Marihuana i embaràs
Marihuana i embaràs
Bon dia a totes,
No sé encara si estic embarassada. Tinc un retard de dos dies i encara no m'he fet la prova. Us escric perquè estic preocupada. Feia 4 anys que no fumava però aquests darrers mesos he fet algun cigarro i justament aquest mes he fumat dos porros i he begut en alguna ocasió.
Sé que he estat una incoscient i ara em sento fatal. A algú més li ha passat això. Gràcies.
No sé encara si estic embarassada. Tinc un retard de dos dies i encara no m'he fet la prova. Us escric perquè estic preocupada. Feia 4 anys que no fumava però aquests darrers mesos he fet algun cigarro i justament aquest mes he fumat dos porros i he begut en alguna ocasió.
Sé que he estat una incoscient i ara em sento fatal. A algú més li ha passat això. Gràcies.
Re: Marihuana i embaràs
Ilargia28. Fes-te la prova!! Primer ho has de saber si ho estàs o no. Potser no ho estàs. Molt sovint es retrassa la regla. I sabràs a què atenir-te.
Pensa que si fa dos dies de la falta la implantació es pot haver produït no fa ni 10 dies. Potser una setmana. No es bo ni beure alcohol ni fumar res quan estas embarassada, però si estás embarassada això acaba de començar i encara no hi pot haver influït prou.
Fes-te el test del clearblue que diu de quantes setmanes estàs (si sortís positiu...) i ho sabries exactament. I encara que et surti negatiu no fumis ni beguis fins que vingui la regla. Saps que si estàs de molt poc potser el test surt negatiu? Cal esperar dies pq pugi l'hormona de l'embaràs...
Ja diràs!! Ànims!!
Pensa que si fa dos dies de la falta la implantació es pot haver produït no fa ni 10 dies. Potser una setmana. No es bo ni beure alcohol ni fumar res quan estas embarassada, però si estás embarassada això acaba de començar i encara no hi pot haver influït prou.
Fes-te el test del clearblue que diu de quantes setmanes estàs (si sortís positiu...) i ho sabries exactament. I encara que et surti negatiu no fumis ni beguis fins que vingui la regla. Saps que si estàs de molt poc potser el test surt negatiu? Cal esperar dies pq pugi l'hormona de l'embaràs...
Ja diràs!! Ànims!!
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als
! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
2/16 m'opero Tot ok
1/18 frigo B-
! Jo, natural killers altes4/18 FIV 4 emb.
3/19 transfer 2 emb. B-
12/19 B+!!
- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
Nosaltres no buscàvem activament i jo fumava tabac i bevíem els caps de setmana (una copa o un parell de cerveses).
Quan em vaig quedar embarassada, que no ho sabia i tampoc tenia controlat quan m'havia de venir la regla, em vaig emborratxar dos cops (de vomitar i tot, tot i que no havia begut tant; una a cap d'any) i vaig seguir fumant el meu mig paquet diari.
Total que quan vam veure el positiu ja estava d'unes 6-7 setmanes, i vaig deixar de fumar i de beure, evidentment.
Al metge, lo primer que vaig dir-li va ser això, i em va dir que no patís, que no tenia per què afectar en res.
Quan em vaig quedar embarassada, que no ho sabia i tampoc tenia controlat quan m'havia de venir la regla, em vaig emborratxar dos cops (de vomitar i tot, tot i que no havia begut tant; una a cap d'any) i vaig seguir fumant el meu mig paquet diari.
Total que quan vam veure el positiu ja estava d'unes 6-7 setmanes, i vaig deixar de fumar i de beure, evidentment.
Al metge, lo primer que vaig dir-li va ser això, i em va dir que no patís, que no tenia per què afectar en res.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Ilargiaaaa... a mi tb em va passar. i no hi ha cap problema!! Fes-t'he el test surts de dubtes si es positiu a fer bondad si es negatiu t esperes a la regla i a fer vida normal.
Amb el nen vaig anar a la festa del poble amb la conceqüent "borratxera" i si tb vaig fumar. l endemà tenim una festa de trenta anys i es preveia q seria similar. no tenia cap retard encara pr vaig decidir fer-me el test per si de cas ( amb un festival ja ni havia prou) va donar positiu i tinc un nen sa!!!
Amb la nena vaig fer vida normal, vaig fumar, vaig beure... quan em venia de gust i fins q vaig veure el positiu i tb esta be!!! Tinc una amiga infermera q sempre m ha dit q s ha de fer vida normal i un cop veus el positiu a fer bondad!!
Amb el nen vaig anar a la festa del poble amb la conceqüent "borratxera" i si tb vaig fumar. l endemà tenim una festa de trenta anys i es preveia q seria similar. no tenia cap retard encara pr vaig decidir fer-me el test per si de cas ( amb un festival ja ni havia prou) va donar positiu i tinc un nen sa!!!
Amb la nena vaig fer vida normal, vaig fumar, vaig beure... quan em venia de gust i fins q vaig veure el positiu i tb esta be!!! Tinc una amiga infermera q sempre m ha dit q s ha de fer vida normal i un cop veus el positiu a fer bondad!!
Moltes gràcies a totes,
Vaig fer-me la prova! i si surt positiu a fer bondat.
Gràcies.
Vaig fer-me la prova! i si surt positiu a fer bondat.
Gràcies.
Felicitats!!! No saps quina sort que és quedar-te tan ràpid... Gaudeix molt d'aquesta nova vida!! Quina il·lusió!!

9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/18 frigo B-
! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
3/19 transfer 2 emb. B-
12/19 B+!!
2/16 m'opero Tot ok
1/18 frigo B-
! Jo, natural killers altes4/18 FIV 4 emb.
3/19 transfer 2 emb. B-
12/19 B+!!
que ha sortit la prova??? Positiu???
Encara no m'ho crec. Tinc dues ratlles, però una és molt fluixetaaaaa!
Encara q sigui fluixeta si hi ha ratlla hi ha panxona!!
MOLTES FELICITATS!!! Ara a disfrutar-ho!!!
MOLTES FELICITATS!!! Ara a disfrutar-ho!!!
Sí, clarament si surten 2 és que estàs embarassada. El predictor no falla
Ara demana hora pel ginecòleg per a que t'ho confirmi i res de fumar ni beure, clar!!
Ara demana hora pel ginecòleg per a que t'ho confirmi i res de fumar ni beure, clar!!
- Mandarina80
- :: puça

- Entrades: 13
- Membre des de: dj. maig 16, 2013 5:46 pm
Primer que res enhorabona per l'embaràs!! No pateixis pel que hagis fet abans de fer-te el test. A més fins la setmana nou o deu l'embrió es "nodreix" del sac vitel·lí i no de la placenta per tant no té perquè passar res. T'explico la meva experiència, per diversos motius que no venen al cas no vaig saber que estava embarassada fins la setmana 13 i mentretant vaig fer vida normal, que vol dir en general vida sana però els caps de setmana feia el meu vinet o cervesetes (i algun mojito havia caigut). FIns i tot i malgrat que feia mooolts anys que no ho feia un dia també vaig fumar uns porrets. En quan ho vaig saber vaig eliminar del tot qualsevol substància tòxica, i em vaig angoixar molt pel que havia fet i vaig patir molt. EL resultat va ser un nen que va fer 4 kg i supersanot!! Evidentment que lo ideal és no prendre gens alcohol ni altres substàncies tòxiques però no t'angoixis pel que havies fet, això sí a partir d'ara a cuidar-se a tu i el petit fent vida sana i menjant bé i sobretot gaudir del meravellós període que comences!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |