llar infants clot/camp de l'arpa

Canvia el seu entorn: professores i amics.

sarins
:: gosset
Entrades: 446
Membre des de: dc. gen. 25, 2012 3:33 pm

llar infants clot/camp de l'arpa

EntradaAutor: sarins » dt. nov. 25, 2014 4:15 pm

Hola. Necessito consell. El Guiu començara la llar al Gener amb 23 mesos. Fins ara havia estat amb els avis I el pare pero ara que el pare treballa ens veiem obligats a que comenci a mig curs.
La propera setmana tinc visita a El llimoner, Giravolt, Ter vint I Els Angels.
Som nous en aixo de les llars I no se ben be en que m'hi haig de fixar. Algun consell? Quina em recomaneu?
Estic molt amoinada perque crec que ho passare pitjor jo que el nen.. em fa por deixar-lo. Gracies pel bostre ajut.
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81-Sarins :-()) -Boop-CRIS86 :-())-Witchy :-()) -Judy* :-()) -Lexi-clarivcl :-())

grafi-sarins: http://www.fertilityfriend.com/home/3d29d2
Aquitania
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dc. gen. 18, 2012 11:12 am

Re: llar infants clot/camp de l'arpa

EntradaAutor: Aquitania » dt. nov. 25, 2014 7:25 pm

Les que comentes no les conec. Nomes El llimoner, ja que el meu fill hi va.
Esta content, feliç i s'ho passa pipa.
Ens agrada molt perque la comunicacio pares-escola es continua, i molt participativa. Les separacions son per franja de 6m, q aixo esta molt be, i la mestre la tenen durant els 2 anys (no es el teu cas pel q veig) pero aixo fa q coneguin al teu fill super be.
Imatge

Imatge
sarins

EntradaAutor: sarins » dt. nov. 25, 2014 7:37 pm

Gracies Aquitania. La veritat es que el llimoner te molta fama al barri. Conec gent que portaba als seus fills fa mes de 15 anys I parlen molt be. Diuen que es una mica cara pero jo el que vull es que el nen estigui content I s' ho passi be. Ja us dire el que decidim quan les visitem (el Guiu vindra a les visites) I em deixare portar per la intuicio I el feeling.... a veure que diu l'interessat jajajaja
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81-Sarins :-()) -Boop-CRIS86 :-())-Witchy :-()) -Judy* :-()) -Lexi-clarivcl :-())

Aquitania

EntradaAutor: Aquitania » dt. nov. 25, 2014 7:49 pm

Clar que si! Ja diras a veure q et sembla :)
Imatge

Imatge
sarins

EntradaAutor: sarins » dt. nov. 25, 2014 7:54 pm

La veritat es que estic nerviosa. Em fa por deixar-lo plorant I se m'encongeix el cor tot I que ja se que tots hi passen. Pobrisso...
Es ben curios que abans reia de les mares protectores I ara soc de les pitjors jajajaja

ClaraO.
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1873
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 7:06 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: ClaraO. » dt. nov. 25, 2014 9:20 pm

Hola!
El meu fill va anar a la Ter Vint i hem quedat molt satisfets a tots nivells, l'han fet créixer content i aprenent moltes coses. Aquest curs ha començat P3 i moltes coses ja les sabia jejeje.
Són molt maques les educadores i la directora i trobaràs segur molt de caliu.

Sautacions
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
El post d'en Quique viewtopic.php?f=91&t=25606
montsecm
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dj. jul. 29, 2010 11:17 am

EntradaAutor: montsecm » dc. nov. 26, 2014 7:00 am

Ja veuras que seran dos dies, i que ell n'estarà encantat!
Jo vaig visitar totes les que dius a excepció del llimoner que em cau una miqueta mes lluny. Si no hagues tingut plaça a l'escola bressol pública de camp de l'arpa m'hauria decantat pel giravolt. Em va donar molt molt bona impressió. De la Ter Vint les meves veïnes hi van anar (la segona va acabar l'any passat) i sé que n'estaven encantats.
Crec que això de decantar-te pel feeling que et dona fas bé, ja que la impressió que ens enduem sí que val.
sarins

EntradaAutor: sarins » dc. des. 03, 2014 11:11 am

Hola noies,

Ja tenim llar!!! Al final ens hem decidit per la GIRAVOLT.
Vam visitar la Ter-Vint i la dels Angels, totes dues molt correctes tant en instal.lacions com el tracte en general. Les dues directores encantadores.
A nosaltres el que ens ha fet decidir per la Giravolt ha estat la metodología. Ens ha enamorat. Es tot molt lliure, treballen per projectes, racons, experimenten, sensacions, emocions etc. Les altres dues treballen fitxes individuals, molt de material didàctic, Bits, anglès… trobo que massa cosa per a una llar que del que es tracta és que s’ho passin bé.
Al Giravolt, no porten uniforme, ni tenen agenda i el tracte amb les families es directe i proper. Podriem dir que és molt més hippie, pero ja ens agrada 
A banda de tot aixó també és la més barata.

A mi em diu molt la manera en que es relacionen amb els nens i a la Giravolt les mestres estan sentades al terra, els nens juguen al seu aire i mentre esperen als pares estan correns per la classe. En canvi les altres dues les mestres esperen sentades a la cadira i els nens al terra, en ordre amb la motxilla penjada, sentadets relaxats a que vinguin els pares… em sembla bé, pero crec que el meu “terratrèmol” gaudirá molt més del “caos controlat” del Giravolt.

Començarem al gener pero ja estem explincant-li al Guiu el que farà i on anirà… ja us explicaré que tal… Gracies per les vostres opinions.

Aquitania

EntradaAutor: Aquitania » dc. des. 03, 2014 11:57 am

Molt be!!! S'ho passara molt be!!!
Imatge

Imatge
montsecm
Entrades: 132
Membre des de: dj. jul. 29, 2010 11:17 am

EntradaAutor: montsecm » dc. des. 03, 2014 12:18 pm

Felicitats per la tria! Segur que li anirà molt i molt be!
sarins

EntradaAutor: sarins » dt. feb. 17, 2015 9:12 pm

Ja fa quasibe 2 mesos que va a la llar I encara no s' ha adaptat. Els primers dies ploraba molt al deixar-lo I recollir-lo. Ara no entra plorant pero si molt trist I la recollida sempreves un drama.
La mestra es encantadora I el tracta genial. Pero diu q no pot separar-se d'ell ni un milimetre. Se l'ha d'emportar fins I tot al wc amb ella pq es un drama. En quant sent la porta plora desconsoladament cridant la mama.
Ara sembla q es relaciona una mica amb els altres nens pero no massa.
Cada dia tenim la mateixa historia. Sigui dia de cafa dia o festiu. Es obrir els ulls I plora o sumiqueja a casa!!! Al cole no. Maria no!! Te una hran angoixa.
Crec q no esta preparat encara pet anar a la llar peto no hi puc fer res ja q treballem I elsvavis ja no poden cuidar d'ell....
Estic preocupada I trista de veure q malgrat es una llar q m'encanta I on s' ho pot passar be, ell no hi vol anar....
Q en penseu?

nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

EntradaAutor: nb_30 » dc. feb. 18, 2015 6:30 am

sarins ha escrit:Ja fa quasibe 2 mesos que va a la llar I encara no s' ha adaptat. Els primers dies ploraba molt al deixar-lo I recollir-lo. Ara no entra plorant pero si molt trist I la recollida sempreves un drama.
La mestra es encantadora I el tracta genial. Pero diu q no pot separar-se d'ell ni un milimetre. Se l'ha d'emportar fins I tot al wc amb ella pq es un drama. En quant sent la porta plora desconsoladament cridant la mama.
Ara sembla q es relaciona una mica amb els altres nens pero no massa.
Cada dia tenim la mateixa historia. Sigui dia de cafa dia o festiu. Es obrir els ulls I plora o sumiqueja a casa!!! Al cole no. Maria no!! Te una hran angoixa.
Crec q no esta preparat encara pet anar a la llar peto no hi puc fer res ja q treballem I elsvavis ja no poden cuidar d'ell....
Estic preocupada I trista de veure q malgrat es una llar q m'encanta I on s' ho pot passar be, ell no hi vol anar....
Q en penseu?

La meva filla tambe li ha costat molt adaptar-se a la llar, i mira q pobreta hi ha hagut d'anar des dels 9 mesos!! tambe l'havien de portar sempre coll i si la mestra marxava al canviador o el que fos, tambe era un drama.
Pero dona-li temps pq s'acabara adaptant.La meva filla s'ha adaptat! Pero tot i aixi, hi ha dies q diu q no vol anar i que la mama no vagi a treballar... ja estic patint per l'any que ve a l'escola, que patirem!!!
sarins

EntradaAutor: sarins » dc. feb. 18, 2015 7:59 am

Gracies nb... tinc ganes de veure'l feliç.
Pel carnestoltes veia els altres nens gaudint rient I cridant feliços I vaig sentir certa enveja...
Suposo q cal temps.... moltes gracies pels comentaris... sempre ajuden

Aquitania

EntradaAutor: Aquitania » dg. feb. 22, 2015 10:10 pm

Aix... Separar-se sempre costa ;) temps al temps... A mi em va anar molt be explicar-li que sempre sempre el vindria a buscar i que mentre estigui amb els amiguets ha de lassar-s'ho be per a que el dia passi rapid i poder estar junts. Sortir de casa i explicar-li que anavem a la llar a on tenia amiguets per a poder jugar i passar-ho be.
Total, que li parlava i li explicava molt, feia discursos a on el nen es sentir comode i transmetent-li seguretat i confiança. Es una idea (segur que ja ho fas) o pregunta si pots estar una estoneta i quedar-te a jugar (si la
Feina t'ho permet). No se m'acut res mes....
Imatge

Imatge

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::