molta estona al pit

Tria el pit o el biberó.

xineta
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dj. oct. 23, 2014 8:07 am

molta estona al pit

EntradaAutor: xineta » dc. nov. 12, 2014 9:13 pm

Hola noies,

Tinc un nen de 3 mesos, fem LME, i desde fa unes setmanes que s'està molta estona al pit. La pediatra em va comentar fa unes setmanes que aniria fent les tomes més curtes perquè cada vegada sap succionar millor, però és al contrari, amb el temps s'hi va passant més estona. Al principi estava uns 10 min, després allargava cap a 15-20 min, i ara normalment està uns 20-30 min, per fer la migdiada ens estirem tots dos al llit i es passa una hora agafat al pit, i abans d'anar a dormir tb es passa més de 30 min. Menja bastant sovint, cada 2h-2h30m. Ho veieu normal? Jo tb tenia entés que amb el temps es tornaven més eficients i escurçaven les tomes, per això se'm fa estrany que estigui tanta estona.

Gràcies!
montsecm
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dj. jul. 29, 2010 11:17 am

Re: molta estona al pit

EntradaAutor: montsecm » dj. nov. 13, 2014 7:10 am

HOla,
ja t'ho diran les noies que dominen més, pero els nens tenen pics de creixement i en aquest periode necessiten menjar més, precisament si no m'equivoco cap als 3 mesos es un dels pics més importants.

També et dic que amb el meu fill, a vegades menjava cada hora
kabbisa
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

EntradaAutor: kabbisa » dj. nov. 13, 2014 8:29 pm

El meu normalment s'estava 30-40minuts al pit, i al cap de mitja hora o una hora, tornava a demanar.

Comparant-los, el teu és un fitipaldi del pit :-)

Les tomes es van anar escurçant cap a l'any, em sembla
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
martina13
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

EntradaAutor: martina13 » dv. nov. 14, 2014 7:31 am

Pero potser shi esta tanta estona pero a modo xumet
Set keda dormit en aquests 20 minuts?? Pq la meva ho feia i shi estava 1h enganxada pero no xumava sempre
xineta
Entrades: 44
Membre des de: dj. oct. 23, 2014 8:07 am

EntradaAutor: xineta » ds. nov. 15, 2014 8:15 am

No es queda adormir, però al cap d'uns 20 min d'estar al pit, em dóna la sensació que només fa com de xumet, però si li intento treure s'enfada i s'altera, a més com que utilitzo el pit per tranquilitzar-lo i adormir-lo, no vull que se m'alteri. En fi, espero que sigui el pic de creixement famós dels 3 mesos i passi aviat i torni a fer 10-15 min, perquè quan em té 40 min o 1 h a les 5 del matí fa mal... I a més si li dono el pit estirada encara està més estona penjat del pit.

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::