kegel durant embaràs
kegel durant embaràs
Hola mamis...les embarassades esteu fent exercicid kegel?O recomana la gine?És x enfortir la zona pelvica
Re: kegel durant embaràs
llumat ha escrit:Hola mamis...les embarassades esteu fent exercicid kegel?O recomana la gine?És x enfortir la zona pelvica
A mi no me n'ha parlat ningú.
L'altre dia vaig estar-me mirant la "Guia per a embarassades" de la Generalitat i allà parla del massatge perineal (no sé ben bé si és el mateix). Explica molt bé com s'ha de fer.
Pàgina 11:
http://canalsalut.gencat.cat/web/.conte ... ssades.pdf
A veure si alguna ha provat el Kegel o el massatge perineal, i ens pot explicar què tal!
- princesa_ballarina
- :: pantera

- Entrades: 858
- Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm
Re: kegel durant embaràs
KEGEL: a nosaltres la comadrona ens ho ha recomanat, un cop al dia (bé, ens "obliga"). Diu que és perquè el periné aguanta el pes de la panxa i l'hem d'enfortir
I bé, en cas d'embarassos multiples encara ho recomana més.
MASSATGE: m'afegueixo al que ha dit la Naethda i afegeixo que hi ha diferents potingues (uns més naturals que altres) per fer el massatge. Per YouTube hi ha algún video explicatiu.
I bé, en cas d'embarassos multiples encara ho recomana més.
MASSATGE: m'afegueixo al que ha dit la Naethda i afegeixo que hi ha diferents potingues (uns més naturals que altres) per fer el massatge. Per YouTube hi ha algún video explicatiu.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |