Quan et mosseguen al pit...

Tria el pit o el biberó.

marsalada
Entrades: 4
Membre des de: dg. set. 16, 2012 4:54 pm

Quan et mosseguen al pit...

EntradaAutor: marsalada » dc. des. 24, 2014 11:13 am

Hola, noies!
Tenim una piranyeta de gairebé 13 mesos, encara li dono el pit, tot i que estic força cansada i desanimada pel tema de les dents. I també pel fet que hi ha gent que opina que el pit, no només per alimentar-los sinó també per calmar-los i dormir-los, els genera dependència... però, vaja, el tema del dormir és una altra història...
Tema lactància: tinc el pit ferit de fa temps, és el seu preferit i l'agafa amb moltes ganes, no és ben bé que mossegui sinó que 'marca' amb les dents com amb por que li tregui i, ara com ara, hi tinc una ferida i evito que hi mami. Li ofereixo l'altre pit.
Ho he provat crec que tot: mugronera (ni parlar-ne); recordar-li cada cop que mama que no em clavi les dents (de vegades funciona, altres no); posar-la en diverses postures per evitar que les dents vagin a parar a la ferida (fa mal igualment...)... estic una mica trista perquè en general la meva lactància no ha sigut fàcil i volia allargar-la però, la veritat és que se'm va difícil.

Volia saber si teniu alguna experiència semblant i vaja, compartir-les.

Gràcies i una abraçada!
marteta75
:: gosset
:: gosset
Entrades: 461
Membre des de: dg. oct. 30, 2011 11:50 am

Re: Quan et mosseguen al pit...

EntradaAutor: marteta75 » dc. des. 24, 2014 6:22 pm

Ostres marsalada quin pal!
jo encara faig pit i més o menys quan tenia l'edat de la teva m'havia mossegat però van ser dos cops o tres i vaig fotre tal crit del mal que es va espantar i no ho va fer més. La sensació de que m'està clavant les dents si que la tinc de tant en tant, però sobretot és en certes postures. Jo ara li dono per dormir i a casa estirats al sofa en plan relax i normalment quan me les clava és quan estem sentats. No et puc ajudar massa, intenta que agafi l'altre o canviar de postura i a veure si algú més et pot ajudar.
Imatge
Msita
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 323
Membre des de: dl. gen. 07, 2013 2:29 pm

EntradaAutor: Msita » dj. des. 25, 2014 8:02 am

Marsaleda, la meva té 15 mesos i estic igual. Tinc uns forats en forma de dent en un mugró. Em fa tant mal que li he donat menys el pit afectat i he fet mastitis.
Ara em trec la llet d aquest i ella mama de l'altra. Quan es curin les ferides ho tornaré a provar. Mentres intento disminuir tomes distraient-la però costa, en fa moltes.
Em fa molta pena destetar-la però no sé com solucionar-ho. De sempre ha apretat molt amb les genives.
No et puc ajudar. Només dir-te que a altres també ens passa
Si algú té una solució màgica que ens ho digui jehe
Imatge
Imatge
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dj. des. 25, 2014 10:08 am

Al foro d'alba lactancia fa uns mesos una noia va obrir un post sobre aquest tema i li van donar un munt de respostes... Si trobo el post us passo l'enllaç
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
carbasseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

EntradaAutor: carbasseta » dv. des. 26, 2014 9:01 am

La meva gran també em clava les dents,sobretot quan està molt neguitosa. Jo he tingut la sort que bo m' ha fet ferida i encara aguantem però hi ha moments difícils. Quan em fa mal li demano que obri molt la boca i intento que entri bé tota l'areola a la boca. A vegades es soluciona. Altres canvio la postura i altres li demano que esperi una mica o que ho faci més fluixet. La meva ja és més gran i entén bé les coses però des que té dents q me les clava i sempre ho ha anat entenent amb més o menys dificultat. Ànims!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
jaruma
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

EntradaAutor: jaruma » dg. des. 28, 2014 4:15 pm

El meu té 6 mesos i ja té una denteta. Quan mama despert ho fa com sempre, però quan ho fa adormit noto la denteta, sobretot en un pit. De moment el dolor és molt suau, però em preocupa que quan n'hi surtin més em faci massa mal. Crec que ja n'hi està sortint una altra, i és massa petit per explicar-li que ha de vigilar amb les dents...
jaruma
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

EntradaAutor: jaruma » dg. des. 28, 2014 4:17 pm

Se m'ha oblidat donar-te ànims! Fa ràbia que les dents amenacin la lactància, sobretot si has tingut problemes des del principi.
Airin
:: poltre
:: poltre
Entrades: 687
Membre des de: dc. març 30, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: Airin » dt. des. 30, 2014 12:03 pm

Hola!

Aixxx quin mal fa això! A mi em va mossegar força abans, perquè les dents li van sortit molt d'hora. Als 6 mesos ja en tenia 4. El primer dia no vaig poder evitar cridar del mal. Després vaig intentar controlar-me i dir-li molt seriosa "no, així no, mossegar no" i apartar-la quan ho feia, tornant-li a oferir al cap d'una estona. A aquella edat no podíem entrar en més raonaments, però el concepte "no" sí que l'anava agafant i al final ho va entendre i vam fer pit fins als 3 anys. De més gran sempre es veia la marca de les dents al mugró quan es desenganxava, però no em feia gens de mal.
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::