Bessons,amenaça part prematur 33 setmanes
Bessons,amenaça part prematur 33 setmanes
Bon dia boniques!
El diumenge varem tenir que anar d'urgencies perquè tenia moltes contracciones de braxton hicks. A urgències van confirmar amenaça de part prematur i m'han ingressat 6 dies amb medicament venós per parar-ho.Sembla que s'ha aturat i ara soc a casa amb repòs absolut i adelat cada 8 hores. A veure quan aguanten,perquè un dels petitons ja està molt encaixat!
Algú li ha passat alguna situació semblant? Com ha acabat?
Moltes gràcies!
El diumenge varem tenir que anar d'urgencies perquè tenia moltes contracciones de braxton hicks. A urgències van confirmar amenaça de part prematur i m'han ingressat 6 dies amb medicament venós per parar-ho.Sembla que s'ha aturat i ara soc a casa amb repòs absolut i adelat cada 8 hores. A veure quan aguanten,perquè un dels petitons ja està molt encaixat!
Algú li ha passat alguna situació semblant? Com ha acabat?
Moltes gràcies!
Re: Bessons,amenaça part prematur 33 setmanes
Bon dia!
T'escric mes que res per tranquilitzar-te..els meus van venir a la setmana 35 sense avisar, vull dir que no havia tingut cap tipus d'amenaça de part..tot va anar molt be..nomes un va estar un dia a la incubadora i despres tots quatre capa a casa...estas molt avançada..suposo que t'han punxat la maduració pulmunar pels petitons, i segur que aguantes una mica mes..pero si no arribes a terme tot anira be! Aguanta tot el que puguis o vulguin...perque cop a dins en lloc..pero sinó no pateixis pels nens ...anira be.,!
Petons i ja ens diras que tal
T'escric mes que res per tranquilitzar-te..els meus van venir a la setmana 35 sense avisar, vull dir que no havia tingut cap tipus d'amenaça de part..tot va anar molt be..nomes un va estar un dia a la incubadora i despres tots quatre capa a casa...estas molt avançada..suposo que t'han punxat la maduració pulmunar pels petitons, i segur que aguantes una mica mes..pero si no arribes a terme tot anira be! Aguanta tot el que puguis o vulguin...perque cop a dins en lloc..pero sinó no pateixis pels nens ...anira be.,!
Petons i ja ens diras que tal
Ostres avatar,moltíssimes gràcies pel teu missatge!!!!Em dona molts ànims i tranquil.litat després d'aquests 5 dies de pors i incertese!!!! gràcies una vegada més i et diré com evoluciona!!!
- Elidé
- :: dofí

- Entrades: 3386
- Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
Hola Nina, al voltant de la setmana 30 els prematurs ja no solen tenir gaires problemes, habitualment respiren sols o necessiten molt poca assistència. No pateixis que el pitjor ja ha passat, ara només és qüestió de posar una mica més de pes!
Ànims que segur que aguantes unes quantes setmanes més!
Ànims que segur que aguantes unes quantes setmanes més!
Hola maca! Jo no porto bessons, només un! PErò em vam ingressar tb amb contraccions i amenaça de part a la setmana 31 i tb medicacio per vena. He estat 6 setmanes en repos absolut i l'adalat i ja estic a la setmana 38 desitjant q aquest petit es decideixi a sortir! Anims q tot anira be! El repos funciona!
Moltíssimes gràcies noies!!Ànima i s'agraeix moltíssim llegir-vos!!
Pruneta30, tu amb l'Adelat notaves petites taquicàrdies? Porto 3 pastilles i continua alguna contracció i palpitacions....
Gràcies a totes!!!!
Pruneta30, tu amb l'Adelat notaves petites taquicàrdies? Porto 3 pastilles i continua alguna contracció i palpitacions....
Gràcies a totes!!!!
Quan estava embarassada dels bessons vaig estar ingressada a la setmana 31-32 amb medicació intravenosa. Un cop a casa, res. Vaig aguantar fins a la 37 gairebé i al final els vaig haver de tenir per cesària per preeclàmpsia, no pas perquè em posés de part. Ànims!
nina12 ha escrit:Moltíssimes gràcies noies!!Ànima i s'agraeix moltíssim llegir-vos!!
Gràcies a totes!!!!
I tant! Em posava com una moto! El gine em va dir q era normal i que el cos s'acostumaria! I efectivament als 3-4 dies ja no em passava! Anims guapa!
Això ajuda a calmar noies!!Em veia cim un bitxo raro i veig que no soc ni la primera ni seré l'última!!Però entre taquicàrdies, mal de cap, pressió baixa i alguna contracció fa que el cap doni mooooltes voltes!!!
Gràcies a totes!
Gràcies a totes!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |