Cereals cada dia?
- Marta_fp
- :: zebra

- Entrades: 1663
- Membre des de: ds. set. 29, 2007 7:19 pm
- Ubicació: Berlín, Alemanya (de Terrassa)
- Contacta:
Cereals cada dia?
He vist en diversos posts que la majoria doneu cereals als vostres fills cada dia. Us ho ha recomanat el pediatre?
La Mariona sopa cereals de tan en tan. Un o dos cops per setmana. Això sí, li donem bastonets de civada com a pica pica, trossos de pa i Cherios, que a Catalunya no n'he vist, però que són uns cereals per posar a la llet en forma de "O" i que tenen molt ferro. La Mariona no pren llet, encara, i se'ls menja sols. No ho sé, potser això compensa la quantitat de cereal que doneu vosaltres, però tampoc n'hi dono cada dia.[/u]
La Mariona sopa cereals de tan en tan. Un o dos cops per setmana. Això sí, li donem bastonets de civada com a pica pica, trossos de pa i Cherios, que a Catalunya no n'he vist, però que són uns cereals per posar a la llet en forma de "O" i que tenen molt ferro. La Mariona no pren llet, encara, i se'ls menja sols. No ho sé, potser això compensa la quantitat de cereal que doneu vosaltres, però tampoc n'hi dono cada dia.[/u]
La meva fins ara menja teta en exclusiu, però una curiositat pel futur sobre els cereals:
- Quin tipus de cereals els hi doneu?
- Es compren a la farmàcia, al super?
- Són els cereals que els grans posem a llet, com els kellogs etc..?
- S'han de bullir, o sols escalfar?
- Són en pols, sencers?
- N'hi ha d'ecològics?
Són preguntes tontes, però és que no en tinc ni idea.
Gràaaacies!
- Quin tipus de cereals els hi doneu?
- Es compren a la farmàcia, al super?
- Són els cereals que els grans posem a llet, com els kellogs etc..?
- S'han de bullir, o sols escalfar?
- Són en pols, sencers?
- N'hi ha d'ecològics?
Són preguntes tontes, però és que no en tinc ni idea.
Gràaaacies!
-
VisitantVi
jo tambe soc de les de cereals normals, aixi que fem arros i flocs d'arros (que es bullen nomes 5 minuts) semola de blat de moro, mill i quinoa
Li dono amb cullera amb fruita i normalment els bullo amb suc de prunes seques (que diuen que fa cagar) enlloc d'aigua
els de farmacia i altres encara no els hem provat (i espero que no calgui) aixi que no et puc ajudar...
Li dono amb cullera amb fruita i normalment els bullo amb suc de prunes seques (que diuen que fa cagar) enlloc d'aigua
els de farmacia i altres encara no els hem provat (i espero que no calgui) aixi que no et puc ajudar...
- mainadaabord
- :: dragona

- Entrades: 4479
- Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm
-
VisitantVi
-
VisitantVi
- gblanch
- :: dofí

- Entrades: 3659
- Membre des de: ds. jul. 01, 2006 9:27 am
- Ubicació: St.Feliu de Codines
- Contacta:
JO L'ARROÇ NO LI TRITURO, LI FAIG MOLT PASSAT I LISTO, LA SEMOLA LI BULLO AMB CALDITU DE POLLASTRE, COM SI FOS CALDO AMB PASTA. NO SABRIA DIR-TE QUANTES VEGADES LI DONO A LA SETMANA...NOSALTRES ENCARA NO FEM CAP TIPUS DE RUTINA, HI HAN DIES QUE NOMES MENJA PIT I DIES QUE FA TRES MENJADES DE AC...
PERO NORMALMENT ES AL MIGDIA QUAN LI DONO
PERO NORMALMENT ES AL MIGDIA QUAN LI DONO- mainadaabord
- :: dragona

- Entrades: 4479
- Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm
- formiga
- :: cèrvol

- Entrades: 545
- Membre des de: dv. set. 15, 2006 10:20 am
- Ubicació: Terrassa, catalunya
Re: Cereals cada dia?
Algú els ha donat cuscús?