Escoles Poblenou i Diagonal Mar
Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar
Si jo he posat 1a el Brusi. És tradicional i infraestructures velles però conec força gent que hi va o hi ha anat i estan contents... i m'agrada que es potenciï la música. Jo volia una escola amb gent normal, propera...
Si Voramar m'han dit 53. Penseu que dp sempre hi ha moviments i alguna gent opta per privades i desapareix de la llista... d'altres es muden, suposo que pocs.
Gràcies x lq benvinguda!
Si Voramar m'han dit 53. Penseu que dp sempre hi ha moviments i alguna gent opta per privades i desapareix de la llista... d'altres es muden, suposo que pocs.
Gràcies x lq benvinguda!
El tema quedaría així si no m'equivoco:
St. Martí 55 (per 52 places) -3
Brusi 42 (52 places) +10
Acacies 40 (o 56?) (78 places) +38
Bogatell 44 (52 places) +8
Grevol 61 (52 places) -9
Voramar 53 (52 places) -1
Fluvia 118 (per 78 places) -40
Montseny 77 (per 52 places) -25
Llacuna 56 (per 52 places) -4
Pere IV 63 (per 52 places) - 11
Vila Oli. 62 (per 52 places) - 10
Mar Bella 20 (per 26 places) +6
Arenal 55 (per 52 places) - 3
Possiblement em deixi alguna escola:
Provençals, catalonia, poblenou, brasil …
I d’aquestes 52 places, a moltes escoles 4 places están reservades per nens amb necessitats especials, per tant en lloc de 52 s’oferten 48, i aixó no se quan es sabrá, algú ho sap?
Tampoc es sap si s'augmentaran ratios...
St. Martí 55 (per 52 places) -3
Brusi 42 (52 places) +10
Acacies 40 (o 56?) (78 places) +38
Bogatell 44 (52 places) +8
Grevol 61 (52 places) -9
Voramar 53 (52 places) -1
Fluvia 118 (per 78 places) -40
Montseny 77 (per 52 places) -25
Llacuna 56 (per 52 places) -4
Pere IV 63 (per 52 places) - 11
Vila Oli. 62 (per 52 places) - 10
Mar Bella 20 (per 26 places) +6
Arenal 55 (per 52 places) - 3
Possiblement em deixi alguna escola:
Provençals, catalonia, poblenou, brasil …
I d’aquestes 52 places, a moltes escoles 4 places están reservades per nens amb necessitats especials, per tant en lloc de 52 s’oferten 48, i aixó no se quan es sabrá, algú ho sap?
Tampoc es sap si s'augmentaran ratios...
Octavia21 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 18, 2015 2:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Ostres Octavia... quina currada
Si, potser falta alguna escola (les que has dit i les monjes de la Rambla...) però bàsicament son les que crec que ningú vol
Acacies a mi em van dir 40 ahir a a les 4 i una noia avui també m'ha dit que van tancar amb 40 (em quadra més que 56). I això de les NEE no sé com va; l'únic que se és que les tenen disponibles, però que si no s'omplen passen a disposició de les famílies "normals" per entendre'ns. No se si això ho determina el consorci ni quan.
Noies, quan passi tot això potser podríem fer un cafetó pel barri
Si, potser falta alguna escola (les que has dit i les monjes de la Rambla...) però bàsicament son les que crec que ningú vol
Acacies a mi em van dir 40 ahir a a les 4 i una noia avui també m'ha dit que van tancar amb 40 (em quadra més que 56). I això de les NEE no sé com va; l'únic que se és que les tenen disponibles, però que si no s'omplen passen a disposició de les famílies "normals" per entendre'ns. No se si això ho determina el consorci ni quan.
Noies, quan passi tot això potser podríem fer un cafetó pel barri

Bronte lo del cafetó està fet!
Després de tot aquest patiment!! inclús podem fer una cerveseta ;)
Després de tot aquest patiment!! inclús podem fer una cerveseta ;)
Hola a totes!
No havia vist les darreres entrades i he fet algunes trucades, si més no per tantejar les nostres primeres opcions...i ho tenim complicat. Això és el que m'acaben de dir les escoles:
Fluvià 119
Arenal 55
Llacuna 59
Acàcies 41
Nosaltres si no tenim la sort d'entrar a Fluvià només tenim l'opció d'Acàcies perquè les 7 restants s'han omplert en primera opció.
Quin patiment!!
Jo encantada de fer aquest cafè!!
No havia vist les darreres entrades i he fet algunes trucades, si més no per tantejar les nostres primeres opcions...i ho tenim complicat. Això és el que m'acaben de dir les escoles:
Fluvià 119
Arenal 55
Llacuna 59
Acàcies 41
Nosaltres si no tenim la sort d'entrar a Fluvià només tenim l'opció d'Acàcies perquè les 7 restants s'han omplert en primera opció.
Quin patiment!!
Jo encantada de fer aquest cafè!!
I tant! quedem x pendre el q sigui (jo si és cerveseta, sense alcohol hehe).
A mi m'han dit que Montseny 75 (una noia q es veu q ha trucat akest matí), però no ho entenc pq ahir al matí en portaven 77...potser algú va retirar, a saber.
Sí, falten Provençals, Poblenou, les monges...ara, q nos si no entrem a Pere IV ho tenim fotut. Hem posat de 2a Montseny, 3a Voramar, 4a Provençals, 5a Acàcies i 6a Sant Martí. En fi, està clar q en la majoria de peticions o entres a la 1a o a la 2a ja està xungo. Tot i q tinc unes amigues q han posat Acàcies a 2a i Fluvià de 1a. Si no entren a Fluvià a Acàcies jo crec q sí.
Això dels punts dels NEE no sé com va. Vull dir q no sé si el 27 ja sabrem si en les nostres escoles hi ha algún (o els 4) de NEE. Aixxxxx
A mi m'han dit que Montseny 75 (una noia q es veu q ha trucat akest matí), però no ho entenc pq ahir al matí en portaven 77...potser algú va retirar, a saber.
Sí, falten Provençals, Poblenou, les monges...ara, q nos si no entrem a Pere IV ho tenim fotut. Hem posat de 2a Montseny, 3a Voramar, 4a Provençals, 5a Acàcies i 6a Sant Martí. En fi, està clar q en la majoria de peticions o entres a la 1a o a la 2a ja està xungo. Tot i q tinc unes amigues q han posat Acàcies a 2a i Fluvià de 1a. Si no entren a Fluvià a Acàcies jo crec q sí.
Això dels punts dels NEE no sé com va. Vull dir q no sé si el 27 ja sabrem si en les nostres escoles hi ha algún (o els 4) de NEE. Aixxxxx

Per cert Octavia21 mooooltes gràcies per tota la info. Ja l'anirem actualitzant i compartint el nostre patiment 

Ostres Sandrix...espero que tinguis sort en el sorteig perquè realment les altres opcions estan difícils. Tinc una amiga que també ha demanat Montseny a 1a, però ella té Acàcies en 2on lloc... per tant si no li toca la 1a ho té bastant bé.
Com ho teniu dimarts vinent per quedar??? Cap a les 5:30... Podriem anar al Papas & mamas, suposo que totes el coneixeu, a la rambla nova! Va aneu dients... animeu-vos que ens farem costat!!!!
Com ho teniu dimarts vinent per quedar??? Cap a les 5:30... Podriem anar al Papas & mamas, suposo que totes el coneixeu, a la rambla nova! Va aneu dients... animeu-vos que ens farem costat!!!!
Estupendo el proper dimarts 24 al papas & mamas a les 5.30
Algunes segur ens coneixerem de vista de les portes obertes ;)
Algunes segur ens coneixerem de vista de les portes obertes ;)
Perfecte! Dimarts a les 17.30h! Ens veiem allà!
Ostres noies, em sap greu però dimarts tinc metge!!! A veure, la setmana que ve només puc dilluns. Si no, l'altre qualsevol dia de dilluns a dimecres (si no marxeu...
)
)Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar
Ohhh! ... jo dilluns també podria; com ho teniu la resta?
Si dilluns va be, pero jo arribare a partir de les 18h...
Ui, jo tb! És que el Gerard va a la llar a l'Eixample Dret. El recullo a les 17 h i entre una cosa i l'altra crec que sobre les 17.45 h puc ser-hi. Com ho veieu?? Per mi el Mammas & the Papas perfecte!
Ups... perdoneu, m'he fet un embolic de setmanes, dilluns no puc
. Ara se perquè vaig posar dimarts d'entrada jejeje. La setmana vinent la tinc moooolt liada, només puc dimarts o divendres. La Sandrix dimarts té metge, com ho teniu divendres??
Ohhh! Doncs divendres no puc. Tenim una festa d'aniversari d'una nena.
I dilluns 30? Si no, no patiu. Quedeu dimarts 24 i ja farem una altra trobada. És que em sap greu...
I dilluns 30? Si no, no patiu. Quedeu dimarts 24 i ja farem una altra trobada. És que em sap greu...
Pq dimarts el metge a quina hora el tens? i no?... pq potser et pots acoplar mes tard?
És que tinc hora a les 18 h. Entre q em visiten i arribo...és al Centre (parada metro Verdaguer). Arribaria a quarts de 8...
Per cert, mira q conec gent i ara a vosaltres...i ningú ha posat Pere IV de 1a!! Jo q volia coincidir amb algú!!!!!
Per cert, mira q conec gent i ara a vosaltres...i ningú ha posat Pere IV de 1a!! Jo q volia coincidir amb algú!!!!!
Ei, perdoneu però he anat una mica de bòlit...al final hem quedat per la setmana vinent??
Uola!! Doncs no hem trobat data. Jo akesta setmana només puc demà. L'altra dilluns, dimarts i dix. A veure si ens posem d'acord 

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |