samarretes termiques per bebe
samarretes termiques per bebe
Sabeu on en puc trobar?? He mirat decathlon pero en tenen a partir de 4 anys i ella te 15 mesos i li venen una mica grans...i no se mocudeix on mirar...pq carrefour, alcampo...nose no crec k tinguin no?
Esk per carnestoltes la disfresso de caputxeta i clar la vull abrigar de sota x no posarli jersei a sobre...
Gracies!!!
Esk per carnestoltes la disfresso de caputxeta i clar la vull abrigar de sota x no posarli jersei a sobre...
Gracies!!!
Re: samarretes termiques per bebe
Ostres doncs al Decathlon n'hi havien per a petits... Però potser s'han esgotat. Vés a una merceria de tota la vida, allà tenen sanarretes tèrmiques d'aquelles peludetes jeje com les que duiem de petites que abriguen un munt!
Que vagi molt bé Carnestoltes amb la mini caputxeta!!
Que vagi molt bé Carnestoltes amb la mini caputxeta!!
Martina, ja que veig que ets de gràcia, jo en vaig comprat pel meu fill a la botiga de gèneres de punt que hi ha a la travessera, davant del suís... Saps d'on parlo? Sino també pots provar-ho a la merceria de darrere el mercat de l'abaceria!
jo en tinc una talla 18 mesos, cotó per dins, llana per fora, marca vincit que vaig comprar a una mercería a plaça universitat pel meu fill gran ja fa casi 7 anys, molt maca i súper bon resultat m,ha donat
Tambe pots preguntar al Nuria! Pi i margall / rsa guinardo
Charito nuria si k ho conec..
Pero catalanna no em situo em pots concretar mes on esta el suis??
Pero catalanna no em situo em pots concretar mes on esta el suis??
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |