SOP i producte nou anomenat SONIASE
- soldeverano30
- :: conillet

- Entrades: 368
- Membre des de: dc. maig 09, 2012 8:12 am
- Ubicació: barcelona
SOP i producte nou anomenat SONIASE
He vist que ha sortit un producte nou semblant al ovusitol. N.heu sentit a parlar?us l.han receptat?
Gracies!
Gracies!
Re: SOP i producte nou anomenat SONIASE
Hola noies!!
Doncs a mi el gine també mha receptat Soniase, 2 cops al dia, i es carissim! Deu estar de moda entre els gines de la SS..., crec que és un producte nou semblant a l Ovusitol però nidea... jo el mes que ve em començo a fer proves (eco, analitica hormonal i semino), i he decidit que no començaré amb el Soniase fins que no em facin les proves, vull veure la pura realitat del que passa al meu cos! De moment portem buscant 11 cicles i res de res.
A més, he llegit que es bo per poliquistics i jo de moment ni idea de si ho sóc (tinc cicles curts però sóc super regular). Ja us diré si funciona i si algú en pren i li ha funcionat, que passi per aquí, please!!!
Doncs a mi el gine també mha receptat Soniase, 2 cops al dia, i es carissim! Deu estar de moda entre els gines de la SS..., crec que és un producte nou semblant a l Ovusitol però nidea... jo el mes que ve em començo a fer proves (eco, analitica hormonal i semino), i he decidit que no començaré amb el Soniase fins que no em facin les proves, vull veure la pura realitat del que passa al meu cos! De moment portem buscant 11 cicles i res de res.
A més, he llegit que es bo per poliquistics i jo de moment ni idea de si ho sóc (tinc cicles curts però sóc super regular). Ja us diré si funciona i si algú en pren i li ha funcionat, que passi per aquí, please!!!
Tilepa
http://www.fertilityfriend.com/home/4cc99e
Oligo severa, FISH alterat i jo baixa reserva
Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

http://www.fertilityfriend.com/home/4cc99e
Oligo severa, FISH alterat i jo baixa reserva
Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

- soldeverano30
- :: conillet

- Entrades: 368
- Membre des de: dc. maig 09, 2012 8:12 am
- Ubicació: barcelona
Re: SOP i producte nou anomenat SONIASE
Jo porto un mes prenent.lo un al dia per aixo.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |