escoles bressol a Granollers
escoles bressol a Granollers
Volem portar el curs vinent a la nena a l'escola bressol. Aquesta setmana han començat les jornades de portes obertes a les del poble, que són públiques, i entre les dues escoles només oferten 30 places de P2. Demanarem plaça en elles i si després del sorteig tenim la sort que ens toca una doncs cap allà que hi anem. Si no ens toca cap plaça i quedem fora, volem mirar alguna a Granollers que és el que ens queda més a prop.
El problema es que no tenim referències de cap d'elles. Algú en té? I sobre els preus, la gent amb la que hem parlat ens diu que no hi ha gaire diferència amb la pública. És cert?
El problema es que no tenim referències de cap d'elles. Algú en té? I sobre els preus, la gent amb la que hem parlat ens diu que no hi ha gaire diferència amb la pública. És cert?
Re: escoles bressol a Granollers
Bones,
La meva va a unes de les públiques de Les franqueses del vallès, n'estic molt contenta.
De Granollers m'han parlat molt bé de la Pública "La Tortuga" i la privada "Els barrufets". De les altres no en se gaire cosa...
De preus doncs depen de si es queda a dinar o no, però crec que els preus no són gaire diferents, potser lleugerament superior la privada però per fer de 9 a 17h has de contar uns 350€...
Si et puc ajudar en quelcom més...
Arual
La meva va a unes de les públiques de Les franqueses del vallès, n'estic molt contenta.
De Granollers m'han parlat molt bé de la Pública "La Tortuga" i la privada "Els barrufets". De les altres no en se gaire cosa...
De preus doncs depen de si es queda a dinar o no, però crec que els preus no són gaire diferents, potser lleugerament superior la privada però per fer de 9 a 17h has de contar uns 350€...
Si et puc ajudar en quelcom més...
Arual
Jo porto al meu fill a la privada de Les Franqueses i del Vallès i estic encantada! Pel tem preus no se... A la meva pago uns 350 i l'horari és de 7:45 a 19:00. El dinar es paga a part
Moltes gràcies per les respostes.
No hi havia pensat en Les Franqueses com a lloc on anar, i potser és més comode anar-hi que a Granollers.
No hi havia pensat en Les Franqueses com a lloc on anar, i potser és més comode anar-hi que a Granollers.
Doncs si mires Les Franqueses, mira't La Mainada. Es privada, però és la del poble de tota la vida. Hi he dut els meus dos fills, de fet el petit acaba aquest any, i la veritat és que només en puc dir meravelles. En total són uns 50 nens a tota la llar, el tracte és súper familiar, t'ofereixen totes les comoditats i sempre miren d'adaptar-se al que el nen i la familia necessita. Mai tenen pressa en informarte de tot, l'adaptació la fan bastant respectant als nens (els meus es van passar les primeres setmanes sempre en braços de les senyoretes). No se, la veritat és que la recomano molt.
Fuzztoon ha escrit:Doncs si mires Les Franqueses, mira't La Mainada. Es privada, però és la del poble de tota la vida. Hi he dut els meus dos fills, de fet el petit acaba aquest any, i la veritat és que només en puc dir meravelles. En total són uns 50 nens a tota la llar, el tracte és súper familiar, t'ofereixen totes les comoditats i sempre miren d'adaptar-se al que el nen i la familia necessita. Mai tenen pressa en informarte de tot, l'adaptació la fan bastant respectant als nens (els meus es van passar les primeres setmanes sempre en braços de les senyoretes). No se, la veritat és que la recomano molt.
Doncs la tindre molt en compte com a pla B. Moltes gracies
Nosaltres hem dut al petit a La tortuga de Granollers i n'estem ben contents, te uns espais molt macos i un pati per disfrutar molt, el tracte és molt proper, accedeixes a les aules per lliurar i recollir als nens la qual cosa et permet el tracte directe amb la mestre, l'ambient és molt tranquil i els nens tenen molta llibertat.
De privada a Granollers m'han parlat molt bé del Petit Príncep.
De privada a Granollers m'han parlat molt bé del Petit Príncep.
janota l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 24, 2015 12:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Hola, jo nomes et puc donar referencies de la escola Anna Mogas i la veritat es que no son molt bones. Les instalaciones son molt dolentes, classes petites i massificades. Nanos amb transtorns barrejats amb nanos normals, alguns d'ells haurien d'estar en centres especials.
I per últim si aixó fos poc: mira el següents enllaç
http://www.ccma.cat/324/Educacio-obre-u ... ia/146920/
L'escola Anna Mogas va ser expedientada pel cobrament ilegal de quotes.
I per últim si aixó fos poc: mira el següents enllaç
http://www.ccma.cat/324/Educacio-obre-u ... ia/146920/
L'escola Anna Mogas va ser expedientada pel cobrament ilegal de quotes.
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |