Sessions de ioga per a embarassades a internet (vídeos)
Sessions de ioga per a embarassades a internet (vídeos)
Hola,
M'agradaria fer ioga i tenint en compte la meva situació actual la millor opció seria fer-ne a casa. Així doncs que m'aniria molt bé saber de vídeos que hi hagi a Internet (a YT n'hi ha mil, ho sé) de sessions de ioga per a embarassades, i concretament nivell principiant.
Si adquireixo l'hàbit més endavant ja buscaré sessions de ioga normal (no específic per a embarassades).
Algú té vídeos controlats que valguin la pena? Jo n'he trobat molts però m'agradaria que algú que controli una mica el tema em passi un filtre.
Gràcies!
M'agradaria fer ioga i tenint en compte la meva situació actual la millor opció seria fer-ne a casa. Així doncs que m'aniria molt bé saber de vídeos que hi hagi a Internet (a YT n'hi ha mil, ho sé) de sessions de ioga per a embarassades, i concretament nivell principiant.
Si adquireixo l'hàbit més endavant ja buscaré sessions de ioga normal (no específic per a embarassades).
Algú té vídeos controlats que valguin la pena? Jo n'he trobat molts però m'agradaria que algú que controli una mica el tema em passi un filtre.
Gràcies!
Re: Sessions de ioga per a embarassades a internet (vídeos)
Hola!jo no et puc ajudar però m'afegeixo a la petició..i sobretot m'agradaria trobar modalitat de Ioga que es pugui fer el primer trimestre...
Mara17 ha escrit:Hola,
Gràcies!
Hola Mara!!
Saps que jo vaig veure vídeos (DVD's) a la biblio? Podries mirar en allà... També hi ha pàgines que et diuen com fer Ioga sense vídeos però és molt fàcil!!! Si en trobo, penjo!

- miniatura15
- :: puça

- Entrades: 39
- Membre des de: ds. jul. 07, 2012 2:48 pm
- Ubicació: london
ostres a mi tambe m'interessa. jo uns que vaig trobar es diuen elembarazo.net estan molt bé també es poden veure al youtube.
Noies,
Vaig trobar aquest enllaç, que s'assembla moltíssim a les postures que fèiem a classe de Yoga nosaltres (i que a mi la profe em feia fer sabent que estava embarassada):
https://www.youtube.com/watch?v=AQgN4O_fvmM
Potser us interessa...
Vaig trobar aquest enllaç, que s'assembla moltíssim a les postures que fèiem a classe de Yoga nosaltres (i que a mi la profe em feia fer sabent que estava embarassada):
https://www.youtube.com/watch?v=AQgN4O_fvmM
Potser us interessa...

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |