ESCOLA IPSI (EIXAMPLE BARCELONA)

Canvia el seu entorn: professores i amics.

julieta12
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. jul. 17, 2012 9:49 pm

ESCOLA IPSI (EIXAMPLE BARCELONA)

EntradaAutor: julieta12 » dj. gen. 15, 2015 3:24 pm

Hola mares!! m'estic plantejant portar a la meva filla ara quan començi P-3 a l'IPSI, me n'han parlat tant bé....i visc al costat.
Algú coneix aquesta escola? teniu referència? és molt car?

gràcies! >.-<: :b-)))
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: ESCOLA IPSI (EIXAMPLE BARCELONA)

EntradaAutor: nb_30 » dj. gen. 15, 2015 9:05 pm

L'ipsi esta molt be! I si vols una escola publica, l'Auro tambe esta molt be.
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 572
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

EntradaAutor: VespresVerds » ds. gen. 17, 2015 3:28 pm

A mi també m'agrada IPSI, el fallo que li veig són les instal·lacions.... una escola vertical enlloc d'horitzontal... això em fa enrere... Potser perquè jo he anat a una escola on teníem molts patis i espais per córrer com cabres!
sagmai
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dv. juny 08, 2012 11:59 am

EntradaAutor: sagmai » dc. feb. 11, 2015 1:51 pm

Jo l'he anat a veure, et recomano que facis la visita.
La meva opinio es que les instal.lacions son "velletes" llevat de la piscina. Tot i aixi hi ha aules separadea per les materies que aixi ho requereixen (musica, plastica, etc). I el pati d'infantil es un veritable desastre (a primaria es veu que fan servir eld'interior d'illa).
A nivell metodologia i recursos fa molt bona impressio. Hi ha molt de desdoblament de grups, reforç amb mestres especialitzats, etc. Donen molta importancia a la musica en el seu curriculum i als idiomes.
Em van soprendre dos comentaris que no acostumes a sentir en visites a escoles: fan un seguoment especial enfocat a minimitzar bullying i no es deixa cap alumne fora malgrat aue el nivell es alt.
Preus (infantil): escolaritat 228, menjador 178, acollida mati 57, acollida tarda 49. Material 14 (cada dos mesos), sortides 22 (cada dos mesos). I una quota inicial unica de 400.
Danabcn
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dj. oct. 10, 2013 10:57 am

EntradaAutor: Danabcn » dc. març 25, 2015 10:09 am

Hola!!
Just acabo de veure el teu comentari...hi vust jut al devant i dir-te que la Escola IPSI és molt bona opció, educativament parlant, el que el seu punt feble són les instal.lacions, molt velletes pel meu gust i amb pocs espais a l'aire lliure.
Però hi tinc moltes amistats que hi porten els nens i que inclus hi han estudiat i estan molt contents.
Tens també al costat mateix la escola AURO, una opció d'escola pública i també molt recomenable, petiteta i acollidora, amb una oferta educativa prou interessant.

Ja ens diràs!

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::