ja hi ha algun post obert d'quest tema però no l'he trobat.
A veure si em podeu ajudar.
M'han donat el bressol però el matalàs està força malament i el voldria canviar. El que hi ha és d'escuma, i voldria saber si aquest és el millor tipus de matalàs per un bressol.
floreta26
:: gosset
Entrades: 496
Membre des de: dv. gen. 14, 2011 8:54 am

Re: Matalàs per bressol

EntradaAutor: floreta26 » dt. nov. 15, 2011 4:15 pm

Per bressol no sé si et refereixes al moisés. si és així, nosaltres vam comprar-ne un de làtex, viscoelàstica i nosequè més (alta tecnoñogia en miniatura!) al Corte Inglés pq el q teníem no convencia al meu marit (és molt perapunyetes!) Ens va costar força de trobar, allà va ser l´´unic lloc on en teníen de mida petita de làtex. Si et refereixes al del llit de baranes, d'espuma n'hi ha de molts tipus, hi ha qui diu que els millors són els de molles; aquí, un cop més, nosltres l'hem comrat de viscolàstica.
ImatgeImatge
miriam&sergio
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1383
Membre des de: dg. ago. 02, 2009 12:24 pm

EntradaAutor: miriam&sergio » dt. nov. 15, 2011 5:38 pm

Hola Jujolina!

com va tot guapa?aixo ja ho teniu aqui,el Genis esta apunt!!!!

A nosaltres la noia de la botiga ens va recomenar el de motlles amb fibra de coco i la veritat es que genial!el d'escuma em va dir que no perque era "molt senzillet" i el de latex,massa per un nen,ademes,no respiren....

Espero haber-te ajudat!

Petonets
Imatge
PITIUSA132
:: conillet
:: conillet
Entrades: 369
Membre des de: dc. set. 08, 2010 11:48 am

EntradaAutor: PITIUSA132 » dt. nov. 15, 2011 5:50 pm

Hola!!! Nosaltres l'hem comprat de visco, suposo que hi ha de tot tipus.
PITIUSA132 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 17, 2011 6:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
NXE2011
:: poltre
Entrades: 676
Membre des de: dc. maig 18, 2011 10:44 am

EntradaAutor: NXE2011 » dt. nov. 15, 2011 6:58 pm

Hola,

depen dels gustos! Jo per casa l'hem agafat de motlles amb aixo que diu la miriam de coco i per casa mons pares, per fer les migdiades o si s'ha de quedar un dia, d'escuma que és més economic.

Cada u té la seva opinió... Jo hem vaig deixar aconsellar per la dona de la botiga!
Imatge
19/04/11: TE+
12/05: 1ª visita, t'hem vist i escoltat!! medeixes 16mm
10/06: 2ª eco -- Tot perfecte!!
13/07: 3a eco -- Esperem un Enric
10/08: eco morfologica -- Tot normal
09/09: 4ª eco -- és un vergonyòs!
03/10: Visita 28 set. pesa 1,5kg!
04/11: Visita 32 set. pesa 2,2kg!
18/11: Visita 35 set. pesa 2,5kg!

lluna 21
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dl. feb. 01, 2010 8:45 pm

EntradaAutor: lluna 21 » dt. nov. 15, 2011 7:43 pm

jo pel bressol és d'espuma més aviat tirant cap a dur, com que tenia clar que el canviaria de llit als tres
mesos doncs no ens hi vam gastar massa. En canvi pel llit de baranes en té un de latex i perfecte !
JUDIT V
Entrades: 674
Membre des de: dj. feb. 11, 2010 10:54 pm
Ubicació: Vic

EntradaAutor: JUDIT V » dt. nov. 15, 2011 8:52 pm

Hola!

Jo el tinc d'escuma també no massa tova. El de la botiga de mobles ens va aconsellar aquest perquè a més de ser més econòmic i que s'ha de canviar al cap de no massa, el pes del nen no és problema perquè dormi malament ni res i a més, si mai es mulla, s'asseca fàcilment. A més, si l'has de treure a l'exterior per assecar-lo, no pesa.
El matalàs bò de làtex o el que sigui és recomanable quan el nen ja dorm al llit gran que ja comença a pesar i a més ja té una durada diferent i es triga més a canviar-lo.

Adéu!
azalais
:: pantera
:: pantera
Entrades: 856
Membre des de: dl. jul. 18, 2011 4:45 pm

EntradaAutor: azalais » dc. nov. 16, 2011 4:15 pm

Jo l'he comprat de motlles amb fibra de coco antial·lèrgic, és el que m'han recomenat a totes les botigues que vaig preguntar (i van ser unes cuantes...) Diuen que els de làtex no respiren bé i no son del tots recomenables per nens tant petits, encara que siguin els millor per adults.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatge
Pekenyita
Entrades: 420
Membre des de: dg. set. 25, 2011 10:13 am

EntradaAutor: Pekenyita » dc. nov. 16, 2011 4:24 pm

Nosaltres tenim un d'espuma dura folrat amb plàstic impermeable de coloraines. La nostra intenció és passar a la peke ben aviat a la cuna així que ens gastarem els diners en el matalàs gran. A més, a mi em sembla que pel poc pes que tindran, amb l'espuma ja n'hi ha prou. Però vaja, para gustos, colores jejejeje
Imatge
jujolina
Entrades: 294
Membre des de: dc. juny 01, 2011 9:04 am

EntradaAutor: jujolina » dc. nov. 16, 2011 7:06 pm

Carai guapes, quina eficiència!!! moltes gràcies!!! :-()-)
Si, quan dic bressol vull dir la cuna vaja hehe...no el moises...i per això com dura força temps, ben bé poden estar fins els 2 anys oi? doncs pensava en comprar algun que estigués bé.
M'apunto els vostres consells i recomanacions tot i que veig que hi ha força varietat hehe
....mmm...això ho heu mirat a botigues de matalassos o a botigues de nens?

Miriam&sergio si, ja queda poc!!! i com veus finalment després de la darrera eco ja m'he deixat anar..i sort perquè sinó arriba i no tenim res hehe...
Repeteixo, moltes gràcies!!!
Yaiza202
:: lleona
:: lleona
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

EntradaAutor: Yaiza202 » dc. nov. 16, 2011 7:45 pm

jo vaig anar a una botiga de puericultura era de motlles, per un canto era d'estiu i per l'altre d'hivern em va costar casi 100€ i va sortir molt be. Aixo si ara amb el tercer anirem a un hipemercat perque surt mes economic i de totes maneres com sempre faig Lactancia Materna acaben dormint casi cada dia al llit dels papis
xinxineta
Entrades: 255
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 5:20 pm

EntradaAutor: xinxineta » dt. març 06, 2012 10:24 am

hola noies, jo us puc ajudar en aquest tema, ja que es el meu mon professional. Jo us recomano quan son matalasos per cuna, matalasos de molles, ja que son rigids. Tambe hi poden anar els d'escuma, pero el problema que tenen aquests es que fan mes calor que no pas els de molles. Jo els que no aconsello gaire son els de latex i visco, mes que res, perque son adaptables al cos, i en els bebes, com que estan creixent, han de durmir en matalassos durs. A part els matalasos de visco i latex, el que proporcionen es que tot el cos decansi per igual al cim del matalas, que no quedi cap part "volant" sense tocar el matalas,i per la qual cosa no es carregui l'esquena, cervicals... i en el cas dels bebes, com no pesen es una mica tonterai, ja que el matalas no fa la funcio. A part, els matalasos de latex necesiten motla ventilacio, i sobretot si es posa funda impermeable al cim que sigui transpirable, ja que si no podria ocasionar fongs al matalas, ja que es tracta de materia viva..., en canvi si es visco, no hi ha problema amb la funda que es posi. MEs que res perque sapiguessiu una mica la funcio de cada matalas, aixo si, si els venen es perque estan homologats i no hi ha cap problema amb cap tipus de matalas, pero si que n'hi ha de mes aconsellables que altres.
Imatge

Imatge
pituka25
:: cèrvol
Entrades: 531
Membre des de: dc. ago. 03, 2011 11:25 am

EntradaAutor: pituka25 » dt. març 06, 2012 11:38 am

Bon dia,

Jo hem vaig estar informant, i com a moltes de vosaltres al final ens vam decidir pel de motlles amb fibra de coco, com molt be heu descrit. El que he comprat te cantó d'estiu i d'hivern, i hem va costar 60€.
Imatge
Imatge
xikaaa
Entrades: 501
Membre des de: ds. abr. 03, 2010 3:44 pm

EntradaAutor: xikaaa » dc. març 14, 2012 1:52 pm

nosaltres tb hem agafat motlles amb fibra de coco, i crec que està molt bé...
Imatge
Imatge
India
Entrades: 541
Membre des de: dc. gen. 18, 2012 4:55 pm
Contacta:

EntradaAutor: India » dc. març 14, 2012 2:58 pm

Ei! Què bé que he trobat aquest post!
Just ahir ho vaig preguntar a les meves companyes de juny perquè no sabia quin matalàs comprar. Però pel que heu posat aquí veig que millor de molles.
He flipat amb que cada venedor de cada botiga m'hagi dit una cosa diferent: uns et recomanen espuma, altres làtex o visco (inclús una em va dir que és el matalàs que ella posaria als seus fills i, per tant, no em podia recomanar una altra cosa) i altres molles. Amb la qual cosa tenia una cacau tremendo!! :D
Però llegint això crec que ja tinc clar que compraré molles.
Merci!!
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

EntradaAutor: Mara17 » dc. nov. 14, 2012 8:50 pm

Nosaltres hem entrat avui en una botiga a prop de casa que en venen i ens han dit que el làtex d'ara transpira i no sé què més, i que no fa al·lèrgies i tal. Però ja quan ens vam haver de comprar el nostre vam triar les molles, perquè al meu home és com li agraden més. Aquests de molles i fibra de coco es troben a tot arreu? Són per a bressols de 60x120?
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Bichoide
Entrades: 141
Membre des de: dl. maig 14, 2012 7:27 pm

EntradaAutor: Bichoide » dv. nov. 16, 2012 7:33 pm

Ostres, m'ha anat perfecte trobar aquest post, justament nosaltres estem mirant matalassos.

Xinxineta sempre va perfecte tenir una opinió professional!!!
euterpe
:: granota
Entrades: 242
Membre des de: dv. ago. 10, 2012 3:02 pm

EntradaAutor: euterpe » dv. maig 08, 2015 12:10 pm

Tinc un problema amb el matalàs del bressol!

Vull aprofitar el bressol de quan jo era petita (amb unes mans de vernís ha quedat perfecte!), el que passa és que la mida del matalàs que hi va ja no correspon amb la dels matalassos que hi ha ara.

Així que hauria de fer-me fer un matalàs a mida. Ma mare em diu que en compri un d'escuma, i que ella em farà la funda. He entrat en un parell o tres de webs de matalassos a mida i els de gomaescuma surten molt econòmics (menys de 15€). El que no sé és si serà prou bo per a la nena.

Alguna de vosaltres ha tingut matalàs de gomaescuma? Us ha anat bé?
Jo me'l quedaria de 20 kg/m3 i d'uns 10 cm d'alt. Què us sembla?

Gràcies per endavant!
Imatge

Imatge
Wala
Entrades: 111
Membre des de: dt. set. 16, 2014 9:47 am

EntradaAutor: Wala » dt. maig 12, 2015 12:58 pm

Hola!
Euterpe quinws mides busques? Has cercat a Amazon i tal?

Jo estic indecisa...per al moises (mida 80x50, no és massa gran?) Com que me l deixen vull canviar el matalàs. Ara porta una de latex que diu q es la repera però veient el forum potser millor molles i fibra de coco ... pero...fibra de coco no es amb el que fan les alfombres dels peus per entrar a casa? Allò deixa anar molta pelussilla no?? :-9
si estiguessim als 80 seria més facil!
05/2013 TE Positiu
06/2013 Tot va bé
07/2013 Avort i legrat.
-
05/2014 Comencem de nou!
08/2014 TE positiu. Microabort natural
11/2014 TE Positiu. Creuem dits!
01/2015 1rT Superat!
02/2015 AMNIO OK
euterpe
Entrades: 242
Membre des de: dv. ago. 10, 2012 3:02 pm

EntradaAutor: euterpe » dc. maig 13, 2015 8:43 am

Wala ha escrit:Hola!
Euterpe quinws mides busques? Has cercat a Amazon i tal?

Jo estic indecisa...per al moises (mida 80x50, no és massa gran?) Com que me l deixen vull canviar el matalàs. Ara porta una de latex que diu q es la repera però veient el forum potser millor molles i fibra de coco ... pero...fibra de coco no es amb el que fan les alfombres dels peus per entrar a casa? Allò deixa anar molta pelussilla no?? :-9
si estiguessim als 80 seria més facil!

Hola, Wala! Tot just ahir vaig solucionar el tema "matalassos". Ens n'hem quedat dos: un per al bressol de casa i un altre per al bressol de casa mons pares, on només hi anirem puntualment.

El bressol que tindrem a casa és un "Play" de la marca Jané. El vaig fer servir jo quan era petita, així que té més de 30 anys, però, vernissat de nou, ha quedat perfecte! Vam decidir aprofitar-lo perquè té rodes i perquè una de les baranes es pot abaixar i llavors tens accés a la petita més fàcilment. També és més petit que no pas els que hi ha ara. La mida del somier és 154 x 114 cm.

Vam anar a la fira Bebés & Mamás i ens van informar del matalàs "Optimus" de Babykeeper. És aquest:

http://bebitus.com/es/110891-colchon-op ... 00369.html

Ens va interessar i, com que feien preu de fira, vam donar una paga i senyal. Finalment, ens l'hem quedat perquè el fan a mida i només ens cobraran 3 ó 4 euros més.

Pel bressol de casa mons pares, que és el Hensvik de l'Ikea, ahir ens vam quedar un matalàs de l'Ikea de gamma mitjana, podríem dir (ni dels més barats ni dels més cars). És un que es diu Vinka.

http://ca.ikea.com/es/ca/catalog/products/10150292/

Està fet d'escuma, però entre escuma i escuma també hi ha molles. No sé què tal serà, però a nosaltres ens va agradar.

Sobre el matalàs del "moisès", jo et diria que no us en preocupeu gaire. Si no m'equivoco, com a molt s'hi estarà 5 ó 6 mesos perquè després ja el passes al bressol. Potser no fa falta que el compreu de fibra de coco. No ho sé... És la meva opinió!
Imatge

Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::