❄*❅*☃*GRAFIQUERES FEBRER 2015*☃*❅*❄

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
tallarina
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dl. març 10, 2014 8:37 am

Re: ❄*❅*☃*GRAFIQUERES FEBRER 2015*☃*❅*❄

EntradaAutor: tallarina » dg. feb. 15, 2015 7:34 pm

Neska!! Me n'alegro molt de llegir aquesta ombreta!!!! >.-<: >.-<: >.-<: Ves repetint els TE si en tens més, o fes directament CB i així ja t'ho acabes de creure de cop!!
Ja veuràs com es va marcant més, espera 2-3 dies! Ara, perquè surti tan marcada com l'altre t'hauràs d'esperar una setmaneta o així (t'ho dic jo que la setmana després de DNW vaig anar fent els TE que m'havien sobrat!).

Gaudeix d'aquesta panxeta guapa!!! :-()) :-()) :-()) I et dic el mateix que l'Anegueta, quan t'ho acabis de creure ens veiem a l'octubre!!! :ok: :ok:

Qui serà la següent que ens ve a fer companyia? Yuyu, alis?? Queda algú més en desespero?? Mooolts :-o00m :-o00m :-o00m
@txell@
:: rateta
Entrades: 188
Membre des de: dj. maig 01, 2014 3:41 pm

EntradaAutor: @txell@ » dg. feb. 15, 2015 8:19 pm

Bona tarda boniques!! Com ha anat el carnaval, carnaval???

Faig repassillo:

Anegueta -> Gràcies per anar passant! Ets un sol! neukiss-)
Neska84 -> Molt bé aquesta ombretaaaaaaa!!!! Quan vulguis que t'apunti i canti el teu positiu ja diràs! Moltíssimes felicitats!! :-())
Yuyu -> Volem notícies!!!!!! Com estàs??? Hi ha panxu????
Aroswi -> Com estàs? Espero que hagis rebut molts mimitus de l'Aroswo. No et desanimis que ho aconseguirem!!
Alis -> Et dic el mateix que a la Yuyu... Volem notícies!!!!!! Com estàs??? Hi ha panxu????
Rubinat -> Neeeeeeeeennnnnnaaaaaaaa!!! He mirat el teu FF i he vist que ha tornat a aparèixer la línia!!! Sigui com sigui, l'augment de la tempe és bona notícia ja sigui perquè has ovulat i el cicle torna al seu lloc o perquè hi ha panxuuuuuu!! Ja ens aniràs dient!!
PETITPRINCEP79 -> Com vas?? Aquestes tempes teves són ben extranyes... 34 i algo és molt baix no???? que vius a Alaska?? jejeje neu:-D No tiris la tovallola abans d'hora! Molts PEPO's bonica! :ok:

Les que no he mencionat què tal??? Com aneu???

Moment ego:

Porto 2 dies una mica xoff. S'acosta la data en que vaig perdre el meu/va peke (bueno queda 1 mes) i estic pensant que fa 1 any tot era felicitat i que qui m'hagués dit a mi que ara mateix seria Jefa d'un grup d'un forum (jo en aquell moment no sabia ni de l'existència de l'SP) i estaria buscant desesperadament panxu. De tant en tant tinc baixons pel tema de l'avort (vaig tenir depre varis mesos, eren 19 setmanes ja...) i ara fa varis mesos que busquem i em fa por arribar al límit crític de l'any i entrar en el típic cercle viciós d'obsessió i que aquesta obsessió dificulti l'arribada de la panxu. No sé, soposo que també són les hormones que durant la regla es tornen una mica loquis :sogra: :sogra: :sogra:

Però bé, mirant la part positiva... M'acabo de comprar per internet Oli d'onagra que diuen que va molt bé i tornaré a prendre llet d'avena, a veure si aconseguim alguna cosa. També fa uns mesos que vaig a terapies naturals (no només per panxu sinó perquè no tenia el Dol ben fet) i la senyora fa pocs dies em va dir que ja estava preparada per rebre un nou inquilí al meu úter, així que creuarem els dits que tingui raó!!

El dijous que ve és el meu aniversari i m'he demanat festa a la feina dijous i divendres per marxar els 4 dies i sabeu quèèèèèè???????? Conicidirà amb la meva SW!!!!! A veure si podem anar mooolt descansats i pinxutejar molt i celebrar moooolt el meu cumple :sopant: :inthebed: :sex-|: :sopant: :inthebed: :sex-|:

Ahhhhhh per cert!!!! Hi havia alguna que avui era el seu cumple també, no???? Era l'Alis? Bueno, sigui la que sigui... FELICITATS!!!! neukiss-) >.-<:
Un estel més brilla a dalt el cel, sempre et recordarem!
Imatge

La nostra petita arc iris
Imatge

La nostra sorpreseta esta en camí!
Imatge
@txell@

EntradaAutor: @txell@ » dg. feb. 15, 2015 8:27 pm

Ahhhhhhhhh! per cert!!

He actualitzat l'entrada que s'explica lo de la claraweb i grafis... Ara que ja puc penjar imatges, l'he actualitzat amb les fotitos!
Imatge

Imatge

Imatge
@txell@

EntradaAutor: @txell@ » dl. feb. 16, 2015 8:57 am

Alis, es cert el que he vist a la teva grafica? Si es aixi, molts anims i petons reina neukiss-)
Imatge

Imatge

Imatge
tallarina

EntradaAutor: tallarina » dl. feb. 16, 2015 3:24 pm

Txell maca, moooolts ànims i una abraçada enorme, desfoga't tot el que vulguis que per això estem! M'imagino que el que heu passat ha hagut de ser duríssim, però pensa que les pors sempre estaran allà, hem d'aprendre a viure amb elles... Primer per si hi ha problemes en aconseguir panxu, després durant tot l'embaràs, i un cop neix durant toooota la vida, així que hem de ser valentes (tu saps millor que ningú que aquesta no és una aventura fàcil, ja t'ha tocat demostrar lo valenta que eres).
Sobre el "límit" de l'any, no et posis pressió extra, saps que pots quedar-te embarassada i que no teniu cap problema, i a més totes les grafiqueres creuarem els dits de mans i peus perquè la "sort de les jefas" et porti una panxeta ben maca al març!! :love: :love:
Molts petons guapíssima!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
tallarina

EntradaAutor: tallarina » dl. feb. 16, 2015 3:26 pm

Ai, que m'ho deixava!!! Aquesta SW promet!! Aniversari, vacancetes i escapadeta romàntica!!! :sopant: :inthebed: Ja veig que fareu un PPL (Pla Partir Llits oi?) que deixarà l'ovulet ben acorralat!! ..::·· ..::·· ..::··
neska84
Entrades: 133
Membre des de: dj. gen. 15, 2015 8:00 pm

EntradaAutor: neska84 » dl. feb. 16, 2015 3:58 pm

Primer de tot: @txell@ a per totes!!!! Recomano PPL efusivament!!!! Molts ànims! Justament deia això que diu la tallarina de les pors parlant amb la meva sogra: des del moment en que busquem panxu estem condemnades a patir de per vida!!! Jo la primera, que sóc cagada de mena! :-()-)

I ara moment ego, així està el tema:

Aquest matí ha tornat a sortir ombreta (esperar 2 dies hauria estat demà, ho sé, sóc una ansies). La cosa és que em moria de la impaciència i he anat a buscar un cb. No en tenien i me n'han donat un de la mateixa sensibilitat però no digital. Tinc ratlleta d'un rosa suau, però ratlleta. No m'ho crec encara, sembla que parli d'una altra. Només espero que vagi tot bé!
Quan puc deixar l'Aquarius? Quan em diguin q està ben agafat, potser?

Moltes gràcies per tot! Sou unes cracks. No em vull acomiadar de vosaltres encara. Ja us dic que no m'ho crec. El positiu hi és però aquí és on entra la por que dèiem, anirà bé? En fi, el segon pas en ferm està fet (el primer és posar-s'hi) i, com a mínim, hem de tenir il•lusió pel camí fet i pepo's per seguir endavant amb energia. No sé quan dir-vos que canteu! Canteu quan volgueu perquè, al cap i a la fi, això és el que fa que ho vagi assimilant!! Una abraçada!!! :-()-) :-()-)
Tornar sempre és la millor part de l'aventura...

http://www.fertilityfriend.com/home/57038b
Rubinat
:: tigre
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

EntradaAutor: Rubinat » dl. feb. 16, 2015 4:53 pm

Nenes uola!!!

Neska creutho jaaa i comença a gaudir de la panxeta!

Txell maca... no et desanimis i fes tot el possible per no entrar en aquest cercle viciós. . Ànims amunt!

Nenes jo estic super contenta de la meva gràfica. Encara q avui ha baixat la tempe es manté alta! Em fan mal els ovaris!!! A veure si finikitem aquest cicle!
Rubinat l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 16, 2015 8:31 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Imatge
MariaCarme
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 7:18 pm

EntradaAutor: MariaCarme » dl. feb. 16, 2015 5:26 pm

Neska, enhorabona!! Segur que sera positiu!!

De TO faig servir el de Clearblue. La cara somrient no dona error a interpretacions... Es rar i malgrat no saber be quan ovulo (hi ha 1 setmana enmig) davant del dubte a fer deures a veure si no se m'escapa!
anegueta
Entrades: 195
Membre des de: dg. nov. 30, 2014 9:45 pm

EntradaAutor: anegueta » dl. feb. 16, 2015 6:12 pm

Hola boniques!

Nira15 com van les tempes? Bé, no? A veure si et surt la línie d'ovulació un dia d'aquests :ok:

Rubinat molt bé accost línia d'ovulació >.-<: molta paciència bonica :-()-)

PetitPrincep79 molts ànims! :-()-) A veure si heu fet diana, pq amb un ..::·· ja n'hi ha suficient :content:

@Txell@ bonica, em sap molt greu el que vas haver de passar... si jo que estava de 7 setmanes ho vaig passar malament, no em puc imaginar com ho deuries passar! L'únic consol que queda és pensar que la naturalesa és sabia i que si va passar, era pq no venia bé :ufs: Suposo que no hi ha paraules que us consolin :-()-) M'alegro que tingueu una SW a tope i de festa :p-) :sex-|:

Neska84 Creu't-ho, vaaaa :b-))) :b-))) :b-))) :b-)))

Aroswi com estàs? Ja a punt de la SW? :p-)

Moment ego: segueixo igual, em trono bé i tot molt bé, de moment >.-<:

Que pases una bona setmana! Petonets :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
nira15
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dl. nov. 10, 2014 12:35 pm

EntradaAutor: nira15 » dl. feb. 16, 2015 7:15 pm

Hola!!

Neska olee mooltes felicitats!!! que contenta :p-) :p-) ara a cuidar-se molt i a disfrutar molt de la panxu :-())

Rubinat sort guapa!! Esperem que sigui la tempe alta senyal de que hi ha cigronet en camí!!

Petitprincep79 molts ànims bonica! jo també vinc de RA, el meu fill es fruit d'una FIV, pero no decaiguem cuca, perque aquesta vegada no pot ser natural? Si, podrem! :-()-)

Txell moooooolts ànims cuca, se pel que estàs passant,... només dir-te que tot passa, i que tot i que no ho oblidaràs mai, ja veuràs com quan (molt aviat) aconsegueixis panxona de nou, i a la que tinguis el baby damunt teu seràs la dona més feliç del món i tot quedarà enrera... :-()-) Tu sigues positiva i pensa que si ja t'hi has quedat una vegada t'hi tornaràs a quedar, ja veuràs!

Tallarina a disfrutaaar a tope d'aquesta escapadeta!!

Anagueta si? ho veus bé tu? es que jo no entenc ni papa jajajaj a veure, ja tinc ganes de veure aquesta línia!! a veure si tinc sort... merci guapa

A les que em deixo, com aneu??

Bon inici de setmana grafiqueres i panxus :-()-)
Imatge
Aroswi
:: gosset
Entrades: 425
Membre des de: ds. nov. 08, 2014 8:29 pm

EntradaAutor: Aroswi » dl. feb. 16, 2015 10:10 pm

Neska, moltes felicitaaaaaats!!!
M'encanta que ho hagis aconseguit, la resta anem al darrera!
Jejee

Gracies a totes per preguntar, Sí, la veritat és que he tingut un bon cap de setmana, molt acompanyada i mimada per l'Aroswo. Ens hem cuidat molt. Que, d'aqui uns dies SW! es q són taaaaan ràpids els meus cicles, i tinc tantes ganes de fer un bon cicle de cerca. Aiss..

Txell, valenta! Ànims! Podràs amb tot el q et proposis! Las pors a la basura! Let it flow!

A la resta, abraçades ben positives, gaudiu del dia a dia i obriu ben els ulls!

Bona nit!*
>24 cicles_2014...
4 IA's negatives entre 2015 y 2016
1a FIV 2016: inci 05/06, punció 14/06, transfer 19/06___29/06/16 TE+

2a ronda 2018, n cicles fallits
Tansfer desvitrificats 2020, 06/02__17/02/20 Te???
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dt. feb. 17, 2015 7:38 am

Bon dia!!!

Passo molt ràpid per dir a la NESKA enhorabona!!! Si hi ha ratlleta, hi ha panxeta!! :-())
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Nunik
:: granota
:: granota
Entrades: 227
Membre des de: ds. gen. 03, 2015 9:54 pm

EntradaAutor: Nunik » dt. feb. 17, 2015 8:46 am

Bon dia grafiqueres!!

Feia dies que no em passava i vaig una mica perduda...

Primer de tot, he vist que tenim una nova panxona, MOLTES FELICITATS NESKA!!!! >.-<: Disfruta molt d'aquesta panxona!!

Aroswi molts ànims per aquest nou cicle! Ja deus estar camí de la SW!! Tens rao que lo meu es un desespero abans de la ovulació jejejeje

Anagueta moltes gràcies per anar-te passant i anirmar-nos. Que be que et trobis bé i 5 setmanetes ja, quina ilu!!

Rubinat que bé que estiguis a la fase lutea! a veure si aconsegueixes el cigronet!! :p-)

PetitPrincep Molts ànims!

Jefa Txell, molts ànims!! Tu disfruta molt del teu aniversari i del cap de setmana romàntic!!

Jo sembla que per fi vaig ovular dissabte!! Molt tard i amb els deures no gaire ben fets però bueno... això va bé per anar-me coneixent :ok:

Apali guapes, que vagi molt bé la setmana!!
4/11/16: Primera IA --> negativa
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
@txell@

EntradaAutor: @txell@ » dt. feb. 17, 2015 9:12 am

Nenes! Gracies pels anims! Avui començo SW!!

Despes passo a actualitzar i personalitzar!

Muacks!
Imatge

Imatge

Imatge
alis
Entrades: 784
Membre des de: dg. set. 08, 2013 12:25 pm

EntradaAutor: alis » dt. feb. 17, 2015 11:28 am

FELICITAAAAAAAAAAAAAAAATTTSSS NESKAAAAAAAAAAA!!!!!!!
en quant a mi hem va arribar la malaaa warry!!!!!! i siiiii pel dia del meu aniversarii!!!! va ser el meu primer regaal!!!!!buaaaaaa!!!buaaaaa!!
que hi farem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
una abraçada a totess!!!!
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

EntradaAutor: yuyu » dt. feb. 17, 2015 5:43 pm

bona tarda noies.....primer de tot felicitar a la NEska.....eiiiiii reina :b-))) :b-))) :b-))) moltes felicitats!!! :ok: :ok:
despres dir que el diumenge em va venir la warry....i la meva tempe estava a 37.1....joerrrrrrr no es normal no?? pero be que hi farem per un mes que la tempe es mante....i zassss :ufs: :ufs: :ufs: :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m acabo de demanar hora el 03/03 em donarasn hora per ferme una histero... >.-<: >.-<: >.-<: viam com seguiex la cosa...fem passets per aconseguir l'objectiu :-o00m :-o00m
com aneu les altres???? :-:) :-:)
Aroswi
Entrades: 425
Membre des de: ds. nov. 08, 2014 8:29 pm

EntradaAutor: Aroswi » dc. feb. 18, 2015 7:52 am

Bon dia nenes!
Companyes de desespero, Yuyu, Alis, ens hem de mantenir fortes, nosaltres podrem! Molts molts ànims, a seguir amb l'aventura!!!

Txell, gaudeix molt de la SW, per això està, primer per disfrutar, despres...per portar-nos un bebito!

Nunik, sí que sembla que has ovulat, que sigui poc el desespero i el portis el millor possible! Pensaré molt en tu!

Petitprincep, ànims també per a tu!!!!

Abraçades boniquetes!
>24 cicles_2014...
4 IA's negatives entre 2015 y 2016
1a FIV 2016: inci 05/06, punció 14/06, transfer 19/06___29/06/16 TE+

2a ronda 2018, n cicles fallits
Tansfer desvitrificats 2020, 06/02__17/02/20 Te???
Rubinat
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

EntradaAutor: Rubinat » dc. feb. 18, 2015 8:20 am

Bon dia wapeeees!!!!

Com esteu??? Molt calladetes ehhh!!! yuyu i alis em sap greu aquestes warries... :ufs: txell i aroswimolta energia per la sw! :b-))) nunki molts pepos en el desespero :-o00m

Nenes jo em miro super orgullosa la meva tempe. Tot i que em fa por mal interpretarla perque fa uns dies q he canviat la manera de pendrem la tempe. Ara no em trec el termometre just quan pita, sino que el deixo pitar a la boca. Sino he contant mal estic a dpo9. Sense possibilitat d'estar prenyi, pero amb moltes ganes q vingui la w (sembla mentida...) si no arriba passada una setmana trucare al gine i demanare visita. Tinc moltes molesties als ovaris i avui em fan mal els pits. Crec q els veig mes grossos, be, els noto grossos perque ben just estan comodes dins dels sustens q em poso cada dia! Jejeje. A veure si aixo avança!

Petonets cuques! :love:
Imatge

Imatge
nira15
Entrades: 49
Membre des de: dl. nov. 10, 2014 12:35 pm

EntradaAutor: nira15 » dc. feb. 18, 2015 8:36 am

Hola guapes! Entro des del mobil, despres personalitzare! Pel q veig a la meva grafica aquest mes crec q no ovulare :( quin pal, ja m'ho imaginava, encara alleto al meu fill i fa forces tomes! En fi,... Paciencia. Que passeu un bon dimecres! Fins després!
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::