DECEPCIO!!

Tria el pit o el biberó.

ELIYALBA
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. gen. 10, 2008 2:13 pm

DECEPCIO!!

EntradaAutor: ELIYALBA » dj. gen. 10, 2008 3:12 pm

:cnena: VOLIA COMPARTIR AMB TOTES LA MEVA EXPERIENCIA Y A MES PODER PARLAR AMB ALGU DE LO MALAMENT QUE HEM VAIG SENTIR, NO SE SI A ALGUNA LI VA PASAR ALGUNA COSA SEMBLANT:
LA MEVA PRINCESA VA NEIXER A LOCTUBRE PASAT Y VAIG TENIR UNA PUJADA BESTIAL DE LLET, HO VAIG PASAR MOLT MALAMENT, PLORANT TOT EL DIA DE MAL QUE FEIAN, Y VAIG PASAR MOLTS NERVIS PQ LAS VISITES NO PARABAN, FINS Y TOT A CASA, Y LE NENA MAMABA Y ES DORMIA, Y AL CAP DUNA ESTONA PLORABA DE GANA, Y COM VA PERDRE MLT PES LI VAM DONAR SUPLEMET...AL FINAL AL MES VAIG DEIXAR DE TENIR LLET, O AIXO EM SEMBLABA, Y ES VA ACOSTUMAR AL BIBE PQ A LA TETA PLORABA, COM SI NO TINGUES LLET...
ARA SE QUE VAN SER ELS NERVIS I LA MANCA DE AJUDA EL QUE VAN FER QUE DEIXES EL PIT AMB LA ILU QUE EM FEIA...A MES EM VAN FER UNA CESAREA INNECESAREA, CREC, Y HO VAIG PASAR MOLT MALAMENT
ALBA ES EL MEJOR REGALO QUE ME HA DADO LA VIDA
Cabirola
:: tigre
:: tigre
Entrades: 790
Membre des de: dl. ago. 20, 2007 6:36 pm

EntradaAutor: Cabirola » dj. gen. 10, 2008 3:17 pm

No hi donis voltes!!!!! I mira endavant.

Tot això et servirà d'experiència pel segon, això es lo positiu!!!

I segur que la teva nena està igual de preciosa!!!
Monfran
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2427
Membre des de: dv. gen. 05, 2007 2:29 pm

EntradaAutor: Monfran » dj. gen. 10, 2008 3:59 pm

Eli no et sentis així. Jo la veritat és que si no hagués sigut pel suport de la meva germana (aprenent de llevadora) en el tema de la làctancia tampoc crec que li hagués donat pit a la meva filla. Vaig tenir una pujada de la llet horrorosa (vaig estar tot el dia de la tornada a casa plorant del mal que em feien els pits). I és ben veritat, els primers dies que estas aprenen a donar el pit no ajuda gens que hi hagin visites per allí mirant...
Al principi també es dormia molt al pit i quan es despertava me la tornava a enxufar... ara a vegades encara em passa i ho faig...
Ara també m'ho passo malament pero per una altre motiu (pero en aquest cas la meva germana no sap com ajudar-me...)

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::