mainadera o mare de dia

Canvia el seu entorn: professores i amics.

judi
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dj. jul. 14, 2011 2:06 pm

mainadera o mare de dia

EntradaAutor: judi » dv. nov. 18, 2011 1:48 pm

hola,

hi ha alguna mainadera o mare de dia en el fòrum?

si us plau, necessito una petita ajuda!!!!!!!!

ptns
Imatge
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: mainadera o mare de dia

EntradaAutor: neuetes » dv. nov. 18, 2011 2:32 pm

Que vols dir amb "mare de dia"? ?-) ?-)
ariadna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2483
Membre des de: dj. ago. 31, 2006 3:38 pm

EntradaAutor: ariadna » dv. nov. 18, 2011 3:15 pm

aquí la definició de mare de dia... http://www.madresdedia.org/mmadredia.html

d'on ets judi?
2010 & 2016
neuetes
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dv. nov. 18, 2011 3:32 pm

Perdó per la meva ignorància :ok:
judi

EntradaAutor: judi » dv. nov. 18, 2011 8:11 pm

perdó! m'he explicat molt poc, però és que estic una mica "desesperada"!

sóc de matadepera i tinc dos nens de 2,5 anys. Estic pensant fer-me mare de dia, però he trobat molt poca informació sobre el tema, sobretot en relació al tema legal, de com s'ha de montar perquè tot sigui correcte.

en fi, si algú em pot ajudar, seria genial. Qualsevol cosa, contacte o info serà benvinguda.

ptns
Imatge
Imatge
artemis
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: artemis » dv. nov. 18, 2011 8:28 pm

Ostres, a mi això també m'interessa!!! A nivell legal com es qualifica?

A veure si algú ens diu alguna coseta!!
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
Takita
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dv. nov. 18, 2011 8:57 pm

Judi i artemis, potser podrieu contactar amb l'associació aquesta de l'enllaç que ha posat l'ariadna, perquè us informin. Jo n'havia sentit a parlar, tot i que aquí no està tan estès com en altres països.
MENTA78
Entrades: 57
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 2:48 pm

EntradaAutor: MENTA78 » dv. nov. 18, 2011 10:44 pm

Jo el tema aquest l' havia sentit per primera vegada a la pediatra de la meva filla. Va viure a frança molt de temps i allà el tema de les mares de dia diu que està molt estès. Aquesta pediatra, està molt en contra de les guarderies en general, i sempre que tenim revisió no para d' inflar-me el cap amb aquest tema ( ja que la peque es posa malalta cada dos dies des de que ha començat l' escola bressol). En moltissimes coses té raó i la veritat és que no em desagrada aquesta idea de la mare de dia, però que jo sàpiga, per la província de girona hi ha una a sant feliu de guixols i prou. Crec que estem encara molt lluny de països on aquesta pràctica és molt habitual ( frança, anglaterra o suïssa.
ardid
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dc. set. 24, 2008 11:19 pm

EntradaAutor: ardid » ds. nov. 19, 2011 7:41 pm

A Sant feliu de Guíxols han existit molt de temps, fins l'any passat que es va deixar de subvencionar, les mainaderes professionals (un altre nom per anomenar les mares de dia). Tothom n'estava molt content i és una pena que per tema de calers ja no existeixi aquesta opció. Aquesta era la definició que en feien :

* MAINADERES PROFESSIONALS

Servei adreçat a famílies amb obligacions laborals. Les mainaderes són educadores
infantils, assessorades i supervisades per professionals de l’Escola Bressol, que tenen cura
de fins a 4 infants de 0 a 2 anys en el propi domicili de la mainadera.
Imatge
artemis
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: artemis » dl. nov. 21, 2011 10:07 am

Doncs si, és una idea genial !!

Intentaré buscar informació al meu ajuntament! :ok:
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
papalloneta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1097
Membre des de: dg. feb. 14, 2010 11:46 am

EntradaAutor: papalloneta » dl. nov. 21, 2011 11:12 am

Com ha dit una companya abans, aquesta idea a França està molt consolidada. Ho se pq la mare de la meva millor amiga és mare de dia. Ella cuida de 3 o 4 petits a casa seva. Per poder desenvolupar aquesta tasca, ella va haver de passar uns cursos, fer formació, adaptar la casa i el jardí als petits. Periodicament te inspeccions (no se de qui depèn aquest tema), que poden ser concertades o sorpresa
La veritat es que trobo que és una idea fantàstica, els nens estàn en un ambient mes casolà,i és una bonissima oportunitat per a persones que per la seva edat poden tenir complicat trobar un altre tipus de feina. Jo el que conec son senyores de mitjana edat (50 - 55 anys) que tenen la oportunitat de fer una feina remunerada en un àmbit que normalment coneixen a la perfecció...
Imatge
judi

EntradaAutor: judi » dl. nov. 21, 2011 1:55 pm

per qui li pugui interessar he trobat una associació de mares de dia a barcelona:

http://mamadedia.barcelona.wordpress.com

m'han comentat que amb altres associacions interessades en el tema han fet un marc legal i l'han presentat a la generalitat...a veure si no tarden massa a donar resposta...de totes maneres ja és un pas....

ptns
Imatge
Imatge
Takita
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dl. nov. 21, 2011 6:15 pm

Acabo de veure aquesta entrada: viewtopic.php?f=27&t=25964
No sé si són les mateixes amb qui ha contactar la judi.
gdosaigues
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dj. des. 13, 2012 10:01 am

EntradaAutor: gdosaigues » dj. ago. 21, 2014 11:15 am

Bon dia,
Sé que les entrades en aquest forum son del 2011 i potser arribo una mica tard, però penso que val la pena que pugui donar aquesta info per tal que la situació que tenim de no saber on trobar mares de dia, com fer-nos mares de dia, etc...sigui molt més senzill.

Us explico:jo soc mestra i mare d'un nen de 13 mesos. Vaig fer la formació waldorf i des de llavors em va fascinar la opció de les mares de dia. Per fer-me'n i per dur al meu fill.
Llavors, al 2013 que vaig acabar la formació vaig decidir que el meu projecte final de seminari aniria dedicat a les mares de dia.
així doncs, amb el meu marit, que és informàtic, i jo hem creat una pàgina web per donar-les a conèixer, per ajudar a fer que les mares de dia sigui una opció molt vàida a catalunya i perquè totes les famílies que volguem trobar-les poguem fer-ho de manera més senzilla i ràpida.

us passo la nostra web, que portem un any fent-la (amb un bebe a casa no es facil... :)) i ara fa unes setmanes que ja l'hem posat en xarxa. així podeu remenar, opinar i aportar el que volgueu.

www.lesmaresdedia.cat

una abraçada a les valentes que fan de mares de dia perquè es una vocació meravellosa!
LesarrelsMontessori
Entrades: 1
Membre des de: dv. gen. 16, 2015 7:14 pm

EntradaAutor: LesarrelsMontessori » dv. gen. 16, 2015 7:18 pm

Començo un nou projecte a la ciutat de Girona per tots aquells i aquelles que hi esteu interessats.

Mare de dia. Les Arrels Montessori ofereix un espai familiar bilingüe (català-angles)per la criança dels nadons de 3 mesos a 6 anys. En un grup reduït. De 8 del matí a 4 de la tarda de dilluns a divendres. Espai basat en la metodologia Montessori. Noia amb molta experiència en nivell internacional

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::