Eco 4d tarragona o barcelona

Salut, dubtes i preparatius.
Mum15
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

Eco 4d tarragona o barcelona

EntradaAutor: Mum15 » dg. març 08, 2015 8:40 am

Noies encara queda però és per anar-me informant ja que he vist que apartir de la setmana 26 ja va bé fer-la.

Alguna em pot dir algun lloc a la provincia de tgn o bcn on la fagin i bé de preu? Que donin video i fotos... per letsbonus he vist oferta de la clínica delfos i també de policlinica barcelona i consultorios misson... q tal?? I per tarragona en sabeu algun sobre aquests preus 50 60e??

Gràcies
Imatge
princesa_ballarina
:: pantera
Entrades: 858
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm

Re: Eco 4d tarragona o barcelona

EntradaAutor: princesa_ballarina » dg. març 08, 2015 9:02 am

Jo he agafat la de misson, tenim la eco un pelet abans de semana santa. JA t'explicaré! De moment, ens reserven 2 dates (suposo per si un dia no es veuen...). Amb el gran la vam fer a la Delfos i no ens va agradar el tracte. Anàven molt a saco....potser perquè erem els últims i fins i tot nosaltres ja estavem cansats d'esperar tant :ufs:
Crea'n, regals personalitzats. http://creanregals.blogspot.com.es/

Imatge
Imatge
Pantera
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: ds. gen. 24, 2015 7:51 pm

EntradaAutor: Pantera » dl. març 09, 2015 12:14 am

Doncs molta sort princesa ballarina perquè el Dr és de lo més sec que he vist i amb el mínim temps ja t'acomiada.
Mum, jo no puc ajudarte molt però busca opinions d'el Misson i ja veuràs com no estan gaire contentes...
princesa_ballarina

EntradaAutor: princesa_ballarina » dl. març 09, 2015 8:31 am

Què bé, Pantera... jajaja Així deu ser com el de la Delfos :-o00m
La veritat és que de Misson no vam trovar gaires critiques... per això l'haviem agafat. En fi! Ja us explicaré!

Imatge
Imatge
Mum15

EntradaAutor: Mum15 » dl. març 09, 2015 3:10 pm

Just de les dues q dieu he vist comentaris negatius... a veure si hi ha sort princesa_ballarina. El q passa q és com tot, d'on hi ha comentaris positius ja no val 50 60 jeje
Imatge
aidil_77
Entrades: 38
Membre des de: dv. maig 30, 2014 11:09 am

EntradaAutor: aidil_77 » dt. març 10, 2015 4:20 pm

Pantera ha escrit:Doncs molta sort princesa ballarina perquè el Dr és de lo més sec que he vist i amb el mínim temps ja t'acomiada.
Mum, jo no puc ajudarte molt però busca opinions d'el Misson i ja veuràs com no estan gaire contentes...

Pantera, que tal et va semblar la qualitat de la sessió? Us van oferir veure la opció 5D?
A mi es el que m'ha fet gracia del anunci, però es clar, una cosa es la publicitat i l'altre el que realment ofereixen.
"...y sin embargo no hay pérdida que no signifique una ganancia, un crecimiento personal."
esti1984
Entrades: 42
Membre des de: dg. gen. 04, 2015 6:54 pm

EntradaAutor: esti1984 » dg. març 15, 2015 4:27 pm

Hola noies!!

Jo he agafat l'oferta de letsbonus de Policlínica. Ja us explicaré! Jo al principi no ho volia fer però després de la morfològica la veritat és q ja tenim ganes de veure'l i per SS no sé quan torna a tocar la eco.
princesa_ballarina

EntradaAutor: princesa_ballarina » dt. abr. 14, 2015 8:22 am

Bon dia!!

Per setmana santa vam fer la eco 4D al misson (gemelar) crec que a través de let's bonus. L'experiència, millor que a la Delfos. Us explico:
- És una consulta privada (pis) i no hi ha massificació a la sala d'espera (també he de dir que ho vam fer un matí), per tant, vam esperar poc (a la Delfos hi havia mooolta gent i vam haver d'esperar molt).
- En concertar visita, ja reservaven 2 dies per si el primer no es veia bé (no va caldre). En canvi a la Delfos, per fer la segona prova, ens van deixar els últims...vam pasar la tarda allà tancats...
- Ecografista: En els dos llocs molt poc xerraires (estic acostumada a les ecografistes del HGC que són un encant i ens expliquen un munt de coses!).
- Resultat: la qualitat veig la mateixa, comparant les ecos dels 2 llocs.
- Què donen?: En la Delfos van donar fotos impreses + CD amb fotos i videos. A Misson només el CD, però tinc la sensació que hi havia més fotos i videos.

Si hagués de tornar a escollir, aniria a Misson, això si, haig de dir que a la Delfos vam anar fa gairebé 4 anys. Potser han canviat algunes coses.

Imatge
Imatge
Mum15

EntradaAutor: Mum15 » dt. abr. 14, 2015 8:52 am

Gràcies reina! Jo la tinc el dia de sant jordi al misson estaré de 28 stm ja us explicaré!
Imatge
esti1984
Entrades: 42
Membre des de: dg. gen. 04, 2015 6:54 pm

EntradaAutor: esti1984 » dt. abr. 14, 2015 11:23 am

Hola boniques!

Jo la tinc el divendres 24 a la policlínica ja us explicaré tb

Gràcies per compartir l'experiència ;)
euterpe
:: granota
:: granota
Entrades: 242
Membre des de: dv. ago. 10, 2012 3:02 pm

EntradaAutor: euterpe » dc. abr. 15, 2015 6:52 am

Hola, noies! Nosaltres hem agafat un pack de 3 ecografies 4D a Ecodadys, a Barcelona. Es diu "bono sexo" i val 190€.
Inclou força coses i, a més, et regalen dues capsetes amb mostres i detallets.
Nosaltres, de moment, només hem fet la primera i, molt bé! Ens van dir el sexe del bebè abans que al centre on ens fan el seguiment de l'embaràs i no es van equivocar! Encara no li veus la careta però sí que et fas una idea de com és el nadó. Comparat amb l'eco normal!!!

Aquí teniu la informació de l'abonament:

www.ecodadys4d.es/ecografias-4d/bono-sexo/
Imatge

Imatge
caloret
Entrades: 5
Membre des de: dj. maig 07, 2015 5:58 pm

EntradaAutor: caloret » dc. juny 03, 2015 8:16 pm

Veig que el Títol és Eco 4D a Tarragona o Barcelona i ningú ha donat opcions a Tarragona o voltants. Algú que se l' hagi fet a Tarragona?

Jo me la vull fer però no sé on ni he preguntat preus...
Mum15

EntradaAutor: Mum15 » dc. juny 03, 2015 9:35 pm

Uff a tarragona crec q vaig preguntar a biogest i embriogyn i 150 190e. Així que vaig optar per agafar l'oferta de letsbonus a consultorios misson de bcn. 49e i vaig anar dos cops pq el primer es va veure poc... pero el segon cop el nen tenia peus i mans a la cara jaja.
Imatge
kashna
Entrades: 14
Membre des de: dt. set. 08, 2015 2:58 pm

EntradaAutor: kashna » dt. set. 08, 2015 3:36 pm

Hola Bona tarda! Sóc nova al forum i estava buscant opinions sobre on fer-me la ecografia 4d a Barcelona, us he trobat... i ja m'hi quedo :)
doncs ara estic tot just de 25 setmanes (no sé si vaig una mica tard... ) i estic mirant ofertes de policlinica Barcelona, Consultorios Misson i la de la Clínica Delfos. De moment sembla que la que m'agrada més és la de la Policlínica.

Les noies que ja us l'heu fet que tal l'esperiència i el tracte?

Moltes gràcies!

Petons!
Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::