comprar banyadors embarassada
comprar banyadors embarassada
Bon dia!
Vull apuntar-me a aguagym per embarassades i necessitaré un banyador, però no sé on comprar-lo... He entrat a la web de decathlon i no en surt cap, he entrat a la web de prenatal i els que surten a mi no m'agraden... N'he vist algun que m'agrada a webs com Asos, verdbaudet, miropapremama.es, etc però la veritat és que m'agradaria comprar-lo a una botiga física per emprovar-me'l, ja que el voldria per la setmana que ve i no tinc temps d'arriscar-me a comprar-lo online i que no em vagi bé...
Sabeu d'algun lloc on en tinguin? Calzedonia en té, per exemple? Si fos per Sabadell/Barberà/Cerdanyola millor, sino ja em desplaçaria a Barcelona aquest dissabte!
Moltes gràcies!!!
Vull apuntar-me a aguagym per embarassades i necessitaré un banyador, però no sé on comprar-lo... He entrat a la web de decathlon i no en surt cap, he entrat a la web de prenatal i els que surten a mi no m'agraden... N'he vist algun que m'agrada a webs com Asos, verdbaudet, miropapremama.es, etc però la veritat és que m'agradaria comprar-lo a una botiga física per emprovar-me'l, ja que el voldria per la setmana que ve i no tinc temps d'arriscar-me a comprar-lo online i que no em vagi bé...
Sabeu d'algun lloc on en tinguin? Calzedonia en té, per exemple? Si fos per Sabadell/Barberà/Cerdanyola millor, sino ja em desplaçaria a Barcelona aquest dissabte!
Moltes gràcies!!!
- Nime
- :: zebra

- Entrades: 1507
- Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Re: comprar banyadors embarassada
Has mkirat al C&A del Baricentro? Al web surten tres models, però són "tankini" http://www.c-and-a.com/es/es/shop/mujer ... emama/bano
Nime ha escrit:Has mkirat al C&A del Baricentro? Al web surten tres models, però són "tankini" http://www.c-and-a.com/es/es/shop/mujer ... emama/bano
Hola Nime! Moltes gràcies per el suggeriment! Hi vaig anar la setmana passada per mirar roba i no tenien quasi res de roba i cap banyador... molt pobre, la secció premama! Em pensava que trobaria més coses per tot el que vaig veure a la web i res de res...no tenen ni un terç del que surt online. :(
Al kiabi també hi vaig anar, al baricentro, i allà de roba en tenen més però només tenien un model de banyador i era una talla molt gran, no tenien la meva.
Seguiré buscant!!! ;)
- carlotayeric
- :: pantera

- Entrades: 893
- Membre des de: dc. març 13, 2013 12:53 pm
En decathlon tienen uno,negro
Al Decathlon en tenen varis models, de diferents preus, jo el vaig comprar alli fa uns 3 mesos, es gris i rosa i està prou be...
Jo al Decathlon també n'he vist un de negre.Senzilletperò que està prou bé.Espero haber-te ajudat!!
Genial!!! Moltissimes gràcies a totes!!! M'acostaré dissabte al Decathlon a veure què trobo! és que al no veure'n cap a la web pensava que no en tenien...! Ja m'estranyava a mi! 

- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
Jo em vaig comprar un banyador normal al decathlon. No vaig buscar la secció de premama!
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Jo en vaig veure un al Kiabi de Badalona. Si no recordo malament, estava sobre els 15€ i estava força bé.
Pots aprofitar el viatge per a comprar altres peces de roba per a tu o per al bebè; estan bé i molt bé de preu!
Si tens la targeta Kiabi, et pots fer el compte bebè, que és gratuït. Des de llavors i fins que el teu fill faci un any, acumules totes les compres efectuades a la tenda o per Internet en les seccions premamà i bebè 0-18 mesos. Aleshores hauràs d'anar a la botiga abans que el nen/a faci 13 mesos i rebràs un val de compra equivalent al 10% de l'import total de les compres acumulades en el teu compte bebè.
Pots aprofitar el viatge per a comprar altres peces de roba per a tu o per al bebè; estan bé i molt bé de preu!
Si tens la targeta Kiabi, et pots fer el compte bebè, que és gratuït. Des de llavors i fins que el teu fill faci un any, acumules totes les compres efectuades a la tenda o per Internet en les seccions premamà i bebè 0-18 mesos. Aleshores hauràs d'anar a la botiga abans que el nen/a faci 13 mesos i rebràs un val de compra equivalent al 10% de l'import total de les compres acumulades en el teu compte bebè.
euterpe l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 21, 2015 6:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Jo l'estiu passat en vaig veure al Primark!
Fa 2 mesos q faig natació per embarassades i em vaig comprar un banyador al decathlon de color lila. N'hi havia dos mes un gris i l'altre negre tots tipus sport.
Jo vaig anar el q esta al centre de barcelona,al carrer canuda.
Aviam si trobes el q busques!
Jo vaig anar el q esta al centre de barcelona,al carrer canuda.
Aviam si trobes el q busques!
I amb un bikini esportiu? Jo vaig comprar-me biquinis però més grans (els pits m'augmentaren dues talles)
Jo també el vaig trobar al decathlon, concretament al de Terrassa. A veure si tens sort i el trobes!
Quantes idees!!! Moltes gràcies a totes i aprofito per desitjar-vos un feliç Sant Jordi!
Jo també me'l vaig comprar al decathlon, estava bé de preu era super discret i pels mesos que l'has de fer servir va de conya. Potser no el tenen a la web però en tenen tres o quatre. Val la pena.
- PITIUSA132
- :: conillet

- Entrades: 369
- Membre des de: dc. set. 08, 2010 11:48 am
Jo no havia pensat en banyador d'embarassada... Em posare els biquinis de sempre.
Si es per anar a piscina interior, vaig comprar un al decatlhon.
Si es per anar a piscina interior, vaig comprar un al decatlhon.
Bon dia!
Dissabte ja vaig anar al decathlon i vaig comprar-me el banyador per l'aquagym. Tenieu raó, no surten a la web però tenen 4 models molt bé de preu (el meu va costar-me 16 euros).
Moltes gràcies!!!
Dissabte ja vaig anar al decathlon i vaig comprar-me el banyador per l'aquagym. Tenieu raó, no surten a la web però tenen 4 models molt bé de preu (el meu va costar-me 16 euros).
Moltes gràcies!!!
Hola, noies! Acabo de veure a l'Instagram un anunci de Vertbaudet, que venen banyadors per a embarassades.
Ara em passaré pel web a veure què tal!
Ara em passaré pel web a veure què tal!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

,mimi , isa31**