matrícula sense preinscripció?

Canvia el seu entorn: professores i amics.

catalanna
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

matrícula sense preinscripció?

EntradaAutor: catalanna » dg. març 08, 2015 11:38 am

Noies, jo segueixo amb el meu tema..... :-o00m
imagineu que no entro a cap de les escoles que demano a la preinscripció: puc fer llavors la matrícula en una escola on quedin places però que jo no hagi posat a la preinscripció? això de triar plaça per p3 crec que acabarà amb la meva salut!! :-:)
Gràcies!
Alehop
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: matrícula sense preinscripció?

EntradaAutor: Alehop » dg. març 08, 2015 4:33 pm

Si no tens plaça a cap de les que has demanat, te n'assignaran una d'ofici. Si per algun motiu NO estas d'acord amb l'assignació, pots impugnar-la anant a Inspecció i exposar-hi els teus motius per refusar la plaça assignada d'ofici; a Inspecció pots "demanar" l'escola que voldries i estudien el cas i resolen. Han de ser motius solids i objectius, no crec que serveixi un "no m'agrada la línia que segueixen o m'agafa lluny de casa i em complica la logística".

A mi em va passar això: no vam entrar a cap opcio, ens van assignar una de monges i vam impugnar, perque totes les nostres opcions eren escoles laiques i haviem marcat la casella d'educacio no religiosa; vaig demanar l'admisio a una escola on sabia que quedaven places i vaig dir que si no me la donaven, NO l'escolaritzariem. Finalment ens la van assignar.

Ànims amb tot aquest procés, que és una angoixa!!!
catalanna
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: catalanna » dl. març 09, 2015 3:01 pm

Gràcies per la informació, alehop!! Tan estrés per triar, pensar i repensar per no equivocar-te i que al final et puguin assignar qualsevol cosa!!! Ja entenc que és difícil fer un sistema més just, però això de deixar l'educació dels meus fills en mans d'una loteria no em deixa dormir!!
flordeagua
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dt. maig 12, 2009 8:18 am

EntradaAutor: flordeagua » dl. març 09, 2015 3:12 pm

Penso el mateix que tu catalanna
Alehop
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

EntradaAutor: Alehop » dl. març 09, 2015 5:09 pm

catalanna ha escrit:Gràcies per la informació, alehop!! Tan estrés per triar, pensar i repensar per no equivocar-te i que al final et puguin assignar qualsevol cosa!!! Ja entenc que és difícil fer un sistema més just, però això de deixar l'educació dels meus fills en mans d'una loteria no em deixa dormir!!

Com t'entenc. Fa dos anys estava exactament igual...em sembla increïble que NO poguem triar l'educacació dels nostres fills amb les opcions que ens dona l'ensenyament public i/o concertat i que l'única manera de poder "comprar" tranquilitat sigui passant per la privada. És una vergonya.

Molts ànims, espero que tinguis molta sort.

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::