flexibilitat horaris llar d'infants?
flexibilitat horaris llar d'infants?
Hola!
Estem pensant si portar al nen a la llar d'infants a partir de febrer, que tindrà 6 mesos. Jo sóc comercial i només visito clients pels matins, normalment de quarts de 10 a quarts de 13h, i després treballo desde casa, i tampoc tinc molta molta feina. Per tant, necessitariem deixar el nen passades les 9 i recollir-lo cap a la 1, però em preguntava si hi ha guardes que tinguin un horari completament flexible i puguis recollir-lo quan et vagi bé, si per exemple acabo abans poder recollir-lo a les 12h, o si faig una mica més tard, passar a les 13,30h. Normalment les guardes tenen horaris fixos d'entrada i sortida? I es poden quedar passades la 1 però que no els donin dinar?
D'altra banda també considerem agafar una persona perquè ens cuidi el nen, que ens donaria més flexibilitat, però això ho guardo per un altre post :)
Gràcies!
Estem pensant si portar al nen a la llar d'infants a partir de febrer, que tindrà 6 mesos. Jo sóc comercial i només visito clients pels matins, normalment de quarts de 10 a quarts de 13h, i després treballo desde casa, i tampoc tinc molta molta feina. Per tant, necessitariem deixar el nen passades les 9 i recollir-lo cap a la 1, però em preguntava si hi ha guardes que tinguin un horari completament flexible i puguis recollir-lo quan et vagi bé, si per exemple acabo abans poder recollir-lo a les 12h, o si faig una mica més tard, passar a les 13,30h. Normalment les guardes tenen horaris fixos d'entrada i sortida? I es poden quedar passades la 1 però que no els donin dinar?
D'altra banda també considerem agafar una persona perquè ens cuidi el nen, que ens donaria més flexibilitat, però això ho guardo per un altre post :)
Gràcies!
Re: flexibilitat horaris llar d'infants?
Hola Xineta,
Això depèn de cada llar. Les privades solen ser més flexibles en el tema dels horaris, però t'hauries de plantejar si vols que li donin el menjar al nen, i això necessita una certa planificació, és a dir, que si un dia acabes la feina més tard del previst i es fa l'hora de dinar voldràs que el nen dini no?
El meu nen anava a un llar privada que era totalment flexible tant a l'hora d'entrar com de sortir dels nanos. Informa't a les llars que t'agradin a veure com funcionen.
Això depèn de cada llar. Les privades solen ser més flexibles en el tema dels horaris, però t'hauries de plantejar si vols que li donin el menjar al nen, i això necessita una certa planificació, és a dir, que si un dia acabes la feina més tard del previst i es fa l'hora de dinar voldràs que el nen dini no?
El meu nen anava a un llar privada que era totalment flexible tant a l'hora d'entrar com de sortir dels nanos. Informa't a les llars que t'agradin a veure com funcionen.
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
hola,
a la meva llar d'infants ( és municipal ) hi ha una certa flexibilitat d'horaris, l'entrada habitual és de 9.00 a 9.30 i al migdia el puc recollir a les 12.00 a la 1.00 a les 3.00, però ho he de planificar al matí perquè elles han de saber si li han de donar el dinar, si el posen a dormir, etc. A la meva escola no hi ha possibilitat de recollir-lo a la 1.00 sense dinar, tots dinen a les 12 o marxen a casa.
El millor és que parlis amb la llar on vols anar i t'informis.
a la meva llar d'infants ( és municipal ) hi ha una certa flexibilitat d'horaris, l'entrada habitual és de 9.00 a 9.30 i al migdia el puc recollir a les 12.00 a la 1.00 a les 3.00, però ho he de planificar al matí perquè elles han de saber si li han de donar el dinar, si el posen a dormir, etc. A la meva escola no hi ha possibilitat de recollir-lo a la 1.00 sense dinar, tots dinen a les 12 o marxen a casa.
El millor és que parlis amb la llar on vols anar i t'informis.
- lavidaesbonica
- :: granota

- Entrades: 233
- Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm
Hola!
Jo just l'altre dia vaig trucar a la llar on tinc intenció de dur a la meva filla el curs vinent i vaig preguntar el mateix tema, horaris i flexibilitat, i em van dir que jo pagava per una plaça i que, per tant, podia portar-la quan volgués. Tres dies a la setmana o cinc dies només 3 hores, etc etc.. És una llar concertada. Evidentment que per tema dinars doncs s'haurà d'avisar amb antel•lació!!
Jo just l'altre dia vaig trucar a la llar on tinc intenció de dur a la meva filla el curs vinent i vaig preguntar el mateix tema, horaris i flexibilitat, i em van dir que jo pagava per una plaça i que, per tant, podia portar-la quan volgués. Tres dies a la setmana o cinc dies només 3 hores, etc etc.. És una llar concertada. Evidentment que per tema dinars doncs s'haurà d'avisar amb antel•lació!!
Com ja t'ha comentat la sargantana, a les municipals hauries d'avisar al matí quin horari farà o, si més no, si dinarà o no. Has de tenir en compte que a les municipals acostumen a dinar sobre les 12h, però cap allà les 11.30h es van preparant (rentar mans, seure a taula, posar pitets...), per tant el fet que tu el vagis a recollir a les 13h sense dinar voldrà dir que haurà d'estar una hora veient com els demés companys dinen, cosa que ja t'avanço que és una mala passada per ell. A l'escola de la meva filla no deixen entrar ni sortir des de les 13h fins les 15h per no destorbar el descans dels infants, a no ser que hi hagi alguna cosa concreta com visita al metge o alguna altra cosa, però puntual. Ho hauries de parlar amb les escoles que visitis.
La vida amb un somriure és més bonica...

La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea
El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea
El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Moltes gràcies per la info noies. Pel que vaig veient sol ser un horari "tancat" d'entrar i recollir a certa hora amb una miqueta de flexibilitat, per tant suposo que m'hi hauré d'adaptar. El que comenta lavidaesbonica m'aniria genial, però suposo que no és tan comú trobar llars taaaan flexibles... Estem mirant per St Andreu, i de fet no sé si podrem triar gaire perquè en un parell ja ens han dit que no tenen places per febrer...
Gràcies altre cop!
Gràcies altre cop!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |