El tiet i la sobreprotecció...

Més qüestions.
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

El tiet i la sobreprotecció...

EntradaAutor: jaruma » dt. nov. 11, 2014 12:46 pm

El meu nen té 5 mesos i segueixo molt sobreprotectora amb ell quan es tracta de que l'agafi altra gent, no sé si és normal. Ho passo malament quan l'agafa el pare perquè de vegades em sembla que li parla massa estrictament, com si fos més gran, ho passo malament quan l'agafa la iaia perquè li enxufa el xumet encara que (jo crec) que ell no el vol, etc.

Però el problema real el tinc ara: ha vingut un tiet a casa a passar tres setmanes, per problemes de salut del meu marit, i de debó que no té gens de sentit comú. Li he demanat més de tres vegades ja que quan l'agafi li posi una mà a l'esquena, perquè tot i que aguanta bé el cap, sol fer moviments bruscos cap enrera. Doncs no li posa. Avui l'agafa i el posa amorrat a la tv, deixant-li tocar la pantalla. Jo m¡he esperat una mica, patint, i al cap de 5 minuts li he dit que l'apartés, que li faria mal a la vista. El sacseja, li tomba el cotxet bruscament... tot per jugar, però és que tot el que fa em sembla perillós! I no sé què fer per evitar que l'agafi, perquè clar, el meu home no pot tenir-lo massa, i estem tots dos sols. No vull ni dutxar-me per no deixar-lo amb el nen sense supervisió!

Estic boja o és normal que em senti així? Què faríeu?
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: El tiet i la sobreprotecció...

EntradaAutor: charito » dt. nov. 11, 2014 2:19 pm

Home si aquesta persona ha vingut a ajudar-vos doncs et diria que et relaxis una mica..... els nens son mes resistents del que sembla i no li passara res. Altra cosa seria que el nen plores perque li molesta alguna cosa que li faci pero si no es el cas es que el nen esta be.
Albercoca
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dl. març 19, 2012 3:13 pm

EntradaAutor: Albercoca » dt. nov. 11, 2014 3:57 pm

Jo penso com la Charito. Tot i que és normal la teva sobreprotecció cap al teu fill, procura no patir més del compte.
Et recomano que parlis amb el tiet i li donis indicacions de com vols que l'agafi, o quines coses no t'agraden que faci. Dient-li què t'espanta, i en quines coses vols que t'ajudi, i com fer-ho.
Tu ets la mare i ell ha de respectar la teva manera de fer, però si veus coses que no et deixen tranquila, li has de fer saber. Moltes vegades volen ajudar, però no saben com fer-ho.
Saris
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 504
Membre des de: dc. gen. 15, 2014 10:27 am

EntradaAutor: Saris » dj. nov. 13, 2014 10:21 pm

Estic d'acord amb el que t'han dit, i sobretot pensa una cosa que a mi em van dir i em fa veure les coses diferents. Aquest tiet és el millor tiet que pot tenir el teu peque, i respectant sempre el que tu consideris convenient, és un altre tipus de relació que segurament aportarà un munt al petitó.
Imatge Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::