Em falta l'aire a estones!
Em falta l'aire a estones!
Noies estic embarassada de molt poquet, 7 setmanes, i porto una setmana q amb qualsevol esforç (pujar escales etcetc) és com si em faltés l'aire de forma lleu però molesta. Allò que has d'inspirar fort pq entri bé l'aire i més quantitat... Algu li ha passat? És pq el cor bombeja més sang? No em marejo ni res i l'embrió està bé. Però és una sensació com si tingués algu presionant el pit... Ja nosé si és q m'estan creixent els pits (estan super inflats) ... Merci guapes
- Anna Maria
- :: girafa

- Entrades: 2145
- Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
- Ubicació: Lleida
Re: Em falta l'aire a estones!
Hola Mum!
Primer de tot, felicitats per l'embaràs!
Benvinguda als "encantadors" símptomes d'embaràs, jeje. Pot ser perfectament, tot i que estàs de poquet com dius, que després de fer un esforç notis la respiració més forta, segurament amb el temps t'augmentarà un pelet, ja que a mesura que augmentarà la teva panxa tindràs més pes i tal. Es tracta de prendre-s'ho amb calma. Mal al pit no en tens oi???? i si estàs en repòs, també et passa? si les respostes són les 2 que no, diria que és el que t'he dit.
Els pits també els podem tenir més sensibles, vermellosos, que et piquin com si hi tinguessis puces... Aplica-t'hi cada dia després de la dutxa una crema hidratant o si vols anar a lo segur un oli d'ametlles o rosa mosqueta, que també preveu l'aparició d'estries (tot i que no és una ciència exacta, diria...). Potser notaràs que algun tipus de sostenidors et fan nosa, els de dibuixos (jo en tinc un de dibuixos d'espirals cosides que me'l vaig poder posar un dia, quan el vaig treure tenia totes les espirals dibuixades al pit, jejeje), els aros del mateix sostenidor, etc.
De totes maneres, si no et quedes tranquil·la amb això de la respiració consulta-ho la pròxima vegada que vagis al metge.
Una abraçada,
Anna Maria
Primer de tot, felicitats per l'embaràs!
Benvinguda als "encantadors" símptomes d'embaràs, jeje. Pot ser perfectament, tot i que estàs de poquet com dius, que després de fer un esforç notis la respiració més forta, segurament amb el temps t'augmentarà un pelet, ja que a mesura que augmentarà la teva panxa tindràs més pes i tal. Es tracta de prendre-s'ho amb calma. Mal al pit no en tens oi???? i si estàs en repòs, també et passa? si les respostes són les 2 que no, diria que és el que t'he dit.
Els pits també els podem tenir més sensibles, vermellosos, que et piquin com si hi tinguessis puces... Aplica-t'hi cada dia després de la dutxa una crema hidratant o si vols anar a lo segur un oli d'ametlles o rosa mosqueta, que també preveu l'aparició d'estries (tot i que no és una ciència exacta, diria...). Potser notaràs que algun tipus de sostenidors et fan nosa, els de dibuixos (jo en tinc un de dibuixos d'espirals cosides que me'l vaig poder posar un dia, quan el vaig treure tenia totes les espirals dibuixades al pit, jejeje), els aros del mateix sostenidor, etc.
De totes maneres, si no et quedes tranquil·la amb això de la respiració consulta-ho la pròxima vegada que vagis al metge.
Una abraçada,
Anna Maria
Mum15 : jo de tu em faria fer una analítica ja que la dificultat per respirar comença quan la panxa és més gran i pressiona, passem de tenir una respiració abdominal a una toràcica, però això quan l'embaràs està avançat. Ara podries notar cansament i fatiga, però que et costi respirar no crec que sigui normal i ho comentaria al metge per demanar analisis, no fos cas que tinguis anèmia.
Espero haver-te ajudat!
Espero haver-te ajudat!
Gràcies guapes, i sí li comentaré al metge pq és com si tingués pressió al pit, nosé pas si el tindré carregat amb mocositat... A veure que em diu. Gràcies!
- PEDRA LLUNA
- :: tortuga

- Entrades: 349
- Membre des de: dt. feb. 04, 2014 12:02 pm
Primer de tot enhorabona per l'embaras!! A mi el 1er mes d'embaras tambe em va passar una mica, nomes quan caminava o feia algun esforc, el teu cos treballa mes, esta fent molts canvis, les meves pulsacions estan sentada eren de 95 i caminant semblava que estes fent una marato. Ara que ja estic de 27 setmanes em torna a passar i m'han comentat que a banda del volum de la panxa, tambe pot ser per l'anemia, i la falta d'oxigen a la sang. De tota manera, consulta-ho amb el gine o la llevadora. I sobretot a gaudir d'aquests mesos tant magics.
Hola mum. Jo estic igual. Ara estic de 11+5 i m'ofego. Bé, com si tingués palpitacions a la zona del pit i la gola i necessités agafar aire ben fort per calmar la sensació. A la nit, sobre tot, també passa estirada al llit o al sofa... Al primer embaraç també em passava i es una sensació molt extranya.
Hola! El millor és amb una analítica que us mirin.Poden ser les tiroides. Fan tenir ofec i palpitacions...
Mum15, com diu la giresta, pot ser la tiroides. Aquest dimarts he anat a buscar els resultats del Triple Sreening i analítiques, i el metge em va dir que tenia una mica d'hipertiroidisme, què si patia palpitacions i com si m'ofegués!!!! Quan li vaig dir que si, que precisament li volia comentar em va dir que era per aixó mateix.
Estic dintre de paràmetres normals, però una miqueta alts, així que no necessito cap tipus de tractament, però que si em noto que va a més o que m'ofego molt que vagi de seguida per fer control.
Mirat'ho perque es veu que és "normal" que la tiroide s'acceleri una mica durant l'embaraç però és millor que t'ho controlin.
Cuida't maca!!
Estic dintre de paràmetres normals, però una miqueta alts, així que no necessito cap tipus de tractament, però que si em noto que va a més o que m'ofego molt que vagi de seguida per fer control.
Mirat'ho perque es veu que és "normal" que la tiroide s'acceleri una mica durant l'embaraç però és millor que t'ho controlin.
Cuida't maca!!
Gràcies reines! En dos setmanes em donen els resultats de l'anàlisi. Potser és això tot i que ara que estic de 10 setmanes m'ofego molt menys que al principi, potser el cos ja es va acostumant. De totes maneres li diré!! Gràcies!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |