Caries blanca

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
mir1985
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dv. abr. 04, 2014 9:16 pm

Caries blanca

EntradaAutor: mir1985 » dv. nov. 07, 2014 12:24 pm

Hola,

a la meva filla de 3 anys acabats de fer li ha sortit una ratlla blanca a una dent i m'ho vaig estar mirant per internet i deia que és caries.

A casa intentem menjar sa i no entra bolleria, ni sucs industrials ni res per l'estil. Suposo que el problema ve de la higiene dental. Intentem rentar les dents un cop al dia però moltes vegades té massa son per rentar-les. Amb el problema afegit que li fa fàstic la pasta de dents i ho fem amb aigua. :-:)

Demanaré hora al pediatra perquè em digui què he de fer (dir-me que vagi al dentista, suposo) però, alguna us hi heu trobat? No veig a la meva filla aguantant una sessió de dentista d'una hora amb la boca oberta. Què els hi fan?

Gràcies
Rossinyola
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Caries blanca

EntradaAutor: Rossinyola » dv. nov. 07, 2014 1:33 pm

Corre a l'odontopediatra per confirmar-ho, els pediatres no tenen ni idea d'odontologia, ho dic per experiència. Les càries són multifactorials, la meva en té des dels 16 mesos i no havia menjat mai ni sucs ni galetes ni petit suise, vaja, cap sucre afegit. I mira, en va agafar, suposadament li vam encomanar nosaltres. Jo et recomano la Dra.Palma si ets d Bcn, pq molts odontopediatres no saben tractar els més menuts, tb ho dic malauradament per experiència. Nosaltres ara les tenim controlades per fi!
Imatge

Imatge

Imatge
Rossinyola
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

EntradaAutor: Rossinyola » dv. nov. 07, 2014 1:37 pm

Se m'oblidava q demanes què els fan, aquí en parlem viewtopic.php?nomobile=1&f=19&t=41489&p=1703934&hilit=Camila#p1703934
Si són blanques no cal empastar en principi
Sort
Imatge

Imatge

Imatge
artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: artemis » dv. nov. 07, 2014 2:10 pm

Nosaltres vam anar justament dimecres al dentista amb el meu fill gran, per fer una revisió, ja que em va dir que millor anar-hi quan no tenen res perquè així no agafen por a que els toquin la boca.

Bé, el cas és que el meu fill té en els ullals unes taques blanques, no són ratlles, són taques. Jo també em pensava que eren càries i la dentista em va dir que no ho era.
Em va preguntar si li havia hagut de donar molta medicació oral. Li vaig comentar que el meu fill és propens a bronquitis i que sovint utilitzem inhaladors i em va dir que les taques eren degudes a això!!!

Que s'han de rentar les dents després d'utilitzar els inhaladors, sinó pot passar això. Jo no en tenia ni idea!!!

I em va dir també que sobretot ho tingués en compte quan canvii les dents, ara amb les de llet no passa res perquè li cauran però que les definitives li quedarien també tacades si no fem una bona netejada després de cada puff.

ESpero haver-te ajudat!!
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
JOMAX
:: conillet
:: conillet
Entrades: 385
Membre des de: dv. feb. 18, 2011 9:04 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: JOMAX » dv. nov. 07, 2014 3:00 pm

Buffff noies!
Jo estic de ple en aquest tema. En Max te 3 anys i a l'estiu li vaig veure unes taques negres.....
Vaig anar al dentista i 6 càries! Hem va dir que era degut a la salivació del nen.
La meva odontodencista em va dir que les dents de llet també s'han d'empastar.. Poden fer mal a les bones.
Tela marineraaaaa
Ànims noiesssss
Jomax
Imatge

Imatge
Catilina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 140
Membre des de: dt. juny 18, 2013 4:14 pm

EntradaAutor: Catilina » dv. nov. 07, 2014 7:09 pm

mir1985 ha escrit:Hola,

a la meva filla de 3 anys acabats de fer li ha sortit una ratlla blanca a una dent i m'ho vaig estar mirant per internet i deia que és caries.

A casa intentem menjar sa i no entra bolleria, ni sucs industrials ni res per l'estil. Suposo que el problema ve de la higiene dental. Intentem rentar les dents un cop al dia però moltes vegades té massa son per rentar-les. Amb el problema afegit que li fa fàstic la pasta de dents i ho fem amb aigua. :-:)

Demanaré hora al pediatra perquè em digui què he de fer (dir-me que vagi al dentista, suposo) però, alguna us hi heu trobat? No veig a la meva filla aguantant una sessió de dentista d'una hora amb la boca oberta. Què els hi fan?

Gràcies

Quan jo era petita havia tingut alguna taca blanca a les dents i crec recordar q altres nens també ho tenien. Al cap d´un temps van desàpareixer. A les ungles també m´havia passat i crec recordar q tenia a veure amb el calci. Tampoc t´alarmis gaire per les coses q posin a internet!!
Imatge
mir1985
Entrades: 58
Membre des de: dv. abr. 04, 2014 9:16 pm

EntradaAutor: mir1985 » dg. nov. 09, 2014 8:46 pm

Gràcies, noies!

Demanaré hora pel dentista, prefereixo pecar de mare protectora i que em diguin que no té res que se li fagi gran una possible caries. I com que no ha anat mai al dentista no estarà de més.

Som de Barcelona i ja he mirat la Dra Palma que recomana la Rossinyol a, pinta molt bé! Em podeu dir algú més?
Vampirets
:: gosset
:: gosset
Entrades: 403
Membre des de: dj. feb. 24, 2011 6:08 pm

EntradaAutor: Vampirets » dg. nov. 09, 2014 10:06 pm

Nosaltres anem al mateix lloc que la Rossinyola (li vaig treure d'un altre post ;) ) i n'estem encantats! Això sí ho tenen molt ple.
nius
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

EntradaAutor: nius » dg. nov. 16, 2014 3:50 pm

Hola!
Els meus dos fills han tingut càries de lactants (han fet LME fins passat els 6 mesos, etc., i després hem vigilat molt què menjaven) i vam anar a una dentista MOLT agradable, super respectuosa amb els nens, amb la lactància, etc. Als dos els han hagut d'empastar les dents, al petit als 10 mesos. I va ser dur, però veure una doctora que l'entén, que vetlla per ell, que sap que li està fent passar malament (no hi havia més remei :( ) et reconforta bastant....
Aquesta doctora ara ha marxat a Paris, però la seva substituta és igualment respectuosíssima. Us la recomano molt. http://www.plrodontologos.com/PLR_ODONT ... tacto.html
L'odontopediatra es diu Indira Gonzalez Chopite
Imatge

Imatge

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::